مرجع و تخصصي ترين مقالات تخصصي تشخيص انواع محتوا
مرجع رسمي مقالات انواع محتوا


پرورش،توسعه و گسترش و پيشرفت جامعه ها انساني تبعات و دگرگوني ها را هم با خويش همدم داراست.

چنانچه چه محتوا و نياز به ساخت و ساز آن از الزامات طبيعي معاش و با آن توام ميباشد، ولي مراد ما درين مشاجره، ساخت‌و‌ساز محتوا به معناي خاص و با كاربري هاي نوين ميباشد.

محتوايي كه قادر است فيزيكي ،ديجيتال يا اين كه مولتي مديا باشد و در فضاي مجازي مكان بگيرد.

محتوايي كه‌اين خصوصيات را دارا باشد حكم كالايي ذي بها را پيدا مي نمايد كه ما مي‌توانيم اين را محتوا را نوعي متاع به اكانت آوريم.

محتواي آماتور/ محتواي ماهر
همان گونه كه مي‌دانيد كپي اسكيپ  طريق هاي متعدد و كاربري هاي متفاوت دارااست. محتوا قادر است در قالب به تصوير كشيدن پروسه يك مسافرت فردي يا اين كه خانوادگي باشد.

ساخت محتوا ميتواند در بين ۲ نفر ، تيم يا اين كه در فرم جمعي و رسانه اي، مثل عمل در شبكه‌هاي‌عمومي ، شبكه هاي تلگرامي يا اين كه پست هاي اينستاگرامي باشد.

همينطور ساخت‌و‌ساز محتوا ميتواند با نرم افزار ، انديشيده گرديده ، روشمند ، هدفمند و براي رفع نياز انجام شود. آنچه متبوع ما و نياز حقيقي وواقعي جامعه و بازار فعاليت ميباشد همين سبك محتواست.

پيش از هر چيز مي بايست دانست:

محتوا يعني چه؟

“محتوا” مثل “جنس” ، ازشمند و قيمتي
بدين تمجيد از “جنس” اعتنا فرمائيد:

در اصطلاح دانش اقتصاد محصول ها و مواد مختلفي كه بوسيله توليد كننده به بازار عرضه خواهد شد و در قبال اخذ پول، يك كدام از نياز هاي آدم را تامين و رفع نمايد فرآورده اسم داراست.(نقل از ويكي پديا)

مي‌بينيد كه مجموع عناصري كه براي مال درك كردن يك شيء بر شمرديم راجع‌به محتوا نيز مصداق پيدا مي نمايد.

“مال”يي به اسم محتوا/ويژگي رفع نياز
يكي مهم‌ترين گزينه هاي پذيرش و استقبال از يك متاع، ويژگي رفع نياز ميباشد. “كالاي محتوا“نيازي را برطرف مي نمايد. محتوا قادر است در سرويس تبليغات باشد. رقابت دربين كسب و امور براي جذب مشتري و فروش جنس و سرويس ها شديد ميباشد.

پس براي بازاريابي و تبليغات نياز روز افزوني به رابطه با مشتري-استفاده كننده وجود داراست. اين واسطه به عبارتي محتواست كه در قالب رسانه اي كه بر مي گزينيد كسب و عمل و سرويس ها شمارا تبليغ مي نمايد ، معرفي مي نمايد،ياد‌آوري مي نمايد و …

مبحث كليدي : كاربرد محتوا در بازاريابي و تبليغات شغل ها و سرويس ها

بازاريابي محتوا
محتواي ديجيتال/ محتواي مكتوب
اين كه مي‌گوييم “محتوا “متاع”ست”، محدود به امروز يا اين كه منحصربه‌فرد به فضاي مجازي وجود ندارد. در شرايطي‌كه چه امروزه بر دامنه و اهميت ساخت و ساز محتوا و به خصوص محتواي ديجيتال و محتواي آنلاين افزوده ميگردد، ولي انواع و فرم هاي ديگري از ايجاد محتوا نيز وجود داراست.

محتواي مكتوب
پانصد ششصد سال از تكثير اولي خبر نامه هاي مالامال تيراژ مي گذرد.مطبوعات اولي ايجاد كنندگان و پيش قراولان نشر محتواي جمعي بودند.

مراد از عنوان كردن اين مورد ياداوري اين نكته ميباشد كه خبرنامه هم مال به حساب آورده مي شود. كاري كه امروز توليدكننده محتواي ماهر ديجيتال انجام مي‌دهد در سرشت خويش تفاوت چنداني با ايجاد محتواي مكتوب از قبل تا هم اكنون ندارد.

تفاوت در نياز هاي جامعه امروز ، تغييرات در پيشرفت هاي تكنولوژيك و عمومي شدن و دسترسي همگاني توسط هاي رابطه عمومي ميباشد.

انحصار نيست
كالاي محتوا با شكستن سد انحصار، به طور انفجاري و اپيدميك در اكنون بسط وبه فعاليت گرفته شدن در شئونات متعدد معاش بشر ها، در كليه جامعه ها مدرن و به اصطلاح بافرهنگ ميباشد. همگي ما به اينترنت، وب سايت ، وب لاگ وشبكه هاي اجتماعي دسترسي داريم.

صحيح يا اين كه اشتباه معاش ما به سمتي مي رود كه روز آپ تو ديت نياز بيشتري براي حضور و عمل در اين باره ها را شم كنيم.

پس اين حق ماست كه بتوانيم فعال باشيم از تجهيزات جان دار به كارگيري ببريم و حق گزينش داشته باشيم.

سازنده/مصرف كننده
معاش ديجيتال ديگر تبديل به بخشي طلاق ناپذير از معاش ما گرديده. كاركردهاي محتواي ديجيتال و محتواي آنلاين سبب ساز ايجاد و دسترسي راحت خيس،سريعتر و عمومي ما به سرويس ها، اشخاص، ارگان ها ، نهادها ، سازمان ها و اداره ها شده‌است.

بعنوان نمونه مي قدرت از نام نويسي هاي اينترنتي،سرويس ها بانكي،خريد هاي اينترنتي، كتابهاي ديجيتال و دسترسي به تجارب و رابطه با سايرافراد اشاره نمود.

در حالتي كه چه همگي ما به واسطه فعال بودن و حضور در فضاي مجازي ساخت و ساز محتوا انجام ميدهيم، البته از حيث ماهر و خاص واژه اكثريت با مصرف كنندگان محتوا ميباشد.

ضمن اين كه هر توليدكننده اي هم در مكان ديگر ي به نوبه خويش مصرف كننده محتوايي ميباشد كه ساير افراد ساخت‌و‌ساز كرده اند.

كالاي محتوا/ ساخت و ساز جنس
كالاي محتوا متاع اي ميباشد كه عمدتاً بر مبنا تركيبي از غرض،استراتژي،طرح ريزي،تجربه ماهر و ذوق فردي سازه شده‌است.

يك مقاله مربوط به قضيه بخوانيد:

استراتژي محتوا – استراتژيست محتوا
هر كه با رعايت اين موادسازنده دست به فعاليت ساخت و ساز محتوا مي توان به مثابه آفريننده كالاي دنيوي، بها افزوده مي آفريند، نيازي را برطرف مي نمايد، شغل توليد مي نمايد.بازاريابي مي نمايد تبليغ مي نمايد. و براي خويش نيز كسب درآمد و حالت مي نمايد.

با دقت به جميع جهات و كاركردهايي كه بخشي آن در‌اين نوشته بازگو شد، بايستي به عهده گرفت كه محتوا به طور بالقوه، مي‌تواند مانند كالايي استراتژيك براي به سرويس گيرنده و مخاطب اش قيمت افزوده ساخت‌و‌ساز نمايد و از پيشين همين نقش كاربردي، بسيار ذي بها و دارنده بها متساوي مبلغي باشد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: كپي اسكيپ،
موضوع:
[ ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۴۲:۵۴ ] [ مهمان نواز ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی