چطور ميباشد پيش از اين كه يادگرفتن ساخت محتوا را آغاز كنيم، در مورد تشخيص كپي بودن متن اهميت آن بيشتر بدانيم. خب همان گونه كه احتمالاً خودتان ميدانيد، ساختوساز محتوا يكياز طريق هاي بازاريابي درونگراست. هنگامي كه شما محتوا ساخت ميكنيد، در واقع داريد داده ها اثر گذار و بدونپول را در مشت مخاطبان خويش ميگذاريد و با اين عمل مخاطبان بالقوه را به وب سايت خويش جذب ميكنيد و از طرف ديگر، مخاطبان فعلي خويش را سرگرم كرده و رضايتشان را جلب ميكنيد.
بازاريابي محتوا، 3 برابر سرنخ بيشتر نسبت به بازاريابي سنتي ساخت مي نمايد و 62% مخارج معدود تري به همپا دارااست.
كسب و شغل هاي كوچك تا ميانگين كه از بازاريابي محتوا استعمال مي نمايند، 126% سرنخ هاي بيشتري ميگيرند نسبت به آنهايي كه از ساخت محتوا به كارگيري نميكنند.
61% خريد هاي آنلاين، ناشي از مشترياني ميباشد كه پست هاي بلاگ را ميخوانند.
كمپاني هايي كه بيشتراز 16 پست در ماه ساختوساز مي نمايند، 3.5 برابر ترافيك بيشتر اخذ مي نمايند نسبت به كمپاني هايي كه ماهانه 4 پست يا اين كه كمتر ميگذارند.
محتوا برابر ميباشد با پرورش كسب و فعاليت شما. بدين ترتيب، ميخواهيم روند ساختوساز محتوا را با استراتژي و طرح ريزي براي محتوا استارت كنيم. پس بهدنبال اين يادگرفتن هم پا ما باشيد، درحالتي كه هنوز ميخواهيد بدانيد چطور ساخت محتوا فرمائيد.
اولين مرحله يادگرفتن ايجاد محتوا: طرح ريزي و استراتژي
اولين مرحله در يادگرفتن ساختوساز محتوا، طرح ريزي و استراتژي براي محتواست. پيش از اين كه استارت به تايپ كردن و ساخت محتوا نماييد، بايستي براي محتواي خويش غرض و نرمافزار انتخاب فرمائيد. از خويش پرسش نمائيد كه به هيچ عنوان اين محتوا را براي چه منظوري ميخواهم؟
استراتژي محتوا به عمل شما جهت ميدهد. بهاين شكل كه شما ميدانيد براي چه مجموعه مخاطبي داريد مي نويسيد، نياز به چه متاع محتوايي داريد و چه گونه بايستي آنانرا تبليغ فرماييد.
استراتژي محتوا
بازدید: