مرجع و تخصصي ترين مقالات تخصصي تشخيص انواع محتوا مرجع رسمي مقالات انواع محتوا
|
چنانچه چه محتوا و نياز به ساخت و ساز آن از الزامات طبيعي معاش و با آن توام ميباشد، ولي مراد ما درين مشاجره، ساختوساز محتوا به معناي خاص و با كاربري هاي نوين ميباشد. محتوايي كه قادر است فيزيكي ،ديجيتال يا اين كه مولتي مديا باشد و در فضاي مجازي مكان بگيرد. محتوايي كهاين خصوصيات را دارا باشد حكم كالايي ذي بها را پيدا مي نمايد كه ما ميتوانيم اين را محتوا را نوعي متاع به اكانت آوريم. محتواي آماتور/ محتواي ماهر ساخت محتوا ميتواند در بين ۲ نفر ، تيم يا اين كه در فرم جمعي و رسانه اي، مثل عمل در شبكههايعمومي ، شبكه هاي تلگرامي يا اين كه پست هاي اينستاگرامي باشد. همينطور ساختوساز محتوا ميتواند با نرم افزار ، انديشيده گرديده ، روشمند ، هدفمند و براي رفع نياز انجام شود. آنچه متبوع ما و نياز حقيقي وواقعي جامعه و بازار فعاليت ميباشد همين سبك محتواست. پيش از هر چيز مي بايست دانست: محتوا يعني چه؟ “محتوا” مثل “جنس” ، ازشمند و قيمتي در اصطلاح دانش اقتصاد محصول ها و مواد مختلفي كه بوسيله توليد كننده به بازار عرضه خواهد شد و در قبال اخذ پول، يك كدام از نياز هاي آدم را تامين و رفع نمايد فرآورده اسم داراست.(نقل از ويكي پديا) ميبينيد كه مجموع عناصري كه براي مال درك كردن يك شيء بر شمرديم راجعبه محتوا نيز مصداق پيدا مي نمايد. “مال”يي به اسم محتوا/ويژگي رفع نياز پس براي بازاريابي و تبليغات نياز روز افزوني به رابطه با مشتري-استفاده كننده وجود داراست. اين واسطه به عبارتي محتواست كه در قالب رسانه اي كه بر مي گزينيد كسب و عمل و سرويس ها شمارا تبليغ مي نمايد ، معرفي مي نمايد،يادآوري مي نمايد و … مبحث كليدي : كاربرد محتوا در بازاريابي و تبليغات شغل ها و سرويس ها بازاريابي محتوا محتواي مكتوب مراد از عنوان كردن اين مورد ياداوري اين نكته ميباشد كه خبرنامه هم مال به حساب آورده مي شود. كاري كه امروز توليدكننده محتواي ماهر ديجيتال انجام ميدهد در سرشت خويش تفاوت چنداني با ايجاد محتواي مكتوب از قبل تا هم اكنون ندارد. تفاوت در نياز هاي جامعه امروز ، تغييرات در پيشرفت هاي تكنولوژيك و عمومي شدن و دسترسي همگاني توسط هاي رابطه عمومي ميباشد. انحصار نيست صحيح يا اين كه اشتباه معاش ما به سمتي مي رود كه روز آپ تو ديت نياز بيشتري براي حضور و عمل در اين باره ها را شم كنيم. پس اين حق ماست كه بتوانيم فعال باشيم از تجهيزات جان دار به كارگيري ببريم و حق گزينش داشته باشيم. سازنده/مصرف كننده بعنوان نمونه مي قدرت از نام نويسي هاي اينترنتي،سرويس ها بانكي،خريد هاي اينترنتي، كتابهاي ديجيتال و دسترسي به تجارب و رابطه با سايرافراد اشاره نمود. در حالتي كه چه همگي ما به واسطه فعال بودن و حضور در فضاي مجازي ساخت و ساز محتوا انجام ميدهيم، البته از حيث ماهر و خاص واژه اكثريت با مصرف كنندگان محتوا ميباشد. ضمن اين كه هر توليدكننده اي هم در مكان ديگر ي به نوبه خويش مصرف كننده محتوايي ميباشد كه ساير افراد ساختوساز كرده اند. كالاي محتوا/ ساخت و ساز جنس يك مقاله مربوط به قضيه بخوانيد: استراتژي محتوا – استراتژيست محتوا با دقت به جميع جهات و كاركردهايي كه بخشي آن دراين نوشته بازگو شد، بايستي به عهده گرفت كه محتوا به طور بالقوه، ميتواند مانند كالايي استراتژيك براي به سرويس گيرنده و مخاطب اش قيمت افزوده ساختوساز نمايد و از پيشين همين نقش كاربردي، بسيار ذي بها و دارنده بها متساوي مبلغي باشد.
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |