همان گونه كه مي دانيد در دنياي تشخيص كپي بودن متن امروز ديجيتال ماركتينگ نقش بسيار پررنگي در پيشبرد هدف ها بازاريابي كسب و امور ايفا مينمايد. درين في مابين بازاريابي محتوا به جهت اخلاق بها و محتواي گرانبها براي يوزرها قادر است نقش مهمي در ديجيتال ماركتينگ و جذب يوزرها و تبديل آنها به اعضاي سايت و در غايت مشتري، بازي نمايد.
آيا محتواي شما امكانهاي پايين را داراست؟
درصورتي كه كه جواب شما به هريك از سوالات منفي ميباشد لطفاً بررسي ليست ساختوساز محتواي گرانبها را مطالعه نماييد تا در خوي محتواي باصرفه به شما ياري دهد.
آيا استفاده كننده قادر است محتوا را پيدا نمايد؟
مخاطب بايستي به راحتي بتواند محتوا متبوع خويش را پيدا نمايد و جهت دسترسي به آن نياز به صرف دوران متعددي نبايد باشد. در صورتيكه محتواي شما دارنده اين خصوصيت وجود ندارد متن پايين را مطالعه فرماييد.
آيا استفاده كننده ميتواند محتوا را بخواند؟
متن شما بايد به آساني قابل تلاوت باشد و به كارگيري از هرم ها و اشكالي كه قرار ميباشد در متن به زيبائي عمل بيافزايد نبايد متن شمارا ناخوانا نمايد.
آيا مخاطب محتوا را فهم و شعور مي نمايد؟
مخاطب بايستي به راحتي متني كه نوشته ايد را بخواند و شعور كند، در شرايطيكه مطالب شما دارنده اين ويژگي وجود ندارد متن ذيل را مطالعه فرمائيد.
آيا استفاده كننده آن را به فعاليت خواهد موفقيت؟
محتواي نوشتاري شما بايد كاربردي و قابل به كار گيري باشد. براي رفع اين ايراد نياز ميباشد به موردها تحت اعتنا نماييد.
آيا استفاده كننده محتوا را به اشتراك خواهد گذاشت؟
محتواي تهيه و تنظيم گرديده به وسيله شما مي بايست به حدي جذابيت داشته باشد كه مخاطب بعداز مطالعه آن را به اشتراك بگذارد. بهاين خواسته و به دليل ارائه راهكارهاي مطلوب از شما دعوت ميكنيم كه نظارت ليست قدم به قدم ايجاد محتواي گرانبها را مطالعه فرمائيد.
ساختوساز محتوا در بازاريابي محتوا
محتوا مخفي
1 نظارت ليست ايجاد محتوا
1.1 زمان بازاريابي محتوايي
1.2 حضور در شبكههايمردمي
1.3 گوگل آناليتيكس چه مي باشد؟ فراگيري فارسي فعاليت با ابزار ماهر
محاسبه ليست ساخت و ساز محتوا
طي 5-6 سال پيشين ايجاد محتوا به يكياز اركان مهم پيروزي هر كسب و كاري تبديل شدهاست. كوكاكولا ساخت محتوا مي نمايد، اسباب و اثاث خانگي آيكيا سوئد ايجاد محتوا مي نمايد، كسب و شغل هاي داخلي و فرنگي متعددي چه عظيم و چه كوچك اين فعاليت را انجام ميدهند، پس چرا شما نكنيد؟ البته همگي ي اين بيزينس ها چرا اين فعاليت را انجام ميدهند؟
يكياز شايسته ترين عارضه ها و تمجيد هايي كه ميتوانيم در رابطه بازاريابي محتوا ارائه بدهيم، اين ميباشد كه بازاريابي محتوا در واقع يعني ساخت و ساز راهي براي رابطه با مشتريان احتمالي به صورتي كه مخاطبان شما از اعتنا به كلام هاي شما لذت ببرند و متقاعد بشوند كه شما شخص صحت براي انجام بيزينس با آنان ميباشيد.
شايد به تعريفوتمجيد معمولي به حيث رسد، ولي در واقع پياده سازي همين دو گام معمولي مقداري نقص خيس از چيزي ميباشد كه به لحاظ ميآيد. درين نوشته ي علمي كوشش داريم با ارائه ارزيابي ليست مختصري به شما نشان دهيم كه چهگونه ميتوانيد محتواي باارزشي ساخت فرماييد به صورتي كه مخاطبانتان به شما اعتماد و از توليد ها و سرويس ها شما به كار گيري نمايند.
بازدید: