مرجع و تخصصي ترين مقالات تخصصي تشخيص انواع محتوا مرجع رسمي مقالات انواع محتوا
|
محتوا و كاوش با يكديگر پيوند خورده اند، به گونه اي كه درحالتي كه مجموع تكنيك هاي بهينه سازي را رعايت كرده باشيد، البته وبسايت شما دارنده محتواي به در به خوري نباشد، بخت متعددي براي اكران در صفحه ها جستجوي گوگل نخواهيد داشت. گوگل صرفا به وب سايت هايي اهميت ميدهد كه دارنده محتواي با ارزش باشند. بازاريابي محتوا و قطعا ساخت و ساز محتوا از شيوه هاي اكثري قابل اجرا ميباشد. شما با اعتنا به ذوق فردي خويش و آشنايي يوزرها، از هر روشي كه استعمال ميكنيد، خروجي آن بايد دارنده سه خصوصيت باشد. جالب بودن، درگير كننده بودن و كاربردي بودن سه خصوصيت اساسي و اصلي هر محتوايي ميباشد. در صورتيكه كه محتواي وبسايت مربوط به تيتر آن نباشد و يا اين كه در شكل داراي ربط بودن بسيار سطحي و به درد نخور باشد، موتور هاي كاوش درجه اي براي آن قائل نميشوند. بازاريابي محتوا يكياز بزرگترين تفاوت ها بين مارك هاي گوناگون ميباشد. طريق هاي ساختوساز محتوا اينفوگرافيك: خواسته از اينفوگرافيك، طرح هاي گرافيكي بلنديست كه دربرگيرنده آمارها، نمودارها، گراف ها و بقيه داده ها ميگردد. اينفوگرافيك ميتوانند بسيار موثر باشند، به دليل آن كه در شكل پسند يوزرها ميتوانند به واسطه اشتراك گذاري هاي فراوان سالها در اينترت بمانند و آيتم به كارگيري قرار گيرند. پباده سازي يك اينفوگرافيك به خيال و خاطر اينكه به پژوهش ها متفاوت و نيروهاي انساني داراست ميتواند مقداري مالامال هزينه باشد. ولي اشتراك گذاري آن و معرفي ان به يوزرها در راستاي بازاريابي شبكههاياجتماعي نياز به صرف فرصت دارد. وب لاگ: بلاگ وبسايت يكي مهمترين بخش هاي ساختوساز محتوا قادر است باشدو با به كارگيري انتشار محتواي باارزش در دوران هاي وقتي معلوم، ميتوانيد در مسئله بازاريابي محتوا قدم بسيار بزرگي را برداريد. در صورتيكه كه قسمت ساخت و ساز محتوا و اشخاص كارشناس دراين مورد نداريد، مستقل از هر منطقه كاري كه داريد، ميتوانيد از سرويس ها تخصصي رادزاد در موضوع ساخت و ساز محتوا سود بگيريد. ويدئوها: با اعتنا به رويش روز افزون عشق و علاقه يوزرها به ديدن محتواي ويدئويي، تهيه و تنظيم ويئو هاي آموزشي و معرفي توليدها به عنوان مثال قدم هاي قادر در جذب يوزرها ميباشد. ايجاد محتواي ويدئويي ميتواند پاره اي وقت گير و نياز به انرژي بالايي نيز داشته باشد. ويدئوي خويش را ميتوانيد هم در تارنما خويش و هم در تارنما هاي اشتراك ويديو مانند يوتيوب و آپارات تكثير دهيد. پرداخت پول به ازاي اكران هاي ويديو كه از خدمت هاي يوتيوب ميباشد، تهيه و تنظيم كنندگان ويديو را بهاين عمل بسيار عشق مند كرده و بالطبع يوزرها را نيز به ديدن اين ويديو ها ترغيب نموده است. مطالعات ميداني: به واسطه تحقيق و كاوش در رابطه يك زمينه خاص ميتوانيد دست به يك مطالعه مي داني در اين مورد بزنيد و نتيحه استدلال ها و مطالعات خويش را در قالب يه گزارش به يوزرها ارائه دهيد. در آخر نيز ميتوانيد از روش سود متبوع به ارائه يك خدمت يا اين كه مال خويش به يوزرها بپردازيد.
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |