يونيك به معناي منحصربفرد و بي همانند ميباشد. محتواي يونيك يا اين كه به عبارتي محتواي دست اوليه فقط دارنده يك پست الكرونيكي و يك منبع ميباشد و حتي شبيه آن نيز در فضاي اينترنتي پيدا نميشود. ساختوساز چنين محتوايي آسوده وجود ندارد و نياز به احاطه بالاي محتوا نويس به مسئله، خودكار خوب، داشتن خلاقيت و ايده، استفاده كننده شناسي و بضاعت و توان برقراري رابطه با اورا داراست. ضمن اينكه اين دست از محتوا نياز به صرف بازه زياد براي نوشتن ميباشد.
محتواي غير اسكن يا اين كه دستكاري گرديده
در حال حاضر كه با معني محتواي نسخه برداري و محتوا يونيك آشنا گرديده ايد ممكن ميباشد گشوده برايتان مكان پرسش باقيمانده باشد كه پس محتواي غير اسكن چه خصوصياتي دارااست؟ مسلما اين روز ها با اصطلاح محتواي غير اسكن، نسخه برداري رايت و يا اين كه ويرايش گرديده در تبليغات موسسه ها و محتوا نويسان برخورده نموده ايد. اين نوع محتوا حالتي در ميان محتواي اسكن و محتواي يونيك را دارااست. يعني منبع محتوا از وبسايت هاي ديگر تعيين گرديده و بعد مولف با ادبيات و مداد نوشتاري كپي اسكيپ خويش، متن را دستكاري مي نمايد. اين سبك محتوا از طرف وبسايت هاي گوگل تحت عنوان محتواي نسخه برداري شناخته نميشود البته در هر شكل به حيث كيفي جايگاه تحت تري نسبت به محتواي يونيك دارااست. دوران و هزينه ساخت و ساز آن كمتر ميباشد و براي شركت ها كودك كه قصد به صرف هزينه بسيار ندارند سفارش مي شود.
بيشتر بدانيد: اصول ساخت و ساز محتواي بر پايه ي seo
محتواي يونيك يا اين كه دستكاري گرديده؟
محتواي يونيك
در جواب بهاين پرسش مي بايست بگوييم كه اگرچه محتوا نقش پادشاهي را در اينترنت داراست، البته بها آن در كنار آيتم هايي زيرا گرافيك وب سايت، قدمت دامنه، بازديد از وب سايت، ترافيك، رابط كاربري و غيره ميباشد كه معلوم ميشود. حتي در حالتي كه يك محتوا يونيك باشد اما ما يحتاج مخاطبين نباشد، نمي تواند سبب ساز تبديل بازديدكننده به مشتري گردد. در غايت اين شما مي باشيد كه با دقت به حالت و دارايي خويش نوع مطلوب محتوا را تعيين ميكنيد.
بازدید: