مرجع و تخصصي ترين مقالات تخصصي تشخيص انواع محتوا
مرجع رسمي مقالات انواع محتوا


موتورهاي كاوش در حالا تحول مي‌باشند. قبلا كه  تشخيص كپي بودن متن  راه‌حل هاي جستن پيروزي در دنياي در درحال حاضر تحول بازاريابي محتوا را نظارت كنيم، بهتر ميباشد مقداري وقت صرف كنيم و عاملي كه‌اين تغييرات را در‌پي مياورد با تمركز بيشتري تحليل كنيم.

نخست مي بايست با موتورهاي كاوش گفتگويي انجام دهيم. آپ تو ديت هاي زيادي كه روي طرز پردازش و آناليز محتوا بوسيله موتورهاي كاوش انجام مي گردد، باعث شده‌است تغييرات بسيار زيادي در سال هاي اخير از نگرش seo به وجود آيد. به اين ترتيب، شاخص هاي ديرين برد ديگر مانند قبل قابل اعتماد و با فايده نيستند.

مثلا، يك كدام از رويه هايي كه توليدكنندگان در پيشين مي توانستند بوسيله آن تلاش محتواي خويش را سود گيري نمايند، نظارت جايگاه بندي لغات كليدي داخل موتورهاي جستو بود. البته راجع به اعتبار حقيقي و واقعي درجه بندي عبارات كليدي تحت عنوان يك شاخص گفت و گو هاي زيادي صورت گرفته ميباشد و عامل مهم آن در واقع به‌اين انگيزه ميباشد كه فعلا جايگاه بندي ها طبق محتوا عوض ميشود.

به عبارت معمولي خيس، طبق اين كه چطور و در چه محلي كاوش را انجام مي دهيد، نتيجه ها جستجوي گوناگوني را مشاهده مي‌كنيد كه همين موضوع سبب ساز مي توان به دشواري بتوانيد پيروزي خودتان را تنها طبق مرتبه بندي لغات كليدي ملاحظه كنيد.

مثلا كافي ميباشد عبارت «كجا پيتزا بخورم؟» را كاوش نمائيد تا متوجه اوضاع و احوال گرديد. در صورتي‌كه مستقر مشهد مي‌باشيد و اين عبارت را كاوش نماييد نتايجي كه براي شما گوگل مي‌آورد به نسبت شخصي كه در تهران جاي‌دارد مختلف ميباشد. در واقع، كاغذ حاصل كاوش براي اين عبارت احتمالا در هر لحظه و جاي هزاران جايگاه تغيير‌و تحول داده ميشود.

با دقت به‌اين مورد، به چه شكل ميتوانيد جايگاه بندي خودتان را براي يك واژه و كلمه كليدي متوجه گرديد؟

بدون مسائل جايگاه بندي عبارات كليدي، موتورهاي كاوش همواره طريق ساخت و ساز محتوا را معين كرده اند و يك كدام از ملموس ترين تغييرات در‌اين ارتباط، به وجود وارد شدن جواب هاي ويژه يا اين كه featured snippet ميباشد.

كارايي گوگل مدام به گونه اي ميباشد كه به حاصل كاوش آنان را اضافه مي نمايد. طي انجام يك تحقيق معلوم شده‌است كه از ميان ۱٫۴ ميليون عبارت كاوش، ۳۰ درصد از آن‌ها همدم با جواب هاي ويژه در شيت نتيجه ها مي‌باشند. اين كادرها، همت دارا هستند به پرسشي جواب دهند كه در واقع از سوي جستجو گر پرسيده شده‌است فارغ از اين كه مايحتاج باشد كاوش گر وارد وبسايت گردد و محتواي آن را تحقيق كند.

در واقع، جايگاه بندي محتوا در نصيب جواب هاي ويژه اكثر اوقات زمان ها سهم ترافيك به مراتب بيشتري براي عبارت كاوش گرديده به نسبت SERPs فارغ از آن به وجود مياورد.

 

توليدكنندگان محتوا درحال حاضر مي بايست ساختار محتواي خويش را عوض نمايند و تلاش داشته باشند آن را درين قسمت جواب هاي ويژه قرار دهند يعني محلي كه سايتي مانند ويكي پديا شاه آن جا ميباشد و حدودا ۱۱٫۲ درصد از كليه featured snippets وابسته به آن ميباشد.

در يك نماي كلي خيس، گوگل به صورت ويژه در حوزه يادگيري ماشيني سپرده گذاري كلاني انجام داده ميباشد و رنك برين (RankBrain) را جزوي از الگوريتم اساسي خودش نموده است كه با ياري آن، محتوا را ايندكس و آنگاه سكو بندي مي نمايد. در انتها، رنك برين اين توان را به گوگل مي‌دهد تا غرض عبارت كاوش گرديده يوزرها را فارغ از اينكه آن غرض به صورت شفاف در عبارت چشم گردد، فهم نمايد و گوگل تماما با اين فعاليت قصد دارااست نتايجي كه به استفاده كننده نشان ميدهد، بهتر شوند.

با اين پيشگفتار مسئله دوم يعني جستجوكننده ها را ارزيابي ميكنيم.

جستجوگرها در هم اكنون تغيير‌و تحول كردار خويش ميباشند. اساسي خيس از تغيير‌و تحول خوي موتورهاي كاوش، جستجوگرها همينطور اخلاق و رفتار خويش را عوض كرده اند و به طريق متفاوتي با موتورهاي كاوش رابطه برقرار مي نمايند.

سود استعمال از گوشي و جستجوي صوتي، خودماني شدن كلمات جستجويي از سوي يوزرها ميباشد. يك‌سري سال گذشته، تعداد متعددي از اشخاص كلمات قسمتي بندي گرديده را موتورهاي كاوش وارد مي كردند. امروزه، اشخاص سوالهاي پيچيده را به طور يك گزاره بي نقص در موتور كاوش مي دهند. چنانچه به روز هاي الگوريتم هاي گوگل طي ۲ سال قبلي را محاسبه كنيم، متوجه مي شويم فهم و شعور اين نوع از كلمه ها كاوش بيشتر از روش پردازش لهجه طبيعي بشر بوده ميباشد و شايان توجه ترين پيشرفت كمپاني گوگل در اين مورد به نشر الگوريتم مرغ مگس خوار در سال ۲۰۱۳ بر مي‌گردد.

براساس اين الگوريتم تازه، در طول كاوش در قبال دقت به عبارات كليدي، لغات كليدي تجزيه و ارزيابي مي‌شود و معرفي اين الگوريتم باعث شد كه گوگل به مكان تمركز به عبارات كليدي به بهينه سازي متمركز بر محتوا دقت نمايد.

در سال ۲۰۱۶، مديرعامل گوگل آقاي ساندار پيچاي بيان كرد كه يك آيتم از هر ۵ آيتم عبارت كاوش در برنامه هاي تلفن همراه به صورت جستجوهاي صوتي ميباشد. به عبارت ديگر پيشرفت دنياي فناوري به گوگل نشان ميدهند اشخاص جستجو گر مي‌خواهند سريع خيس نتيجه ها دلخواه خويش را پيدا نمايند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: تشخيص كپي بودن متن،
موضوع:
[ ۵ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۵۳:۰۳ ] [ مهمان نواز ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی