همگي ما شنيدهايم كه بايستي محتواي باارزش ساخت و ساز كنيم. محتوايي كپي اسكيپ كه چيزي به استفاده كننده بيفزايد و براي وي خلق و خوي بها نمايد. البته اين محتواي با ارزش يعني چه؟ تبليغات در بستر وب مثل قبل وجود ندارد و صورت و فرم آن عوض شدهاست. عموم اين اجاره را دارا هستند كه تبليغات را مسدود نمايند و پاپ آپها را ببندند. فرم و صورت تبليغات به سمت محتوا كشش پيدا نموده است. بدين معنا كه در كنار تبليغات براي كاربر رفتار قيمت كنيم. چيزي به وي خاطر بدهيم، به داده ها وي اضافه كنيم و يا اين كه مشكلي از اورا حل كنيم. اين وسيع ترين تبليغ براي كسب و عمل شماست. كاربر ميخواهد از شما ماجرا بشنود، پس شما بايستي روايت نويس خير باشيد. شما كي ميباشيد؟ چرا بايستي به شما اعتماد نمايند؟ چه چيزي منجر مي گردد مال يا اين كه سرويس ها شما مختلف از رقبا باشد؟ آيا حقيقتا نيازهاي آن ها را فهم و شعور ميكنيد؟ نمونه بي آلايش براي ما ديجيكالاست. ديجيكالا با محتوا وارد بازار شد. محتواي مقايسه و انتقاد دوربين ديجيتال كه نياز عموم بود. و طي 10 سال قبلي پروش يافت و به منزلت رهبري بازار رسيد. اين رهبري بازار ديجيكالا هم در گفت و گو محتواست و هم فروش. پس در لزوم ساخت و ساز محتوا بحثي وجود ندارد. البته آيا هر محتوايي براي كسب و عمل شما موءثر ميباشد؟ نكته اساسي كه مي بايست در اينجا به خيال و خاطر بسپاريم اين ميباشد كه بازاريابي محتوا نبايد در سوي اعمال نرم افزارهاي فردي شما باشد. تمركز مدام مي بايست روي ساخت و ساز محتواي با ارزش براي مخاطبان شما باشد. 5 خصوصيت محتواي گران بها 1) استفاده كننده محتوا را به راحتي پيدا نمايد اولين ضابطه گسترش محتوا ساخت و ساز محتوايي ميباشد كه يافتن آن براي خواننده گان و موتورهاي كاوش سهل وآسان ميباشد. عموم از موتورهاي كاوش مانند Google يا اين كه Bing براي انجام پژوهش ها به كار گيري مينمايند و اين بهاين معنا ميباشد كه شما بايستي با به كارگيري از شايسته ترين نحوههاي سئو موتور كاوش محتوا ساختوساز نماييد. رفتار محتوايي كه گوگل دوست داشته باشد، با تحقيق در باب لغت ها كليدي استارت مي شود. براي seo موتور جست و جو (بهينه سازي) لغت ها كليدي را در تگهاي H1 و H2 استعمال فرماييد تا يافتن شما براي مخاطبان سهل و آسان خواهد شد. در كانالهاي اجتماعي هم شما مي توانيد با به كارگيري از هشتگ، ريلكسخيس در معرض مشاهده كرد مخاطبان قرار بگيريد. 2) كاربر محتوا را به سادگي بخواند سهل وآسان ساختن مطالب شما اولي نصيب از اخلاق و رفتار محتواي باارزش ميباشد. زماني اشخاص محتواي شمارا پيدا نمايند، درصورتي كه قرائت آن سهل وآسان نباشد، آن را به راحتي كنار مي گذارند. با استعمال از اين عنصر، گسترش محتوا از seo موتور كاوش به خوانايي ميرود. مهم ترين چيزي كه شما مي بايست بدانيد اين ميباشد كه عموم تا هنگامي محتوا را تازمانيكه برايشان اثرگذار باشد، كپي مينمايند و ميخوانند. علاوه بر اين كه محتواهاي شمارا نميخوانند، ممكن ميباشد به كلي آنان را از دست بدهيد. براي نگهداري اعتنا آن ها، مهمترين داده ها را در بالا پست وب لاگ قرار دهيد و جملههاي خويش را كوتاه نگه داريد. يك پيشنهاد: بيشتراز سه پاراگراف در هرپاراگراف و بيش تر از سه گزاره در هر تيتر به كارگيري نكنيد. بيشتر بخوانيد: ۲۰ ايده محتواي كانالهاي اجتماعي در سال ۲۰۲۰ 3) محتوا براي استفاده كننده قابل ادراك باشد قالب بندي مطالب به سيرتكاملاي كه تلاوت آن سهل و آسان باشد، اصلي ميباشد، البته شما همينطور مي بايست مطالب خويش را در سطح سواد مخاطبان متبوع خويش بنويسيد. تايپ كردن در رابطه راهبردهاي سرمايهگذاري در سطح دانش كده براي مخاطبي كه متوسطه را مجموع نكرده، موءثر نخواهد بود. كردار محتواي قابل شعور، نصيب ضروري از توسعه و گسترش محتواست. شما بايستي ازقالبهاي متفاوت محتوا به كار گيري فرمائيد. از عكس، ويدئو و گيف براي فهم و شعور بهتر مطالب به كارگيري فرمائيد. 4) مخاطبان به سادگي فعاليت نمايند در صورتي شما از محتوا براي هدف ها بازاريابي استعمال ميكنيد، تصور مي كنم كه ميخواهيد مخاطبان پس از تلاوت مطالب شما، كاري نمايند. محتواي شما بايستي طوري باشد كه كاربر فورا پس از خواند آن كاري كه شما مي خواهيد را انجام دهد. مهمترين عنصر براي اين فعاليت، دكمه فراخوان يا اين كه (Call to action) ميباشد. دكمه فراخوان به استفاده كننده ميگويد شما از وي ميخواهيد دقيقا چه كاري انجام دهد. در جايي نام نويسي نمايد، كتاب الكترونيكي را دانلود نمايد، براي يك روزنامه نام نويسي نمايد و… . 5) كاربر محتوا را به سادگي به اشتراك بگذارد وقتي كه اشخاص محتواي شمارا پيدا كردند، آن را خواندند و كاري كه خواستيد را انجام دادند، از آنان بخواهيد مطالب شمارا با سايرافراد به اشتراك بگذارند. اين عمل سبب به وايرال شدن محتواي شما گردد. هنگامي كاربر محتواي شمارا با بقيه افراد به اشتراك بگذارد، تاثير بيشتري از تبليغات شما دارااست. تبليغات شفاهي و پيشنهاد ديگرافراد، يك كدام از موثرترين گونه هاي تبليغ ميباشد. در صورتيكه مي خواهيد كه مخاطبان محتواي شمارا با سايرافراد به اشتراك بگذارند، مي بايست در ذيل مقاله ها خويش دكمههايي براي به اشتراك گذاري در كانالهاي اجتماعي بگذاريد، تا آنها سواي دردسر، از به عبارتي برگه نوشتهي علمي را با دوستانشان به اشتراك بگذارند. يك رويه ديگر هم اين ميباشد كه شما محتواهايي كه كردار مي كنيد را در كانالهاي اجتماعي خويش به نيكي توزيع فرمائيد تا مخاطبان متنوع و متعدد مقالهها شمارا ببينند. فقط مقصود بسط محتوا توليد سيستمي ميباشد كه، محتوا را براي حل مورد موثر اخلاق و رفتار مينمايد. ساخت و ساز هر چيزي به غير از محتواي باارزش، اتلاف وقت ميباشد. محتواي باارزش بايستي سهل باشد، سهل وآسان براي قرائت، سهل وآسان براي شعور، سهل وآسان براي فعاليت و سهل براي اشتراك گذاري.
بازدید: