مرجع و تخصصي ترين مقالات تخصصي تشخيص انواع محتوا مرجع رسمي مقالات انواع محتوا
|
محتوا در فرهنگ وتمدن لغت اينچنين تعريفوتمجيد شدهاست: آنچه داخل چيزي قراردارد. محتوا از مهمترين قسمت هاي وبسايت ها و كانال هاي مجازي ميباشد و در بدست اوردن كسب درجه اوليه گوگل نقش بسزايي داراست. در واقعيت محتوايي فرمانروا ميباشد كه مطابقت و همخواني با مقررات و استراتژي هاي گوگل باشد.
تفكيك پذيري محتوا نكته ديگر اينكه در ارزيابي گونه هاي محتوا، روي بستر محتوا تاكيد نميشود، يعني زماني از يك برنامه خردسالان كلام ميزنيم، اهميتي ندارد كهاين كارتون قرار ميباشد در تلگرام به اشتراك نهاده خواهد شد يا اين كه در وبسايت يا اين كه در يك بيلبورد خيابان انتشار داده گردد. به دنبال تني چند از گونه هاي محتوا روايت شده كه ميتوانند ايده هاي خير براي ساختوساز محتوا باشند. اشكال محتوا نكات اساسي در نگارش محتوا از كلماتي به كارگيري فرمائيد كه كاربر و موتور كاوش را در يافتن محتواي داراي ربط كمك نمايد و تلاوت آن سرازير باشد. مشكل دستوري يا اين كه نوشتاري نداشته باشد. دست كم 300 واژه باشد. (موتورهاي كاوش لغات كمتر از اين را spam شناسايي مي نمايند) در محتواهاي متني، متن را باطن تصوير ننويسيد. (قابل قرائت براي موتور كاوش و قابل اسكن كردن براي استفاده كننده وجود ندارد) منظم و هدفدار بنويسيد و براي راحتي مخاطب آنرا تقسيم بندي فرماييد. (جمله بندي نمائيد) خودتان را مكان مخاطب قرار دهيد و از به عبارتي كلماتي كه در ذهنتان براي جستجوي داريد در محتوا به كارگيري فرمائيد. از لغات كليدي متفاوت به كار گيري نماييد، مثلا (كاربرعادي، واژه كليدي "نحوه" و استفاده كننده ماهر كلمه و واژه كليدي " method" را كاوش مي نمايد. محتواي منحصربهفرد خودتان را ساخت نماييد. (اسكن، يا اين كه دارنده شباهت زياد با محتواي قبل سايتتان ننويسيد) محتواي تازه ضمن جذب كاربر تازه، يوزرها سابق را نگه ميدارد. براي مخاطبانتان بنويسيد، براي موتورهاي كاوش ننويسيد. حداكثر 70٪ محتوايتان را خنثي و سواي جهت گيري بدون واسطه بنويسيد. محتواي سوخته وسعت محتوا در كانال هاي مجازي بطور تعجب آوري روبه ارتقاء ميباشد در فيض سرعت بيات شدن ان نيز در دنياي ديجيتال امروز نسبت به پيشين بسيار بالاتراست به همين عامل در وبسايت هاي خبري اكثر وقت ها،70% محتواي ساخت گرديده، چشم نميشوند. همينطور قابليت و امكان داراست بازديدكنندگان محتواي تارنما شما، كاربر شما نباشند. تمامي اينها عواملي ميباشند كه مي توانند محتواي شمارا در بدو نشر بسوزانند. در صورتيكه كه قصد تهيه و تنظيم محتواي خوب و مطلوب داريد ميتوانيد از موسسات ساخت محتوا ياري بگيريد. اكثر اوقات اين شركتها با در چنگ داشتن نويسندگان مجرب و كارشناسان ميتوانند در كمترين بازه شايسته ترين محتوا را در مشت شما قرار دهند.
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |