مرجع و تخصصي ترين مقالات تخصصي تشخيص انواع محتوا مرجع رسمي مقالات انواع محتوا
|
قبل از اينكه سراغ روش هاي بررسي كپي بودن مقاله برويم؛ بهتر است نگاهي هم داشته باشيم به اين موضوع كه اصلا چرا نوشتن محتواي كپي بد است و بايد نسبت به آن حساسيت داشته باشيم؟ 1_ تاثير كپي محتوا بر سئو اگر يادتان باشد تا همين 6/7 سال پيش اغلب مواقع، زماني كه عبارتي را در گوگل جستجو ميكرديم نيمي از محتواهايي كه در نتايج نمايش داده ميشد، محتواهاي كپي شده از يكديگر بودند. اين موضوع به دليل ضعف گوگل در شناخت محتواي كپي بود. 2_ كاهش تجربه كاربري و اعتماد مخاطب حالا در اين زمان وقتي ببينم سايت x به جاي توليد يك محتواي مفيد از اطلاعات سايت moz استفاده كرده، اسم آن را به عنوان يك سايت كپي كار در ذهنم هك ميكنم و دفعات بعدي سراغش نميروم. دقت كنيد: تمامي فرآيند توليد محتوا و بازاريابي محتوا كه در سايت براي آن هزينه ميكنيم، براي ديده شدن محتوا توسط كاربر و ترغيب مخاطب به خريد محصول يا خدمات است. بنابراين زماني كه قرار باشد يك محتواي كپي همه چيز را خراب كند؛ خيلي به صرفه تر است كه دور آن را خط بكشيم.
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |