مرجع و تخصصي ترين مقالات تخصصي تشخيص انواع محتوا مرجع رسمي مقالات انواع محتوا
|
برهان اين دستور اين ميباشد كه ارتفاع محتوا اكثر اوقات كيفيت خوب محتوا ارتباط معكوس دارااست. هنگامي حق تقدم را درج نوشتهي علمي طولاني خيس انتخاب ميكنيد، به صورت طبيعي قيمت هر واژه را كاهش مي دهيد، به اين دليل كه به مكان ۳۰۰ واژه مختصر و موثر در ۱۰۰۰ كلمه و واژه چيزي ميگوييد كه برخي نامربوط با مورد ميباشد، بهاين خيال و خاطر كه ميخواهيد جايگاه بالاتري كسب فرماييد و اين صحيح وجود ندارد. تايپ كردن مقالهها طولاني ممكن ميباشد در كوتاه برهه زماني مرتبه شمارا ارتقا دهد، البته تماماً با آنچه گوگل ميخواهد در تضاد و مغايرت ميباشد و در غايت، الگوريتم براي جبران آن تهيه مي گردد. از اين پيشين ، آنها ميخواهند براي جستجوگران بها قائل شوند، خير صفحاتي كه بيشترين كلمه ها را داراهستند. در اكثري از موردها ، اشخاص به مكان توضيحات طولاني پيرو محتواي مختصر و با ارزش ميباشند. به اين ترتيب ، گرچه تعداد لغت ها به صورت آشكاري با جايگاه بندي بالا رابطه داراست ، دستكم پنج استدلال ديگر وجود دارااست كه از اهميت بيشتري برخورداراست و شما مي بايست آنهارا نيز در لحاظ بگيريد. اعتبار مطالب كه افزايش پيدا كند، ارزش لينك هاي مقالات اصلي هم بلاخره بالاتر مي رود، و ارزش لينك هايي كه داخل مقالات بلاگي خود گذاشته ايد به دنبالش بالا مي رود، چون داخل محتواي مقالات آموزشي يا پاسخگويي به سوالات سايت خود، لينك مقالات اصلي رو گذاشتيد، و آنها هم ورودي ارگانيك دارند و اين كار به شما كمك ميكند كه بتوانيد اعتبار مقالات و صفحات اصلي سايتتان را كه فروش اصلي شما رو به عهده دارند، از اين طريق افزايش دهيد.
تذكر مهم : دقت كنيد كه تا مي توانيد لينك داخل مقالات جانبي سايت خود را قابل كليك و واضح تر كنيد تا كليك بيشتري روي آنها انجام شود و تاثيرگذاري بيشتري هم براي صفحات فرود شما داشته باشد.
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |