مرجع و تخصصي ترين مقالات تخصصي تشخيص انواع محتوا مرجع رسمي مقالات انواع محتوا
|
۳. ملايم بازنويسي فرماييد خيليها ميگويند هيچگاه مثل هنگاميكه ازشان منظور گرديده بينش تشخيص كپي بودن متن و لحاظ فرديشان را در باب چيزي اعلام نمايند، شم گرانبها بودن بهشان دست نداده ميباشد. در واقع آنان شم مينمايند در بهره بردنِ بِباذكاوت، نقشي كليدي ايفا مينمايند.
يكسري تا ضابطه كلي بنويسيد و بچسبانيد به ديوار، آن گاه برويد عقب بايستيد. هنوز هم اين اختيار را داريد كه محتوا را پيش از منتشر شدن بازبيني و تأييد نماييد، ولي با محافظت كردن مغز پيام و احترام گذاشتن به محتواي ساختوساز گرديده بوسيله كارمندانتان، نشان بدهيد كه براي كوشششان بها قائليد.
مطمئنم متعجب خواهيد شد كه كاركنان مولفتان چقدر فناي ميباشند. پس آن خود كار قرمز رنگ را شُلخيس در اختيارتان بگيريد.
۴. به وجههي مولفها بيفزاييد بالا يا اين كه ذيل محتوا اسم تاليف كنندهها، دستاوردهاي قبل و تصاويرشان را اكران بدهيد. بگذاريد چشم شوند و مارك فردي خودشان را بسازند. از كارمندانتان ستارههايي بسازيد كه نور و روشنايي خودشان را در كمپاني شما منعكس مينمايند.
فقط از اين طرز ميباشد كه ميتوانيد به كاركنانتان القا نماييد عمل را فرآورده خودشان بدانند. ۵. از نويسندگان بخواهيد محتوا را در كانالهاي اجتماعيشان به اشتراك بگذارند كمپاني ExactTarget كه راجعبه قابل انعطافافزارهاي بازاريابي تعاملي فعاليت مينمايد، چيزي نزديك به ۷۰ تاليف كنندهي فعال داراست. آنان محتواي ExactTarget را از روش كانالهاي اجتماعي فردي نويسندگان در وب پخش مينمايند. (وب لاگ اين موسسه، مثالاي بسيار عالي از تجمع كاركنان ساخت و ساز محتواي متفاوت ميباشد)
پرسنلتان را تشويق فرمائيد كه محتوا را از حساب فردي خودشان به اشتراك بگذارند، به دليل آن كه حيف ميباشد كه از كانالهاي اجتماعي طفلهاي خودتان هيچ به كار گيرياي نكنيد.
۶. نتيجه ها را به طفلهاي مجموعه بگوييد پلتفورمهاي خوبِ بازاريابي محتوا، اكانتِ آمار و ارقام را دارا هستند – چيزهايي نظير تعداد بازديدها، نظرها، ترافيك وب سايت و ترافيك كاوش. در حالتي كه برخورد فعاليت را با مولفها ميان بگذاريد، ميل به رقابتطلبيشان گُل مينمايد.
۷. بالاتر از بازاريابي تصور كنيد وب لاگ ميتواند ابزار مفيدي براي جذب نيروي عمل باشد. محتواي ساخت و ساز گرديده به وسيله پرسنل، جو حكم دهنده بر تيمي انساني كمپاني شمارا منعكس مينمايد. چِفت شدن از ديد فرهنگي چيز خيلي خيلي مهمي ميباشد. بگذاريد كاركنان بالقوهتان، پيش از اينكه وارد كمپانيتان شوند به خير و خوبي متمدن شما عجين ميشوند.
علاوه بر اين، وبلاگهاي پرسنل مثل دُنبهي ديجيتالي كمپاني كار مينمايد. به پرسنل اذن بدهيد محتوايي با ژن خودشان را ايجاد نمايند و به طور تلويحي به آنان القا نمائيد كه دوست داريد امدادشان نماييد تا وجههي خودشان را بسازند.
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |