مرجع و تخصصي ترين مقالات تخصصي تشخيص انواع محتوا مرجع رسمي مقالات انواع محتوا
|
لايو اينستاگرام گفته ميشود كه ويدئو در سال ۲۰۱۹ تحت عنوان يك مورد عالي در وبلاگ ها و تارنما ها ميباشد صحيح به عبارتي اندازه كه در شبكه هاي عمومي تاثيرگذار ميباشند. شايسته ترين نكته اين ميباشد كه ساخت و ساز ويدئو براي آماتورها با به كار گيري از ابزارهايي مانند Animoto و Biteable سهل خواهد بود.
شايسته ترين نوع محتوا : ۲٫ بهبود تعامل با ساخت محتواي تعاملي
شبكه هاي مردمي پراز سوال ها نظرسنجي مي باشند. برخي از اين نظرسنجي ها بي اهميت و بعضا ديگر ديدني و اصلي ميباشند البته تارنما ها و بلاگ ها از اين نوع محتوا به كارگيري نميكنند. در سال ۲۰۱۹ عملكرد نماييد از اين نوع مطالب تعاملي به كارگيري نماييد مانند نظرسنجي ها، آزمونها، ليست ها يا اين كه نقشه هاي تعاملي ابزارهاي متعددي وجود داراست كه ميتوانيد براي توليد اين نوع محتوا مانند ContentTools يا اين كه Boombox به كار گيري فرماييد. بهبود تعامل با ساخت و ساز محتواي تعاملي
شايسته ترين نوع محتوا :۳٫ با وبينارها و زمان هاي آنلاين، قيمت بيشتري را ارائه دهيد
ساخت و ساز يك زمان آنلاين بيشتر از هر نوع محتواي ديگري زمان بر ميباشد البته يك نوع پيروز از ساخت و ساز محتوا ميباشد كه احتمال دارااست رقباي شما كمتر از آن به كارگيري نمايند.
فيض گيري سال ۲۰۱۹ ممكن ميباشد سال دشواري براي بازاريابي محتوا باشد به دليل آن كه اكثري از بازارياب ها اثربخشي اين نوع بازاريابي را تاييد كرده اند. اين به آن معنا وجود ندارد كه شما هنوز نمي توانيد بسيار برنده باشيد و نتيجه ها شگفت انگيزي از كمپين هاي بازاريابي محتوا را به دست آوريد؛ اين فقط بهاين مضمون ميباشد كه شما نياز به طرح ريزي پاره اي بيشتر، محتواي متنوع خيس و كيفيت عالي خيس نياز داريد. به حيث شما چه نوع محتوايي پيروز خيس ميباشد؟ درسال ۲۰۱۹ چه نوع استراتژي بازاريابي محتوا پيروز و يا اين كه با ناكامي مواجه شود؟
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |