مرجع و تخصصي ترين مقالات تخصصي تشخيص انواع محتوا
مرجع رسمي مقالات انواع محتوا


همگي ما شنيده‌ايم كه بايستي محتواي باارزش ساخت و ساز كنيم. محتوايي كپي اسكيپ كه چيزي به استفاده كننده بيفزايد و براي وي خلق و خوي بها نمايد. البته اين محتواي با ارزش يعني چه؟ تبليغات در بستر وب مثل قبل وجود ندارد و صورت و فرم آن عوض شده‌است. عموم اين اجاره را دارا هستند كه تبليغات را مسدود نمايند و پاپ آپ‌ها را ببندند. فرم و صورت تبليغات به سمت محتوا كشش پيدا نموده است. بدين معنا كه در كنار تبليغات براي كاربر رفتار قيمت كنيم. چيزي به وي خاطر بدهيم، به داده ها وي اضافه كنيم و يا اين كه مشكلي از او‌را حل كنيم. اين وسيع ترين تبليغ براي كسب و عمل شماست. كاربر ميخواهد از شما ماجرا بشنود، پس شما بايستي روايت نويس خير باشيد. شما كي ميباشيد؟ چرا بايستي به شما اعتماد نمايند؟ چه چيزي منجر مي گردد مال يا اين كه سرويس ها شما مختلف از رقبا باشد؟ آيا حقيقتا نيازهاي آن ها را فهم و شعور ميكنيد؟ نمونه بي آلايش براي ما ديجيكالاست. ديجيكالا با محتوا وارد بازار شد. محتواي مقايسه و انتقاد دوربين ديجيتال كه نياز عموم بود. و طي 10 سال قبلي پروش يافت و به منزلت رهبري بازار رسيد. اين رهبري بازار ديجيكالا هم در گفت و گو محتواست و هم فروش. پس در لزوم ساخت و ساز محتوا بحثي وجود ندارد. البته آيا هر محتوايي براي كسب و عمل شما موءثر ميباشد؟ نكته اساسي كه مي بايست در اينجا به خيال و خاطر بسپاريم اين ميباشد كه بازاريابي محتوا نبايد در سوي اعمال نرم افزار‌هاي فردي شما باشد. تمركز مدام مي بايست روي ساخت و ساز محتواي با ارزش براي مخاطبان شما باشد. 5 خصوصيت محتواي گران بها 1) استفاده كننده محتوا را به راحتي پيدا نمايد او‌لين ضابطه گسترش محتوا ساخت و ساز محتوايي ميباشد كه يافتن آن براي خواننده گان و موتورهاي كاوش سهل وآسان ميباشد. عموم از موتورهاي كاوش مانند Google يا اين كه Bing براي انجام پژوهش ها به كار گيري مي‌نمايند و اين به‌اين معنا ميباشد كه شما بايستي با به كارگيري از شايسته ترين نحوه‌هاي سئو موتور كاوش محتوا ساخت‌و‌ساز نماييد. رفتار محتوايي كه گوگل دوست داشته باشد، با تحقيق در باب لغت ها كليدي استارت مي شود. براي seo موتور جست و جو (بهينه سازي) لغت ها كليدي را در تگ‌هاي H1 و H2 استعمال فرماييد تا يافتن شما براي مخاطبان سهل و آسان خواهد شد. در كانال‌هاي اجتماعي هم شما مي توانيد با به كارگيري از هشتگ، ريلكس‌خيس در معرض مشاهده كرد مخاطبان قرار بگيريد. 2) كاربر محتوا را به سادگي بخواند سهل وآسان ساختن مطالب شما اولي نصيب از اخلاق و رفتار محتواي باارزش ميباشد. زماني اشخاص محتواي شمارا پيدا نمايند، درصورتي كه قرائت آن سهل وآسان نباشد، آن را به راحتي كنار مي گذارند. با استعمال از اين عنصر، گسترش محتوا از seo موتور كاوش به خوانايي مي‌رود. مهم ترين چيزي كه شما مي بايست بدانيد اين ميباشد كه عموم تا هنگامي محتوا را تا‌زماني‌كه برايشان اثرگذار باشد، كپي مي‌نمايند و ميخوانند. علاوه بر اين كه محتوا‌هاي شمارا نمي‌خوانند، ممكن ميباشد به كلي آنان را از دست بدهيد. براي نگهداري اعتنا آن ها، مهمترين داده ها را در بالا پست وب لاگ قرار دهيد و جمله‌هاي خويش را كوتاه نگه داريد. يك پيشنهاد: بيشتراز سه پاراگراف در هرپاراگراف و بيش تر از سه گزاره در هر تيتر به كارگيري نكنيد. بيشتر بخوانيد: ۲۰ ايده محتواي كانال‌هاي اجتماعي در سال ۲۰۲۰ 3) محتوا براي استفاده كننده قابل ادراك باشد قالب بندي مطالب به سيرتكامل‌اي كه تلاوت آن سهل و آسان باشد، اصلي ميباشد، البته شما همينطور مي بايست مطالب خويش را در سطح سواد مخاطبان متبوع خويش بنويسيد. تايپ كردن در رابطه راهبردهاي سرمايه‌گذاري در سطح دانش كده براي مخاطبي كه متوسطه را مجموع نكرده، موءثر نخواهد بود. كردار محتواي قابل شعور، نصيب ضروري از توسعه و گسترش محتواست. شما بايستي ازقالب‌هاي متفاوت محتوا به كار گيري فرمائيد. از عكس، ويدئو و گيف براي فهم و شعور بهتر مطالب به كارگيري فرمائيد. 4) مخاطبان به سادگي فعاليت نمايند در صورتي شما از محتوا براي هدف ها بازاريابي استعمال ميكنيد، تصور مي كنم كه ميخواهيد مخاطبان پس از تلاوت مطالب شما، كاري نمايند. محتواي شما بايستي طوري باشد كه كاربر فورا پس از خواند آن كاري كه شما مي خواهيد را انجام دهد. مهمترين عنصر براي اين فعاليت، دكمه فراخوان يا اين كه (Call to action) ميباشد. دكمه فراخوان به استفاده كننده ميگويد شما از وي ميخواهيد دقيقا چه كاري انجام دهد. در جايي نام نويسي نمايد، كتاب الكترونيكي را دانلود نمايد، براي يك روزنامه نام نويسي نمايد و… . 5) كاربر محتوا را به سادگي به اشتراك بگذارد وقتي كه اشخاص محتواي شمارا پيدا كردند، آن را خواندند و كاري كه خواستيد را انجام دادند، از آنان بخواهيد مطالب شمارا با سايرافراد به اشتراك بگذارند. اين عمل سبب به وايرال شدن محتواي شما گردد. هنگامي كاربر محتواي شمارا با بقيه افراد به اشتراك بگذارد، تاثير بيشتري از تبليغات شما دارااست. تبليغات شفاهي و پيشنهاد ديگرافراد، يك كدام از موثرترين گونه هاي تبليغ ميباشد. در صورتيكه مي خواهيد كه مخاطبان محتواي شما‌را با سايرافراد به اشتراك بگذارند، مي بايست در ذيل مقاله ها خويش دكمه‌هايي براي به اشتراك گذاري در كانال‌هاي اجتماعي بگذاريد، تا آن‌ها سواي دردسر، از به عبارتي برگه نوشته‌ي علمي را با دوستانشان به اشتراك بگذارند. يك رويه ديگر هم اين ميباشد كه شما محتواهايي كه كردار مي كنيد را در كانال‌هاي اجتماعي خويش به نيكي توزيع فرمائيد تا مخاطبان متنوع و متعدد مقاله‌ها شما‌را ببينند. فقط مقصود بسط محتوا توليد سيستمي ميباشد كه، محتوا را براي حل مورد موثر اخلاق و رفتار مي‌نمايد. ساخت و ساز هر چيزي به غير از محتواي باارزش، اتلاف وقت ميباشد. محتواي باارزش بايستي سهل باشد، سهل وآسان براي قرائت، سهل وآسان براي شعور، سهل وآسان براي فعاليت و سهل براي اشتراك گذاري.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: كپي اسكيپ،
موضوع:
[ ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۵۹:۴۵ ] [ مهمان نواز ] [ نظرات (0) ]


يك كدام از ديگر از مهم‌ترين كپي اسكيپ  اصول محتوا نويسي تيتر نوشته ي علمي يا اين كه محتوا شما ميباشد. شما در هنگام ساخت‌و‌ساز محتوا به طبع بايستي كلمه و واژه كليدي متبوع خويش را در تيتر نوشته ي علمي بيان فرماييد و براي جذب استفاده كننده از تيتر هاي جالب به كارگيري نمائيد. تيتر نوشته‌ي‌علمي شما مي بايست به طوري باشد كه كاربر عشق و علاقه مند به قرائت مقاله شما بشود. چون تيتر نوشته‌ي‌علمي به منزله ويترين مقاله شما است و هرچقدر كه‌اين ويترين ديدني خيس و هيجان آور خيس باشد ، مخاطبان بيشتري را جذب خواهد كرد. تلاش نماييد در تيتر مقاله‌ها خويش از اعداد نيز سود بگيريد ، براي اينكه اثبات شده‌است كه تيترهاي ياروهمدم با اعداد طيف بيشتري از مخاطبان را سرگرم مي نمايد و ذهن كنجكاو كاربر را بيشتر مشغول مي نمايد. رعايت اصول محتوا نويسي در هر جمله همان گونه كه در ابتدا به آن اشاره كرديم در هنگام نگارش نوشته ي علمي اعتنا شما بايستي به كاربر باشد و خير گوگل. البته شما بايد با رعايت كردن اصول بهينه سازي در داخل نوشته ي علمي خويش نيز شناخت داشته باشيد. يكي‌از ديگر از اصول محتوا نويسي كه بسيار پيشنهاد ميشود اين ميباشد كه واژه و كلمه كليدي متبوع خويش را در اولِ جمله نخستين به كارگيري فرمائيد. براي شعور بهتر اين قضيه به‌اين نكته بايستي اعتنا فرمائيد كه هنگامي كه شما در گوگل كاوش مي‌كنيد ،در برگه كاوش گوگل تحت تيتر مقاله ، كمي از جمله اوليه نوشته‌علمي شما نيز با يك فونت كوچكتر مشاهده ميشود و اين فرمان به نظر بهينه سازي وب سايت بسيار اساسي هست. از جمله‌ها كوتاه ، بي آلايش ، اثرگذار و كاربردي به كارگيري فرماييد. مخاطبان مدرن طاقت قرائت پاراگراف هاي بلند و لغات پيچيده را ندارند و مايل مي باشند مطلبي را كه در پي آن مي باشند ، را به معمولي ترين نوع ذكر و سواي از هرگونه پيچيدگي اخذ و مطالعه نمايند. همت فرماييد تا جايي كه قابليت و امكان دارااست از گزاره هاي كوتاه و اجمالي منفعت ببريد. از تگ ها و گونه هاي سايز فونت ها به كار گيري فرمائيد. مسافت دربين خطوط را رعايت نماييد ، نادرست ننويسيد و اشتباهات نگارشي نداشته باشيد. وقتي كه شما كليه اين مسائل را رعايت مي‌كنيد ، منجر مي‌گردد كه ديده كاربر خسته نشود و جمله ها را گم نكند. هنگامي كه شما از سايز فونت مطلوب به كارگيري مي‌كنيد ، استفاده كننده ريلكس خيس نوشته‌علمي را مي‌خواند و يا اين كه وقتي كه نصيب هايي از مقاله كه اصلي هست و شما آن‌ها‌را بولد ميكنيد ، سبب اعتنا بيشتر استفاده كننده مي‌گردد. مقاله شما مي بايست به صورتي باشد كه كاربر را تا انتهاي نوشته‌ي‌علمي عشق و علاقه مند به تلاوت نگه دارااست.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: كپي اسكيپ،
موضوع:
[ ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۱۶:۵۲ ] [ مهمان نواز ] [ نظرات (0) ]


اينجانب انتظار دارم جامعه ها شاهد رقابت شديد و ناكامي كپي اسكيپ  پهناور و همينطور پيروزي در تمامي دسته هاي محتواي دوستداشتني باشند - خير تنها اپليكيشن و خبر‌ها ، بلكه بازي ها ، سرگرمي ، نرم‌افزار هاي ورزشي ، دايركتوري ها ، تبليغات طبقه بندي گرديده و دولت ها آنلاين منافع عمده مجلات چاپ گرديده دارنده خواننده هايي مي‌باشند كه دارنده علايق مشترك مي‌باشند. تصور اينكه اين دولت ها بوسيله ورژن هاي الكترونيكي آنلاين ارائه مي گردند آسوده ميباشد. ولي براي برد آنلاين ، يك خبر نامه نمي تواند تنها آنچه را كه در چاپ دارااست ، بردارد و به حوزه الكترونيكي منتقل نمايد. عمق يا اين كه تعامل كافي در محتواي چاپي براي غلبه بر اشكالات رسانه آنلاين نيست. در صورتي‌كه از عموم انتظار مي رود كه براي پر‌نور كردن كاغذ اكران رايانه را تحمل كنند ، مي بايست به آن‌ها داده ها عميق و فوق العاده آپديت داده خواهد شد كه مي‌توانند به ميل خويش كاوش كنند. آنان بايستي صدا و احتمالاً فيلم داشته باشند. آن ها نياز به فرصتي براي شركت كردن فردي دارا هستند كه بالاتر از آن ميباشد كه از روش طومار هاي طومار به ويراستار مجلات چاپي ارائه مي‌شود. سوالي كه در ذهن بخش اعظمي از اشخاص وجود دارااست اين ميباشد كه چقدر ممكن ميباشد به عبارتي شركتي كه به طور چاپي به يك مجموعه عشق مند سرويس مي نمايد ، در سرويس آنلاين به آن چيره خواهد شد. وب حتي آينده بعضا از مجلات چاپي را پايين پرسش ميبرد. براي مثال ، وب اكنون انقلابي در مورد تبادل داده ها علمي تخصصي توليد نموده است. مجلات علمي چاپ گرديده رغبت دارا‌هستند تيراژهاي يه خرده داشته باشند و اين سبب ساز ميگردد كه آن‌ها گران‌قيمت باشند. كتابخانه هاي كالج قسمت عمده اي از بازار ميباشند. اين يك طرز غير مطلوب ، نمايد و لاكچري براي توزيع داده ها في مابين مخاطبان كارشناس بوده ميباشد ، البته آيتم ديگري وجود نداشته ميباشد. در حال حاضر بعضي از پژوهشگران استارت به استعمال از وب براي نشر يافته هاي علمي كرده اند. اين نحوه آينده بعضا از مجلات داراي اعتبار چاپ گرديده را به معضل ميكشد. با سپري شد بازه زماني ، گستردگي داده ها در وب بسيار زياد خواهد بود ، كه سبب ساز جذابيت آن مي‌گردد. اگرچه جو طلا و جواهرات امروز در سكو نخستين محدود به آمريكا ميباشد ، اينجانب انتظار دارم با كاهش مخارج ارتباطات و در دسترس قرار به چنگ آوردن جمع حياتي محتواي مستقر در كشورهاي متعدد ، عالم را در بر بگيرد. براي رونق وب ، به تهيه و تنظيم كنندگان محتوا مي بايست هزينه كارشان پرداخت گردد. ديده اندازهاي بلند مقطع خوب ميباشد ، البته اينجانب انتظار دارم كه در كوتاه بازه نااميد كننده باشم چون موسسات خالق محتوا براي كسب درآمد از روش تبليغات يا اين كه اشتراك همت مي نمايند. هنوز فعاليت نمي نمايد و ممكن ميباشد مدتي نباشد. دست كم تا به امروز ، بيشتر پول و زحمتي كه براي انتشارات تعاملي گذارده گرديده ، چيزي بيش تر از يك عشق و علاقه كاري يا اين كه تلاشي براي ياري به تبليغ توليدات فروخته گرديده در دنياي غير الكترونيكي وجود ندارد. غالباً اين تلاشها بر اين اعتقاد پايدار ميباشد كه با سپري شد مقطع فردي درك مي كند كه چه گونه درآمد كسب كند در طولاني مقطع ، تبليغات اميد‌بخش ميباشد. يك مزيت تبليغات تعاملي اين ميباشد كه يك پيام نخستين به مكان انتقال داده ها متعددي تنها براي جلب اعتنا مورد نياز ميباشد. مخاطب قادر است بر روي تبليغات كليك نمايد تا داده ها بيشتري به دست آورد - و يك تبليغ كننده ميتواند ترازو انجام اين فعاليت بوسيله اشخاص را بسنجد. البته امروزه واحد سنجش درآمد اشتراك يا اين كه درآمد تبليغات در وب در حدود صفر ميباشد - شايد 20 ميليون يا اين كه 30 ميليون دلار مجموعاَ. تبليغ كنندگان مدام نسبت به يك رسانه نو يه خرده بي ميل مي‌باشند و وب مطلقاً تازه و گوناگون ميباشد. برخي از بي ميلي تبليغ كنندگان ممكن ميباشد موجه باشد ، چون اكثري از يوزرها وب از ديدن تبليغات خيلي هيجان زده نيستند. يك عامل اين ميباشد كه اكثري از تبليغ كنندگان از تصاوير بزرگي به كارگيري مي نمايند كه بارگيري آن‌ها از روش اتصال تلفني تلفني طولاني مقطع ارتفاع مي‌كشد. تبليغ يك خبر نامه نيز دور و بر اشغال مي نمايد ، البته يك خواننده ميتواند يك ورقه چاپ گرديده را به‌سرعت ورق بزند. با سريعتر شدن اتصال به وب ، دلخوري انتظار براي لود تبليغات كاهش پيدا كرده و آن‌گاه از ميان مي رود. البته اين يك‌سري سال تعطيل ميباشد. برخي از شركتهاي ساخت‌و‌ساز محتوا در حالا تجربه اشتراك ميباشند ، كه اكثر زمان ها با جذابيت بعضي از مطالب بدون‌پول ميباشد. هرچند خلل ميباشد ، چون به محض اخذ يك اشتراك الكترونيكي بوسيله يك انجمن الكترونيكي ، تعداد اشخاصي كه از وبسايت بازديد مي نمايند به طريق چشمگيري كاهش مييابد و قيمت پيشنهادي را براي تبليغ كنندگان كاهش مي‌دهد. يك برهان عمده هنوز پرداخت هزينه براي محتوا خيلي خوب عمل نمي نمايد اين ميباشد كه عملي وجود ندارد كه مخارج معدود را شارژ فرمائيد. هزينه و دردسر معاملات الكترونيكي ، هزينه كمتر از نرخ اشتراك نسبتاً زياد را غيرعادي مي نمايد. ولي طي 1 سال مكانيزم هايي مهيا مي گردد كه به ارائه دهندگان محتوا اذن ميدهد صرفا يك سنت يا اين كه يكسري سنت براي داده ها هزينه اخذ نمايند. در شرايطي كه تصميم داريد از برگه اي كه هزينه آن نيكل ميباشد بازديد فرمائيد ، ديگر نظارت نمي نويسيد يا اين كه قبض نيكل را از روش پست الكترونيكي اخذ نميكنيد. شما تنها ميدانيد كه نيكل به طور تجميعي از شما كسر مي‌شود ، صرفا بر روي آنچه مي‌خواهيد كليك فرماييد. اين فناوري ناشران را آزاد مي نمايد تا به آرزو جذب مخاطبان عظيم ، مبالغ يه خرده را شارژ نمايند. اشخاصي كه پيروز ميشوند ، وب را تحت عنوان بازار نظرات ، تجربيات و محصول ها - بازار محتوا پيش ميبرند. "


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: كپي اسكيپ،
موضوع:
[ ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۵۷:۰۹ ] [ مهمان نواز ] [ نظرات (0) ]


توليدكنندگان محتوا همواره سعي مي‌نمايند تا شايسته ترين نوع محتوا را ساخت‌و‌ساز و عرضه نمايند. غرض اساسي آن ها از ساخت‌و‌ساز محتواي خوب و كيفيت خوب، جلب رضايت مخاطبان ميباشد. اصل اصلي و انكارناپذير كپي اسكيپ در بازاريابي محتوا، لزوم در لحاظ دريافت كردن مراد‌هاي كاربر و پاسخگويي به نيازهاي وي به شايسته ترين صورت ممكن ميباشد. درين راستا دقت متعددي به تكنيك‌هاي seo و اجراي بدون نقص آنان در هنگام ساخت و ساز محتوا مي گردد. هرچند مهمترين و مهم‌ترين موضوعي كه مي بايست در ساخت‌و‌ساز محتواي خوب موردتوجه قرار گيرد، مشتري‌ و منظور‌هاي اوست . نظرها و مقاله ها مختلفي در زمينه‌ي ويژگي ها و خصوصيت‌هاي يك محتواي خوب در فضاي اينترنت وجود داراست و از نگرش‌هاي گوناگون بدين قضيه پرداخته شده‌است. يكي‌از مقاله‌ها كاربردي دراين باره، نوشته‌علمي‌اي ميباشد كه Ann Handley تاليف كننده كتاب تمامي تاليف كننده‌ايم در بلاگ فردي خويش منتشر نموده است. محتواي خوب Ann Handley در‌اين نوشته‌علمي به نكات مفيدي درزمينه ساخت و ساز محتوا اشاره نموده است كه در‌پي توضيح داده شود. مولف در بالا اشاره مي‌نمايد كه نوشته رديف فقرات و اساس و پايه هر نوع محتوايي ميباشد. به همين برهان كلمه و واژه‌ها و طريق به كارگيري از آنان در محتوا بسيار داراي اهميت مي باشد. ۱. محتواي خوب سؤالات خواننده را پيش‌بيني كرده و به آنها جواب مي دهد مخاطبان فقط به جهت تهيه كردن علم و يا اين كه داده ها در يك مسئله خاص به وب لاگ مراجعه مي‌نمايند و انتظار دارا‌هستند كه به شايسته ترين نحو ممكن به سؤالاتشان جواب داده گردد. مولف بايد هنگام تايپ كردن، محتوا را از جنبه‌ها و نگرش‌هاي گوناگون موردبررسي قرار داده و به همگي سؤال‌هايي كه ممكن ميباشد در ذهن كاربر صورت بگيرد، جواب دهد. در شكل بي نقص و جامع نبودن محتوا و رفع نشدن بدون نقص ابهامات استفاده كننده، رضايت وي جلب نخواهد شد. ۲. محتواي خوب متكي به داده‌هاي داراي اعتبار ميباشد صحت دارد كه هر تاليف كننده مدل و سياق و صداي خاص خويش را در تايپ كردن دارااست اما اتكا به داده‌هاي داراي اعتبار منجر گردد، محتوا براي استفاده كننده قابل‌اعتماد بوده و داده ها داده‌گرديده معتبر بيشتري باشند. بدين ترتيب براي ساخت محتواي خوب ما يحتاج ميباشد در نوشته‌ها به منابع داراي اعتبار ارجاع داده گردد. محتواي خوب ۳. محتواي خوب مانند يك يادگرفتن خوب ميباشد محتواي خوب مطالب و مفاهيم را به شايسته ترين صورت ممكن به كاربر توضيح ميدهد و سبب ساز مي‌گردد معنا موردنظر با وضوح هرچه بيشتر بوسيله خواننده فهم خواهد شد. به اين ترتيب ما يحتاج ميباشد ساخت و ساز محتوا را نوعي درس دادن و فراگيري در لحاظ بگيريد تا ترازو يادگيري حداكثر گرديده و استفاده كننده از آن لذت برنده شود. ۴. محتواي خوب يك ماجرا بدون نقص تعريف و تمجيد مي‌نمايد محتواي خوب مانند يك قصه جالب و بي نقص، موضوعات را از همه جنبه‌ها و بينش‌ها موردبررسي قرار ميدهد. در غيراينصورت نوشته تبديل به يك محاسبه ژورناليستي يك‌طرفه گردد. درصورتي‌كه محتوا بدون نقص و جامع نباشد، اقناع استفاده كننده شكل نگرفته و رضايت وي جلب نخواهد شد. ۵. محتواي خوب با دستكاري به وجود ميايد ويرايش مهمترين مرحله در ساخت‌و‌ساز محتواي خوب ميباشد. تايپ كردن كاري مشقت بار ميباشد اما ويرايش نقش اساسي‌تري داراست. برند تواين ميگويد: «تايپ كردن آسوده ميباشد، همگي آنچه شما نياز داريد، خط زدن كلمه ها غلط ميباشد.» براي ساخت‌و‌ساز محتواي خوب موردنياز ميباشد تلاش قابل قبولي در مرحله دستكاري داشته باشيد. محتواي خوب ۶. محتواي خوب مانند رياضي و جبر ميباشد محتواي خوب دارنده ساختار و منطق ميباشد. درواقع عمل تاليف كننده تبديل مفاهيم و داده ها به محتوايي با ساختار و منطق معين ميباشد كه كاربر به‌راحتي آن را بفهمد و شعور نمايد. در غير اين شكل خواننده متوجه مورد و محتوا نخواهد شد. اين خصوصيت به عبارتي خصوصيت دروس رياضي و جبر ميباشد كه سبب مي‌گردد اشخاص بتوانند با تمرين زياد آنان را به‌خير و خوبي فهميده و فهم و شعور نمايند. ۷. محتواي خوب مي بايست معمولي باشد يكي خصوصيت‌هاي محتواي خوب اين ميباشد كه مفاهيم طاقت فرسا و مشقت بار را به معمولي‌ترين صورت ممكن ذكر مي‌نمايد به‌طوري‌كه به‌راحتي به وسيله استفاده كننده فهميده و فهم گردد. ۸. محتواي خوب ارتباطي با نوشته‌هاي پيشين ندارد براي ايجاد محتواي خوب نيازي وجود ندارد كه مدام كلام جديد زده گردد و يا اين كه ايده‌اي جديد مطرح خواهد شد. بلكه هركس به طرز و شيوه خاص خويش موضوعي را مطرح مي‌نمايد. آنچه سبب تمايز دربين محتواهاي متفاوت مي شود، مدل تايپ كردن و صداي مولف در نوشته ميباشد. ۹. محتواي خوب، يك ويراستار خوب داراست اگرچه تمامي افتخارات و جوايز قسمت نويسندگان اثر ها ميگردد اما ويراستاران در پشت‌صحنه فعاليت مهمي را انجام ميدهند و نقش تأثيرگذاري در ساخت محتواي خوب دارا‌هستند. براين اساس ساخت‌و‌ساز محتواي خوب فيض يك عمل تيمي غالب و همياري اشخاص با يكديگر ميباشد. نوشته خوب مطمئناً به‌خير بازنويسي شده‌است و اين مسئله نشانگر اهميت بالاي عمل ويراستاران در فرايند ايجاد محتوا ميباشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: كپي اسكيپ،
موضوع:
[ ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۱۹:۳۲ ] [ مهمان نواز ] [ نظرات (0) ]


گاها براتون پيش اومده كه از يه سايتي مطالب رو اسكن مي كنيد و با يكم تغيير‌و تحول توي فعل و فاعل اونو توي وب سايت خودتون ميزاريد يااينكه مطالب يه وب سايت فرنگي رو اسكن ميكنيد و توي غول جادوي ترجمه يعني Google Translate اونو ترجمه ميكنيد و خيلي خرسند از اينكه مقاله نو و بروزترينش كپي اسكيپ رو گذاشتيد توي سايتتون و گوگل تارنما شما رو تحت عنوان بروز ترين تارنما به كاربراي ديگه معرفي كنه …

بايستي بگم به لطف الگوريتم پاندا چنين امري ميسر وجود ندارد و كل نوشته‌علمي هاي شما به وسيله اين خرس قشنگ تنبل خونده ميشن و در‌صورتي‌كه 25 درصد مقالتون شباهت داشته به مقاله‌ها ديگه اون مقاله رو همون جا بلاك ميكنه و حتي به خودش زحمت نميده تا پايان اون مقاله رو ادامه بده پس مي بايست اعتنا داشته باشيد كه مطالبتون رو اسكن نكنيد و تا جايي كه ميتونيد داده ها خودتون رو ارتقا بديد و با علم خودتون نوشته‌ي‌علمي بنويسيد.

 

ارزيابي مقاله‌ها و مطالب تارنما :
پيرو 2 تا وب سايت بهتون معرفي مي‌كنم براي آناليز مقاله‌ها وبسايت خودتون تا اطلاعاتي مانند (تعداد لغت ها، تعداد لينك و پيوند ها و …) بدست بيارد تا با به كار گيري از آن‌ها مقاله ها رو بهبود بديد و پرورش نماييد.

و تارنما ديگه كه معرفي مي كنم براي جستن وب سايت هاييه كه مطالب وب سايت شما رو اسكن ميكنن و محتوايي مانند تارنما شما دارا هستند.

✅وبسايت يك :
تارنما لاينر مي‌باشد كه تا 250 كاغذ وب سايت شمارا در پلن مجاني ارزيابي ميكند و اطلاعاتي مانند :

1- معدل تعداد كلمه ها مطالب شما
2- تعداد پيوند هاي داخلي در هر شيت
3- نسبت محتوا به كد اچ تي ام ل (⁣Text to HTML Ratio)
را اكران ميدهد.

✅وبسايت دوم :
نسخه برداري اسكيپ براي دوري از تكثير محتواهاي ديگر وبسايت ها در وب سايت شما هست با غرض امداد به دوري از سرقت ادبي يا اين كه به عبارتي ⁣Plagiarism ساخت و ساز شد،نشاني وب سايت خودتان را وارد فرمائيد تا ببينيد كدام تارنما ها مطالب تارنما شمارا اسكن مي نمايند.

لينك و پيوند فرنگي را با تمركز تعيين فرماييد :
در لينك و پيوند دادن به منابع فرنگي در متن توجه فرمائيد ، ممكنه گوگل مورد متن شما‌را نادرست فرض نمايد.

ممكنه پرسش بپرسيد خب ما در تايتل ها و تگ ها كه سيگنال اصلي تري مي باشند لغت ها كليدي گذاشتيم گوگل مي‌فهمه قضيه مقاله ما راجع‌به چه موضوعي ميباشد. حق با شما ميباشد ولي در بهينه سازي هر چه بيشتر اصولي جلو بريم بهتر خواهد بود .

در مثالي كه زده وب سايت هاب اسپات ميگه ممكنه از يك كاغذ اي كه در امر ماشين ها در آن مندرج ميباشد پيوند بدهيم به يك پيج مرتبط با فيلم ماشين ها و گوگل انديشه كنه متن شما بيشتر در زمينه ي «كارتن ماشين ها» ميباشد تا درخصوص خويش ماشين . فيض اي كه در فعاليت گرفتيم برگه مرتبط با يك مارك ماشين مانند مزدا را به تارنما قانوني مزدا پيوند بديم خير ويكي پديا و منابع ديگر.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: كپي اسكيپ،
موضوع:
[ ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۲۶:۴۹ ] [ مهمان نواز ] [ نظرات (0) ]


يش از استارت اين درس بايستي تأكيد كنيم كه اسم‌گذاري‌ها تنهاً يك قرارداد ميباشند و مثل هر قرارداد ديگري، بها‌شان فقطً به كاركرد و كاربردشان بستگي دارااست.

اين قضيه در ناحيهي ديجيتال ماركتينگ و به‌طور خاص، كپي اسكيپ   نيز مصداق داراست. بدين معني كه هيچ نصيب‌طومار‌ي قانوني صادر نشده كه هر اصطلاحي چه تعريفي داراست و در چه چارچوبي مي بايست به‌عمل برود.

اين خويش استراتژيستهاي محتوا مي‌باشند كه بعداز مشاهده‌ي يك اصطلاح و چك معنا پردازي آن، تصميم مي گيرند از اصطلاح متبوع استعمال نمايند يا اين كه آن را كنار بگذارند.

با اين پيشگفتار، ميتوانيم بگوييم كه رواج محتوا (Content Promotion) اصطلاحي ميباشد كه گهگاه هم معني با توزيع محتوا (Content Distribution) به‌عمل مي‌رود و گاه به طور اصطلاحي غير وابسته گزينه استعمال قرار ميگيرد.

قضاوت متمم اين ميباشد كه تفكيك اين دو اصطلاح، قادر است موءثر باشد و در حالتي كه رواج محتوا را تحت عنوان يك كار جدا از ساخت و ساز محتوا و توزيع محتوا در لحاظ بگيريم، اين‌شيوه‌ي نگاه به ناحيهي محتوا مي تواند براي ما ايده‌آفرين و الهام‌نصيب باشد.

خويش متمم هم استراتژي توزيع و استراتژي اشاعه را به طور به طور كاملً غير وابسته محاسبه مي‌نمايد و حتي شاخص‌هاي نظارت اثربخشي آنان را به شكلي تماماً غير وابسته تمجيد كرده و جهت آناليز مد حيث قرار ميدهد.

تمجيد رواج محتوا چه مي‌باشد؟
عده اي كه اصطلاح رواج محتوا را به‌فعاليت مي برند، اين اصطلاح را از رئيس بازاريابي وام گرفته‌اند.

اين عمل ميتواند بسيار اثرگذار و گران بها باشد. زيرا در حالتي‌كه به محتوا تحت عنوان يك جنس متعارف (از جملهً مشابه كالاهاي فيزيكي يا اين كه سرويس ها روزانه) نگاه كنيم، خواهيم توانست از دانشي كه طي يك قرن اخير براي بازاريابي جنس و فروش فرآورده مستعمل سود بگيريم و مجدد كليه‌ي چرخ‌ها را از اوليه ابتكار نكنيم.

ميدانيم كه يكي مفاهيم كلاسيك در مدير بازاريابي، آميخته بازاريابي ميباشد كه در سنتي‌ترين صورت آن، در قالب چهار P داراي شهرت تمجيد مي شود:

فرآورده (Product)
ارزش (Price)
جاي و شبكه‌هاي توزيع (Place)
تبليغ و رواج (Promotion)
در‌اين تقسيم بندي، في مابين توزيع و رواج تمايز قائل ميگردند و همين تمايز را هم در قالب يك آنالوژي بي آلايش، مي‌اقتدار در منطقهي محتوا به‌فعاليت موفقيت. ما هم بر به عبارتي پايه، رواج محتوا را به صورت ذيل تعريف و تمجيد مي كنيم:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: كپي اسكيپ،
موضوع:
[ ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۲۹:۴۲ ] [ مهمان نواز ] [ نظرات (0) ]


پرورش،توسعه و گسترش و پيشرفت جامعه ها انساني تبعات و دگرگوني ها را هم با خويش همدم داراست.

چنانچه چه محتوا و نياز به ساخت و ساز آن از الزامات طبيعي معاش و با آن توام ميباشد، ولي مراد ما درين مشاجره، ساخت‌و‌ساز محتوا به معناي خاص و با كاربري هاي نوين ميباشد.

محتوايي كه قادر است فيزيكي ،ديجيتال يا اين كه مولتي مديا باشد و در فضاي مجازي مكان بگيرد.

محتوايي كه‌اين خصوصيات را دارا باشد حكم كالايي ذي بها را پيدا مي نمايد كه ما مي‌توانيم اين را محتوا را نوعي متاع به اكانت آوريم.

محتواي آماتور/ محتواي ماهر
همان گونه كه مي‌دانيد كپي اسكيپ  طريق هاي متعدد و كاربري هاي متفاوت دارااست. محتوا قادر است در قالب به تصوير كشيدن پروسه يك مسافرت فردي يا اين كه خانوادگي باشد.

ساخت محتوا ميتواند در بين ۲ نفر ، تيم يا اين كه در فرم جمعي و رسانه اي، مثل عمل در شبكه‌هاي‌عمومي ، شبكه هاي تلگرامي يا اين كه پست هاي اينستاگرامي باشد.

همينطور ساخت‌و‌ساز محتوا ميتواند با نرم افزار ، انديشيده گرديده ، روشمند ، هدفمند و براي رفع نياز انجام شود. آنچه متبوع ما و نياز حقيقي وواقعي جامعه و بازار فعاليت ميباشد همين سبك محتواست.

پيش از هر چيز مي بايست دانست:

محتوا يعني چه؟

“محتوا” مثل “جنس” ، ازشمند و قيمتي
بدين تمجيد از “جنس” اعتنا فرمائيد:

در اصطلاح دانش اقتصاد محصول ها و مواد مختلفي كه بوسيله توليد كننده به بازار عرضه خواهد شد و در قبال اخذ پول، يك كدام از نياز هاي آدم را تامين و رفع نمايد فرآورده اسم داراست.(نقل از ويكي پديا)

مي‌بينيد كه مجموع عناصري كه براي مال درك كردن يك شيء بر شمرديم راجع‌به محتوا نيز مصداق پيدا مي نمايد.

“مال”يي به اسم محتوا/ويژگي رفع نياز
يكي مهم‌ترين گزينه هاي پذيرش و استقبال از يك متاع، ويژگي رفع نياز ميباشد. “كالاي محتوا“نيازي را برطرف مي نمايد. محتوا قادر است در سرويس تبليغات باشد. رقابت دربين كسب و امور براي جذب مشتري و فروش جنس و سرويس ها شديد ميباشد.

پس براي بازاريابي و تبليغات نياز روز افزوني به رابطه با مشتري-استفاده كننده وجود داراست. اين واسطه به عبارتي محتواست كه در قالب رسانه اي كه بر مي گزينيد كسب و عمل و سرويس ها شمارا تبليغ مي نمايد ، معرفي مي نمايد،ياد‌آوري مي نمايد و …

مبحث كليدي : كاربرد محتوا در بازاريابي و تبليغات شغل ها و سرويس ها

بازاريابي محتوا
محتواي ديجيتال/ محتواي مكتوب
اين كه مي‌گوييم “محتوا “متاع”ست”، محدود به امروز يا اين كه منحصربه‌فرد به فضاي مجازي وجود ندارد. در شرايطي‌كه چه امروزه بر دامنه و اهميت ساخت و ساز محتوا و به خصوص محتواي ديجيتال و محتواي آنلاين افزوده ميگردد، ولي انواع و فرم هاي ديگري از ايجاد محتوا نيز وجود داراست.

محتواي مكتوب
پانصد ششصد سال از تكثير اولي خبر نامه هاي مالامال تيراژ مي گذرد.مطبوعات اولي ايجاد كنندگان و پيش قراولان نشر محتواي جمعي بودند.

مراد از عنوان كردن اين مورد ياداوري اين نكته ميباشد كه خبرنامه هم مال به حساب آورده مي شود. كاري كه امروز توليدكننده محتواي ماهر ديجيتال انجام مي‌دهد در سرشت خويش تفاوت چنداني با ايجاد محتواي مكتوب از قبل تا هم اكنون ندارد.

تفاوت در نياز هاي جامعه امروز ، تغييرات در پيشرفت هاي تكنولوژيك و عمومي شدن و دسترسي همگاني توسط هاي رابطه عمومي ميباشد.

انحصار نيست
كالاي محتوا با شكستن سد انحصار، به طور انفجاري و اپيدميك در اكنون بسط وبه فعاليت گرفته شدن در شئونات متعدد معاش بشر ها، در كليه جامعه ها مدرن و به اصطلاح بافرهنگ ميباشد. همگي ما به اينترنت، وب سايت ، وب لاگ وشبكه هاي اجتماعي دسترسي داريم.

صحيح يا اين كه اشتباه معاش ما به سمتي مي رود كه روز آپ تو ديت نياز بيشتري براي حضور و عمل در اين باره ها را شم كنيم.

پس اين حق ماست كه بتوانيم فعال باشيم از تجهيزات جان دار به كارگيري ببريم و حق گزينش داشته باشيم.

سازنده/مصرف كننده
معاش ديجيتال ديگر تبديل به بخشي طلاق ناپذير از معاش ما گرديده. كاركردهاي محتواي ديجيتال و محتواي آنلاين سبب ساز ايجاد و دسترسي راحت خيس،سريعتر و عمومي ما به سرويس ها، اشخاص، ارگان ها ، نهادها ، سازمان ها و اداره ها شده‌است.

بعنوان نمونه مي قدرت از نام نويسي هاي اينترنتي،سرويس ها بانكي،خريد هاي اينترنتي، كتابهاي ديجيتال و دسترسي به تجارب و رابطه با سايرافراد اشاره نمود.

در حالتي كه چه همگي ما به واسطه فعال بودن و حضور در فضاي مجازي ساخت و ساز محتوا انجام ميدهيم، البته از حيث ماهر و خاص واژه اكثريت با مصرف كنندگان محتوا ميباشد.

ضمن اين كه هر توليدكننده اي هم در مكان ديگر ي به نوبه خويش مصرف كننده محتوايي ميباشد كه ساير افراد ساخت‌و‌ساز كرده اند.

كالاي محتوا/ ساخت و ساز جنس
كالاي محتوا متاع اي ميباشد كه عمدتاً بر مبنا تركيبي از غرض،استراتژي،طرح ريزي،تجربه ماهر و ذوق فردي سازه شده‌است.

يك مقاله مربوط به قضيه بخوانيد:

استراتژي محتوا – استراتژيست محتوا
هر كه با رعايت اين موادسازنده دست به فعاليت ساخت و ساز محتوا مي توان به مثابه آفريننده كالاي دنيوي، بها افزوده مي آفريند، نيازي را برطرف مي نمايد، شغل توليد مي نمايد.بازاريابي مي نمايد تبليغ مي نمايد. و براي خويش نيز كسب درآمد و حالت مي نمايد.

با دقت به جميع جهات و كاركردهايي كه بخشي آن در‌اين نوشته بازگو شد، بايستي به عهده گرفت كه محتوا به طور بالقوه، مي‌تواند مانند كالايي استراتژيك براي به سرويس گيرنده و مخاطب اش قيمت افزوده ساخت‌و‌ساز نمايد و از پيشين همين نقش كاربردي، بسيار ذي بها و دارنده بها متساوي مبلغي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: كپي اسكيپ،
موضوع:
[ ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۴۲:۵۴ ] [ مهمان نواز ] [ نظرات (0) ]

 


يونيك به معناي منحصربفرد و بي همانند ميباشد. محتواي يونيك يا اين كه به عبارتي محتواي دست اوليه فقط دارنده يك پست الكرونيكي و يك منبع ميباشد و حتي شبيه آن نيز در فضاي اينترنتي پيدا نميشود. ساخت‌و‌ساز چنين محتوايي آسوده وجود ندارد و نياز به احاطه بالاي محتوا نويس به مسئله، خودكار خوب، داشتن خلاقيت و ايده، استفاده كننده شناسي و بضاعت و توان برقراري رابطه با او‌را داراست. ضمن اينكه اين دست از محتوا نياز به صرف بازه زياد براي نوشتن ميباشد.

 

محتواي غير اسكن يا اين كه دستكاري گرديده
در حال حاضر كه با معني محتواي نسخه برداري و محتوا يونيك آشنا گرديده ايد ممكن ميباشد گشوده برايتان مكان پرسش باقي‌مانده باشد كه پس محتواي غير اسكن چه خصوصياتي دارااست؟ مسلما اين روز ها با اصطلاح محتواي غير اسكن، نسخه برداري رايت و يا اين كه ويرايش گرديده در تبليغات موسسه ها و محتوا نويسان برخورده نموده ايد. اين نوع محتوا حالتي در ميان محتواي اسكن و محتواي يونيك را دارااست. يعني منبع محتوا از وبسايت هاي ديگر تعيين گرديده و بعد مولف با ادبيات و مداد نوشتاري  كپي اسكيپ  خويش، متن را دستكاري مي نمايد. اين سبك محتوا از طرف وبسايت هاي گوگل تحت عنوان محتواي نسخه برداري شناخته نميشود البته در هر شكل به حيث كيفي جايگاه تحت تري نسبت به محتواي يونيك دارااست. دوران و هزينه ساخت و ساز آن كمتر ميباشد و براي شركت ها كودك كه قصد به صرف هزينه بسيار ندارند سفارش مي شود.

بيشتر بدانيد: اصول ساخت و ساز محتواي بر پايه ي seo

محتواي يونيك يا اين كه دستكاري گرديده؟
محتواي يونيك

در جواب به‌اين پرسش مي بايست بگوييم كه اگرچه محتوا نقش پادشاهي را در اينترنت داراست، البته بها آن در كنار آيتم هايي زيرا گرافيك وب سايت، قدمت دامنه، بازديد از وب سايت، ترافيك، رابط كاربري و غيره ميباشد كه معلوم مي‌شود. حتي در حالتي كه يك محتوا يونيك باشد اما ما يحتاج مخاطبين نباشد، نمي تواند سبب ساز تبديل بازديدكننده به مشتري گردد. در غايت اين شما مي باشيد كه با دقت به حالت و دارايي خويش نوع مطلوب محتوا را تعيين مي‌كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: كپي اسكيپ،
موضوع:
[ ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۵۰:۱۰ ] [ مهمان نواز ] [ نظرات (0) ]

قبل از اينكه سراغ روش هاي بررسي كپي بودن مقاله برويم؛ بهتر است نگاهي هم داشته باشيم به اين موضوع كه اصلا چرا نوشتن محتواي كپي بد است و بايد نسبت به آن حساسيت داشته باشيم؟

1_ تاثير كپي محتوا بر سئو
تاثير كپي محتوا بر سئو

اگر يادتان باشد تا همين 6/7 سال پيش اغلب مواقع، زماني كه عبارتي را در گوگل جستجو ميكرديم نيمي از محتواهايي كه در نتايج نمايش داده ميشد، محتواهاي كپي شده از يكديگر بودند. اين موضوع به دليل ضعف گوگل در شناخت محتواي كپي بود.
اما بعد از مدتي گوگل از الگوريتم پاندا رونمايي كرد تا به صورت تخصصي با محتواي كپي شده برخورد كند. كپي اسكيپ طبق گفته منابع معتبر و البته تجربه اي كه داشتم؛ اصولا گوگل پاندا به دليل وجود محتواي كپي وب سايت شما را جريمه نميكند؛ اما وظيفه او اين است كه اجازه ندهد محتواي كپي شده در نتايج رتبه بگيرد. بنابراين در اولين مرحله توليد محتواي كپي باعث كاهش قدرت سئو سايتتان خواهد شد.

2_ كاهش تجربه كاربري و اعتماد مخاطب
تاثير ديگري كه وجود محتواي كپي روي وب سايت شما دارد؛ كاهش تجربه و اعتماد كاربري است. چطور؟ ببينيد خيلي از مخاطبان سطح وب زماني كه به دنبال جواب سوال خودشان ميگردند؛ صرفا به خواندن يك مقاله اكتفا نميكنند. مثلا من زماني كه قصد مطالعه موضوعي در مورد سئو را داشته باشم؛ بعد از جستجو آن كلمه در گوگل، صفحه چند وب سايت مثل moz، بك لينكو و… را باز ميكنم تا مقالات همه آنها را بخوانم و اطلاعات بيشتري به دست بياورم.

حالا در اين زمان وقتي ببينم سايت x به جاي توليد يك محتواي مفيد از اطلاعات سايت moz استفاده كرده، اسم آن را به عنوان يك سايت كپي كار در ذهنم هك ميكنم و دفعات بعدي سراغش نميروم.

دقت كنيد: تمامي فرآيند توليد محتوا و بازاريابي محتوا كه در سايت براي آن هزينه ميكنيم، براي ديده شدن محتوا توسط كاربر و ترغيب مخاطب به خريد محصول يا خدمات است. بنابراين زماني كه قرار باشد يك محتواي كپي همه چيز را خراب كند؛ خيلي به صرفه تر است كه دور آن را خط بكشيم.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: كپي اسكيپ،
موضوع:
[ ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۵۶:۳۸ ] [ مهمان نواز ] [ نظرات (0) ]

 


اسكن محتوا چندين بُعد دارااست. يا اين كه شما نسخه برداري‌ مي كنيد و بايستي درانتظار عواقبش هم باشيد يا اين كه محتوايي نسخه برداري‌گرديده در اختيارتان قرار ميگيرد. پس براي اينكه خودتان به صورت ناخواسته در چاه اسكن محتوا نيفتيد مي بايست با ابزار تشخيص محتواي اسكن شناخت داشته باشيد. در شرايطي‌كه بناست تا از جايي برايتان محتوايي ايجاد خواهد شد و خريدار آن باشيد گشوده هم مي بايست بدانيد كه محتواي ارائه گرديده، نسخه برداري ميباشد يا اين كه خير.

يك كدام از ديگر از بعد ها اسكن محتوا كه مي تواند دامنتان را بگيرد، اين ميباشد كه گهگاه‌زمان ها، از روي محتوايتان اسكن‌برداري مي گردد و اين هم مي تواند به ضررتان گردد. چرا؟ زيرا هم اصالت محتوايتان را از ميان مي برد و هم در جايگاهي كه براي خويش در جايگاه‌بندي گوگل پيدا كرده‌ايد، خدشه ساخت مي‌نمايد.

برهان اهميت به كارگيري از ابزارهاي تشخيص نسخه برداري محتوا
ابزارهاي تشخيص محتوا به ياري شما مي آيند تا نشان دهند كه محتواي در دستتان اسكن ميباشد يا اين كه نه. با وجود قابل انعطاف‌افزارهاي متعدد مي‌اقتدار فهميد كه محتواي شما هم از سوي سايرافراد اسكن شده‌است يا اين كه خير. در‌پي به معرفي يكسري آيتم از اين ابزارها مي پردازيم. ولي پيش از آن به شما مي گوييم كه چرا بايستي از ابزار تشخيص محتواي نسخه برداري استفاده نمود و چرا تحليل نسخه برداري بودن محتواي وبسايت مورد نياز ميباشد.

گوگل الگوريتم‌هاي پيچيده‌اي داراست كه به راحتي ميتواند محتواهاي مشابه به هم را شناسايي نمايد. هم اكنون در حالتي كه شما از كسي نسخه برداري نماييد يا اين كه كسي از شما نسخه برداري نمايد، هر دو به دردسر خواهيد به زمين خورد. براي گوگل فرقي نمي‌نمايد كه كي از روي ديگري اسكن‌برداري نموده است و هنگامي كه ببيند، محتواهايي شبيه وجود داراست، ممكن ميباشد كپي اسكيپ شما‌را كه از تمامي جا بي‌خبر ميباشيد هم جريمه نمايد. اين ميشود، آش نخورده و دهن سوخته.

براي اينكه اسير چنين وضعيت‌هايي نشويد، بهتر ميباشد هر يكسري وقت‌يك‌توشه به ياري ابزارهاي تشخيص نسخه برداري محتوا، حال و روز را رصد فرمائيد و مشاهده كنيد كه محتوايتان نسخه برداري ميشود يا اين كه نه. براي مثال در شرايطي كه پيشنهاد محتوا به كسي مي‌دهيد و مي خواهيد صدق كارش را نظارت نماييد هم ابزارها به دردتان خواهند خورد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: كپي اسكيپ،
موضوع:
[ ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۳۵:۰۸ ] [ مهمان نواز ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 6
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی