مشكلات دستوري و نگارشي در تشخيص كپي بودن متن محتواي بيقيمت جنجال مينمايد يعني با قرائت تعدادي كلمه و واژه اوليه زود متوجه ميشويد كهاين نوشتهها يا اين كه عمل گوگلترنسليت ميباشد يا اين كه فردي آن را نوشته كه هيچ دركي از محتواي شكيل و صحيح ندارد.
كُندي تارنما و دير بالا داخل شدن آن در كنار نسخه برداريكاري هم بيداد مينمايد. يعني متن و محتوا از جايي ديگر اسكن گرديده و در تارنما قرار گرفته ميباشد.
پس در شرايطي كه محتوايي از يك تارنما، اين خصوصيتها را داشته باشد يعني محتوايش بيبها ميباشد. سكو بندي محتواي بي قيمت هم سرنوشت خير ندارد. يعني در غايت، رده خير در گوگل پيدا نمينمايد و گم و گمنام مي ماند. حتي درصورتيكه برخي از صفحه هاي تارنما هم محتواي بيبها داشته باشد گشوده روي سكوبندي ساير صفحه هاي اثر منفي ميگذارد.
نسخه برداري كنيم يا اين كه نكنيم ؟
(معرفي ابزارهاي تشخيص محتواي اسكن )
مرتبه محتواي بي قيمت
جايگاه محتواي بي بها
سكو محتواي بي بها چه چيزي است و چطور بهينه سازي را زير تاثير قرار مي دهد؟
سكو محتواي بي قيمت در گوگل تحت ميباشد. گوگل به كيفيت محتوا اهميت مي دهد. ديگر اين روز ها با شامورتيبازي و حقههاي قديم نميقدرت گوگل را گول زد و در عده نتيجه ها برتر ظواهر شد. درصورتي كه بيكيفيت و بد باشيد، گوگل هم با شما به خير اخلاق نمينمايد. درحال حاضر درصورتي كه به بازه مديدي محتواي ضعيف ساخت كرده باشيد، ديگر نجات دادن خودتان يه خرده مشقت بار و مشقت بار مي شود.
به عنوان مثال درصورتيكه به برهه زماني پنج سال، درگير ايجاد محتواي نامناسب و بيقيمت بودهايد و درحال حاضر تصميم گرفتهايد كه محتوايتان را افزايش بدهيد، مشكلي وجود ندارد و به شما تهنيت ميگوييم. البته مي بايست بدانيد كه بدين زوديها نميتوانيد خويش را به گوگل اثبات فرماييد.
سوابق نامناسب قديم، سكو محتواي بي قيمت و خصوصيتهاي قبلتان از خاطر نميرود. براي اينكه محتواهاي با كيفيت نوتان خودشان را به گوگل ثابت نمايند، يه خرده مقطع نياز داريد. گوگل هم بعداز بازديدهاي پياپي از شما و زيرنظر به چنگ آوردنتان مي تواند مقامتان را عوض نمايد و به دادتان رسد.
( اصول ساخت و ساز محتواي داراي اعتبار )
چهطور كمتر آشغال محتوايي ايجاد كنيم ؟
راهكارهايي براي بهبود محتواي بيقيمت چه است؟
اكنون كه از جايگاه محتواي بي بها باخبريد و ميدانيد كه چقدر روي سوابقتان اثر مي گذارد بايستي سريعخيس، آستينها را بالا بزنيد و براي بهبود اين موقعيت دست به فعاليت گرديد. موردهاي پيش رويتان را در پي ميبينيد:
ويرايش نماييد
به متنهاي گذشته سايتتان نگاهي بيندازيد و ملاحظه كنيد كه چطور ميتوانيد دستي به رمز و رويشان بكشيد و آن ها را دستكاري نمائيد. براي مثال درصورتي كه مقالاتي داريد كه آكنده از تبليغ ميباشند و هيچ محتواي ارزشمندي در آن ها ديدن نميشود، دست به تحقيق بزنيد و از نخستين، آنانرا بنويسيد. بگرديد و مشاهده كنيد كه در رابطه موضوعي كه تا قبل از اين نوشتهايد چه منابع نيكي وجود داراست و مطالب و مقالهها كيفيت خوب اين حوزه دربرگيرنده چه مواقعي مي باشند. ولي از خوبها الهام بگيريد و بههيچوجه نسخه برداري نكنيد.
بازدید: