مرجع و تخصصي ترين مقالات تخصصي تشخيص انواع محتوا مرجع رسمي مقالات انواع محتوا
|
اين قضيه در ناحيهي ديجيتال ماركتينگ و بهطور خاص، كپي اسكيپ نيز مصداق داراست. بدين معني كه هيچ نصيبطوماري قانوني صادر نشده كه هر اصطلاحي چه تعريفي داراست و در چه چارچوبي مي بايست بهعمل برود. اين خويش استراتژيستهاي محتوا ميباشند كه بعداز مشاهدهي يك اصطلاح و چك معنا پردازي آن، تصميم مي گيرند از اصطلاح متبوع استعمال نمايند يا اين كه آن را كنار بگذارند. با اين پيشگفتار، ميتوانيم بگوييم كه رواج محتوا (Content Promotion) اصطلاحي ميباشد كه گهگاه هم معني با توزيع محتوا (Content Distribution) بهعمل ميرود و گاه به طور اصطلاحي غير وابسته گزينه استعمال قرار ميگيرد. قضاوت متمم اين ميباشد كه تفكيك اين دو اصطلاح، قادر است موءثر باشد و در حالتي كه رواج محتوا را تحت عنوان يك كار جدا از ساخت و ساز محتوا و توزيع محتوا در لحاظ بگيريم، اينشيوهي نگاه به ناحيهي محتوا مي تواند براي ما ايدهآفرين و الهامنصيب باشد. خويش متمم هم استراتژي توزيع و استراتژي اشاعه را به طور به طور كاملً غير وابسته محاسبه مينمايد و حتي شاخصهاي نظارت اثربخشي آنان را به شكلي تماماً غير وابسته تمجيد كرده و جهت آناليز مد حيث قرار ميدهد. تمجيد رواج محتوا چه ميباشد؟ اين عمل ميتواند بسيار اثرگذار و گران بها باشد. زيرا در حالتيكه به محتوا تحت عنوان يك جنس متعارف (از جملهً مشابه كالاهاي فيزيكي يا اين كه سرويس ها روزانه) نگاه كنيم، خواهيم توانست از دانشي كه طي يك قرن اخير براي بازاريابي جنس و فروش فرآورده مستعمل سود بگيريم و مجدد كليهي چرخها را از اوليه ابتكار نكنيم. ميدانيم كه يكي مفاهيم كلاسيك در مدير بازاريابي، آميخته بازاريابي ميباشد كه در سنتيترين صورت آن، در قالب چهار P داراي شهرت تمجيد مي شود: فرآورده (Product)
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |