مرجع و تخصصي ترين مقالات تخصصي تشخيص انواع محتوا
مرجع رسمي مقالات انواع محتوا


حرف از مستر محتوا كه مقصود مهم آن تشخيص كپي بودن متن ايجاد محتواست ما‌را بر آن داشت كه روءيت كرد كلي از محتوا را در حوزه ي ديجيتال توضيح دهيم :

محتوا در سال هاي آينده چه نقشي در معاش هركدام از اشخاص دارااست:

فيلمهايي با اين مضمون كه در‌حالتي كه فقط دوست شما رايانه اي در پيش روي شما باشد در سال‌ها اخير بارها و بارها نشان داده شده‌است.

جهان با پيشرفت تكنولوژي هر روزه به سمتي سوق پيدا خواهد كرد كه آدم را از هر جهت به وسايل تكنولوژي ، حضور در خلوت با كامپيوتري در روبرويش براي انجام دادن كارهايش نزديكتر نمايد.

نوباوه هاي جديد متولد گرديده با هوشي استثنايي از به عبارتي سالهاي نخستين زندگيشان ما‌را بهت زده خواهند كرد.

حالا فكر كنيد كه گروهي اندكي از عموم در‌اين سمت نخواهند و يا اين كه نتوانند تكان نمايند ؟

چه شود!!! به يكباره كليه چيز نابود شود. " مدام ميگويند هم رنگ جماعت شو " حالا مي اقتدار اين اصطلاح را به وضوح فهم كرد.

براين اساس به مجبور هم كه گرديده مي بايست از هر تكنولوژي در آينده ي خير چندان به دور براي گذران معاش رمز در آورد. هر وسيله تازه تشكيل شده دستورالعملهايي خواهد داشت تا عموم به راحتي بتوانند با آن رابطه برقرار نمايند. در‌حالتي كه كامپيوترها يا اين كه موبايل هاي ديرين را به خيال و خاطر آوريد از نگاه چنين دستورالعملهايي با موبايلهاي امروزه و كامپيوترها تفاوتهاي اكثري داشتند . راهبرد هاي كامپيوترها و موبايلهاي سابق در دنياي غير گرافيكي با آب و تاب امروزه وجود فرنگي نداشت . محققان اكثري براي جالب نمودن اين وسيله ها كارايي فراواني را از ابتكار ويندوز ( دور و اطراف گرافيكي ) تا تلفن همراه هاي توسعه يافته خيس كردند.

سود شد گوشيها و كامپيوتر هاي مدرن با اين كليه خصوصيت كه قابل لمس براي يوزرها باشد. رابطه برقرار كردن با اين وسيله ها ، تعامل با سايرمردم از روش تلفن همراه هاي گوشي به وسيله اپ ها و نرم افزار هاي گوشي در جامعه مدرن پر رنگ شد .

پا به پاي توسعه يافته خيس شدن اين وسيله ها، توسعه و گسترش دهندگان برنامه و طراحان كامپيوتر و تارنما به محتواي مو جود درين تكنولوژي ها دقت خاصي داشته اند به طوري كه براي فروش بهتر و قابل درك خيس بودن توليد ها خويش از متخصصين ماهر ساخت و ساز محتوا در شركت هاي خودشان به كار گيري كرده اند.

قصه از اينجا آغاز خواهد شد كه بايستي براي محتواي خوب احترام قائل شد و عمل را به دست متخصصان ساخت و ساز محتوا سپرد.

ولي ايجاد محتوا خير مشروط در دنياي ديجيتال ميباشد بلكه در هر مرحله اي از معاش روزانه وجود خواهد داشت . در‌اين نوشته ي علمي، ساخت‌و‌ساز محتوا را به طور پيشرفت در دنياي ديجيتال در لحاظ مي گيريم و تمجيد آن را در يكسري سطر به كلي توضيح خوا‌هيم اعطا كرد.

استراتژي ساخت و ساز محتوا ديجيتال :

خلق و خوي هر واژه و كلمه، پاراگراف، ويديويي براي رساندن پيامي به استفاده كننده ( كليپ ماركتينگ ) و پادكست را ساخت‌و‌ساز محتوا مي‌گويند و همان طور كه از ادامه نام آن پيداست قرار دادن آن محتوا بر روي بستر ديجيتال آن را ايجاد محتوا ديجيتال مي‌گويند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: تشخيص كپي بودن متن،
موضوع:
[ ۱ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۰۹:۱۴ ] [ مهمان نواز ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی