مرجع و تخصصي ترين مقالات تخصصي تشخيص انواع محتوا مرجع رسمي مقالات انواع محتوا
|
مواقعي كه براي داشتن يك ساخت و ساز محتواي استاندارد مدام بايستي در ذهن خويش داشته باشيم: عنوان كردن پرسشهاي معضل برانگيز آنگاه ضرورت توليد محتوا متبوع و اندازه اهميت آن را شرح دهيد، تا استفاده كننده شما بها تلاوت مطالب ساخت گرديده را ادراك نمايد و ترغيب خواهد شد كه آن را مطالعه نمايد. بعداز اينكه مرتبه اهميت محتواي توليد گرديده معين شد، چارههايي را براي زمينه ارائه گرديده مطرح نماييد. حتي ميتوانيد از مزايا و معايب محتوا ساختوساز گرديده سخن نماييد. اعتنا نماييد كه جمله مهم مرتبط با جواب شما به مورد مطرح گرديده مي باشد، بدين ترتيب كارايي فرماييد كهاين گزاره را بدون نقص و قابل ادراك بنويسيد بهسيرتكامل اي كه استفاده كننده خويش را قانع فرمائيد. در غايت در نصيب خلاصه، مروري كلي بر مورد مطرح گرديدهي خويش داشته باشيد تا كاربر بتواند مطالب را در ذهن خويش تودهبندي نمايد. تا بتواند فيضگيري شمارا كه يار با دادن يك طرح كلي و معرفي منابع براي مطالعات بيشتر مخاطبين است را ادراك نمايد و به شما اعتماد كند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
تايپ كردن يك محتواي كيفيت بالا كه براي موتور هاي كاوش هم seo گرديده باشد، هم يك هنر و هم يك دانش ميباشد. يك فرمول براي اطمينان از اينكه شما بتوانيد به شايسته ترين مرتبه ها در نتيجه ها كاوش گوگل دست يابيد، وجود دارااست. به كار گيري از كلمه ها كليدي كه كاوش ميگردند هنوز ضروري ميباشد ولي seo مدرن بسيار بالاتر و بزرگخيس از اين موضوع ميباشد و همچنان با هر بروزرساني الگورتيم هاي گوگل، وسيع خيس و پيچده خيس مي شود. چهت نيل به درجه هاي بالا در نتيجه ها كاوش، محتواي شما بايستي ارزشي ساخت نمايد و داراي اعتبار باشد. محاسبه ليستي كه وبمسترسلام براي شما فراهم نموده است، ارشادوراهنمايي اثرگذار و كارآمد براي شما خواهد بود. سفارش مي كنيم براي هر توشه ساخت و ساز محتوا اين روند را پيگيري نماييد. محاسبه ليست ايجاد محتوا سئو پست وب لاگ شما براي seo (و بالاتر از آن) سايت شما در سال ۲۰۱۹ به چه چيزي نياز دارااست؟ از روش فرم تماس با ما در وب سايت وبمسترسلام درخواست يك ارزيابي بدونپول بهينه سازي بدهيد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برهان اين دستور اين ميباشد كه ارتفاع محتوا اكثر اوقات كيفيت خوب محتوا ارتباط معكوس دارااست. هنگامي حق تقدم را درج نوشتهي علمي طولاني خيس انتخاب ميكنيد، به صورت طبيعي قيمت هر واژه را كاهش مي دهيد، به اين دليل كه به مكان ۳۰۰ واژه مختصر و موثر در ۱۰۰۰ كلمه و واژه چيزي ميگوييد كه برخي نامربوط با مورد ميباشد، بهاين خيال و خاطر كه ميخواهيد جايگاه بالاتري كسب فرماييد و اين صحيح وجود ندارد. تايپ كردن مقالهها طولاني ممكن ميباشد در كوتاه برهه زماني مرتبه شمارا ارتقا دهد، البته تماماً با آنچه گوگل ميخواهد در تضاد و مغايرت ميباشد و در غايت، الگوريتم براي جبران آن تهيه مي گردد. از اين پيشين ، آنها ميخواهند براي جستجوگران بها قائل شوند، خير صفحاتي كه بيشترين كلمه ها را داراهستند. در اكثري از موردها ، اشخاص به مكان توضيحات طولاني پيرو محتواي مختصر و با ارزش ميباشند. به اين ترتيب ، گرچه تعداد لغت ها به صورت آشكاري با جايگاه بندي بالا رابطه داراست ، دستكم پنج استدلال ديگر وجود دارااست كه از اهميت بيشتري برخورداراست و شما مي بايست آنهارا نيز در لحاظ بگيريد. اعتبار مطالب كه افزايش پيدا كند، ارزش لينك هاي مقالات اصلي هم بلاخره بالاتر مي رود، و ارزش لينك هايي كه داخل مقالات بلاگي خود گذاشته ايد به دنبالش بالا مي رود، چون داخل محتواي مقالات آموزشي يا پاسخگويي به سوالات سايت خود، لينك مقالات اصلي رو گذاشتيد، و آنها هم ورودي ارگانيك دارند و اين كار به شما كمك ميكند كه بتوانيد اعتبار مقالات و صفحات اصلي سايتتان را كه فروش اصلي شما رو به عهده دارند، از اين طريق افزايش دهيد.
تذكر مهم : دقت كنيد كه تا مي توانيد لينك داخل مقالات جانبي سايت خود را قابل كليك و واضح تر كنيد تا كليك بيشتري روي آنها انجام شود و تاثيرگذاري بيشتري هم براي صفحات فرود شما داشته باشد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
همواره كوشش مي شود با ذيل آوردن بها و ارتقا كيفيت، واحد سنجش رضايت مشتريان جلب خواهد شد تا در آينده بتوانيم همياريِ پيوستهاي داشته باشيم. به همين منجر مدام تخفيفهاي 10 تا 20 درصدي نيز براي مشتريان گرامي در لحاظ گرفته مي شود. براي مشاهدهي تعرفهها ميتوانيد روي گزارهي «ليستِ بها» كليك كرده و با هزينهها آشنا گرديد. •قابليت و امكان داره عمل پس از تحويل بازنويسي بشه؟ آري، با كمالِميل هرگونه تغييري بعداز تحويل تا 3 توشه بهشكل بدون پول انجام ميشود و براي دفعات بيشتر با كمترين هزينه. •قابليت عقد قرارداد وجود داره؟ در صورتيكه پيشنهاد بزرگي مدنظر داريد، با كمالِميل قراردادهاي كتبي با حضور هر دو طرف عقد شود تا از هر لحاظ تصدي خاطر شما برقرار باشد. •آيا تصاوير و... هم پباده سازي ميشه؟ آري، پباده سازي تصاويرِ مقالهها در توصيه ساخت و ساز محتوا و پباده سازي جلد در توصيه تأليف كتاب و مجلات بهشكل به طور كاملً مجاني و رشتهاي، بوسيله طراحان گرافيك مجرب انجام شود. حتي مي توانيد ايدههاي موردنظر خويش را با طراحان درميان بگذاريد تا به عبارتي چيزي كه مي خواهيد برايتان تماماً بدون پول پباده سازي گردد. •در محتوا، بهينه سازي و نشر هم انجام ميشه؟ اين زمينه بسته به درخواست شما انجام شود، در واقع درصورتيكه ما يحتاج ميدانيد؛ بايد محتواي ساخت و ساز گرديده به دست يك كارشناس در اينترنتوب سايت قرار بگيرد. اين عمل با هزينه جدا از هم انجام گردد. در غير اينشكل تنها پوشههاي لازمه نثار حضورتان مي شود. •وجهتمايز شما با ساير افراد در چهچيزي ميباشد؟ تحت عنوان يك خدمت مشتريمحور، مايه مباهات ميباشد كه؛ سرويس ها عالي و درخور شأنِتان صورت پذيرد تا رضايت شمارا براي پيشنهادهاي آتي نگهداري نماييم. در واقعيت شعاري كه درين كسبوكار بهشكل پررنگ وجود دارااست اين ميباشد كه؛ شايسته ترينها مدام براي مشتري ميباشد. به همين منجر مطمعن باشيد بالاترين كيفيت و مجموع كوششها براي انجام توصيه شما نظر گردد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
درعوض ، تمامي چيز در باب پويايي بودن با وصال مخاطبان در اشكال سيستم دست اندركاران ميباشد. درصورتيكه تجارت شما صرفا از يك خيابان به كار گيري مي نمايد ، ممكن ميباشد مخاطبان بالقوه متعددي را از دست ندهيد. در لحاظ بگيريد فرم ديگري (يا اين كه دو!) دسترسي به محتوا مانند: كتابهاي الكترونيكي پخش زنده. آنچه در كل شبكه هاي چيره يكسان مانده ميباشد ، ارادت به مشتمل بر مخاطبان در ماجرا اين مارك و از روش آن ساختوساز اساس و شالوده يك جامعه مبتني بر اعتماد ميباشد. ۹۰٪ از تمام شغل ها امروزي از بازاريابي محتوا به نوعي به كار گيري مي نمايند ، از رهبران صنعت مانند جان دير و رد بول گرفته تا كوچكترين برند هاي ايندي. فضولي راجع به چگونگي كاركرد آن؟ اينك كه ذكر كرديم دقيقاً چه است و چه شكلي را پوشش ميدهد ، بياييد نگاهي عميق خيس بدين بپردازيم كه بازاريابي محتوا براي شما چه ميتواند انجام دهد. اقتدار محتواي عالي (و چرا استفاده كننده شما آن را دوست خواهد داشت) در بعدازظهر ديپ فيك و فيلترهاي سنگين اينستاگرام ، مخاطبان شما درپي چيزي يه خرده اصيل خيس ميباشند . چيزي كه قيمت بازه باارزش آنان را داشته باشد. محتواي طولاني خيس – محتوا كه عميق خيس ميگردد ، داده ها بيشتري را ارائه ميدهد و پژوهش ها بيشتري را بيان مي نمايد – فهم فراتر از قيمت نسبت به محتواي كوتاه خيس داراست. اين شخصيت بي سابقه ميباشد اكثري از يوزرها پيش گويي كرده اند كه الگوريتم ها بتوانند علايق خويش را به صورت ظريف رديابي نمايند و آنان را به سمت آنچه كاوش مي نمايند ارشاد نمايند. با به عبارتي خوي ، بازاريابي محتوا به اشخاص منتهي ميشود. براي مثال YouTube را در حيث بگيريد. الگوريتم YouTube به مكان ارائه تماس براي مبادرت ، يا اين كه به كارگيري از جذابيت تلويزيوني سنتي براي محبوبيت بازيگران معروف براي فروش ، الگوريتم YouTube را تحت عنوان يك مليله از اطلاعات در لحاظ ميگيرد و محتواي فوق شخصي را پيشنهاد مي نمايد. و عمل مي نمايد از بيش تر از ۲ ميليارد استفاده كننده وارد تارنما گرديده در هر ماه ، غول ويدئويي وابسته به گوگل داده ها گردآوري نموده است كه تماشاگران ۳ برابر بيشتر از محتواهاي مربوط به احساسات خويش نسبت به محتوياتي كه خصوصيت هاي هاليوود كه كيست ، اهميت ميدهند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
نخست مي بايست با موتورهاي كاوش گفتگويي انجام دهيم. آپ تو ديت هاي زيادي كه روي طرز پردازش و آناليز محتوا بوسيله موتورهاي كاوش انجام مي گردد، باعث شدهاست تغييرات بسيار زيادي در سال هاي اخير از نگرش seo به وجود آيد. به اين ترتيب، شاخص هاي ديرين برد ديگر مانند قبل قابل اعتماد و با فايده نيستند. مثلا، يك كدام از رويه هايي كه توليدكنندگان در پيشين مي توانستند بوسيله آن تلاش محتواي خويش را سود گيري نمايند، نظارت جايگاه بندي لغات كليدي داخل موتورهاي جستو بود. البته راجع به اعتبار حقيقي و واقعي درجه بندي عبارات كليدي تحت عنوان يك شاخص گفت و گو هاي زيادي صورت گرفته ميباشد و عامل مهم آن در واقع بهاين انگيزه ميباشد كه فعلا جايگاه بندي ها طبق محتوا عوض ميشود. به عبارت معمولي خيس، طبق اين كه چطور و در چه محلي كاوش را انجام مي دهيد، نتيجه ها جستجوي گوناگوني را مشاهده ميكنيد كه همين موضوع سبب ساز مي توان به دشواري بتوانيد پيروزي خودتان را تنها طبق مرتبه بندي لغات كليدي ملاحظه كنيد. مثلا كافي ميباشد عبارت «كجا پيتزا بخورم؟» را كاوش نمائيد تا متوجه اوضاع و احوال گرديد. در صورتيكه مستقر مشهد ميباشيد و اين عبارت را كاوش نماييد نتايجي كه براي شما گوگل ميآورد به نسبت شخصي كه در تهران جايدارد مختلف ميباشد. در واقع، كاغذ حاصل كاوش براي اين عبارت احتمالا در هر لحظه و جاي هزاران جايگاه تغييرو تحول داده ميشود. با دقت بهاين مورد، به چه شكل ميتوانيد جايگاه بندي خودتان را براي يك واژه و كلمه كليدي متوجه گرديد؟ بدون مسائل جايگاه بندي عبارات كليدي، موتورهاي كاوش همواره طريق ساخت و ساز محتوا را معين كرده اند و يك كدام از ملموس ترين تغييرات دراين ارتباط، به وجود وارد شدن جواب هاي ويژه يا اين كه featured snippet ميباشد. كارايي گوگل مدام به گونه اي ميباشد كه به حاصل كاوش آنان را اضافه مي نمايد. طي انجام يك تحقيق معلوم شدهاست كه از ميان ۱٫۴ ميليون عبارت كاوش، ۳۰ درصد از آنها همدم با جواب هاي ويژه در شيت نتيجه ها ميباشند. اين كادرها، همت دارا هستند به پرسشي جواب دهند كه در واقع از سوي جستجو گر پرسيده شدهاست فارغ از اين كه مايحتاج باشد كاوش گر وارد وبسايت گردد و محتواي آن را تحقيق كند. در واقع، جايگاه بندي محتوا در نصيب جواب هاي ويژه اكثر اوقات زمان ها سهم ترافيك به مراتب بيشتري براي عبارت كاوش گرديده به نسبت SERPs فارغ از آن به وجود مياورد.
توليدكنندگان محتوا درحال حاضر مي بايست ساختار محتواي خويش را عوض نمايند و تلاش داشته باشند آن را درين قسمت جواب هاي ويژه قرار دهند يعني محلي كه سايتي مانند ويكي پديا شاه آن جا ميباشد و حدودا ۱۱٫۲ درصد از كليه featured snippets وابسته به آن ميباشد. در يك نماي كلي خيس، گوگل به صورت ويژه در حوزه يادگيري ماشيني سپرده گذاري كلاني انجام داده ميباشد و رنك برين (RankBrain) را جزوي از الگوريتم اساسي خودش نموده است كه با ياري آن، محتوا را ايندكس و آنگاه سكو بندي مي نمايد. در انتها، رنك برين اين توان را به گوگل ميدهد تا غرض عبارت كاوش گرديده يوزرها را فارغ از اينكه آن غرض به صورت شفاف در عبارت چشم گردد، فهم نمايد و گوگل تماما با اين فعاليت قصد دارااست نتايجي كه به استفاده كننده نشان ميدهد، بهتر شوند. با اين پيشگفتار مسئله دوم يعني جستجوكننده ها را ارزيابي ميكنيم. جستجوگرها در هم اكنون تغييرو تحول كردار خويش ميباشند. اساسي خيس از تغييرو تحول خوي موتورهاي كاوش، جستجوگرها همينطور اخلاق و رفتار خويش را عوض كرده اند و به طريق متفاوتي با موتورهاي كاوش رابطه برقرار مي نمايند. سود استعمال از گوشي و جستجوي صوتي، خودماني شدن كلمات جستجويي از سوي يوزرها ميباشد. يكسري سال گذشته، تعداد متعددي از اشخاص كلمات قسمتي بندي گرديده را موتورهاي كاوش وارد مي كردند. امروزه، اشخاص سوالهاي پيچيده را به طور يك گزاره بي نقص در موتور كاوش مي دهند. چنانچه به روز هاي الگوريتم هاي گوگل طي ۲ سال قبلي را محاسبه كنيم، متوجه مي شويم فهم و شعور اين نوع از كلمه ها كاوش بيشتر از روش پردازش لهجه طبيعي بشر بوده ميباشد و شايان توجه ترين پيشرفت كمپاني گوگل در اين مورد به نشر الگوريتم مرغ مگس خوار در سال ۲۰۱۳ بر ميگردد. براساس اين الگوريتم تازه، در طول كاوش در قبال دقت به عبارات كليدي، لغات كليدي تجزيه و ارزيابي ميشود و معرفي اين الگوريتم باعث شد كه گوگل به مكان تمركز به عبارات كليدي به بهينه سازي متمركز بر محتوا دقت نمايد. در سال ۲۰۱۶، مديرعامل گوگل آقاي ساندار پيچاي بيان كرد كه يك آيتم از هر ۵ آيتم عبارت كاوش در برنامه هاي تلفن همراه به صورت جستجوهاي صوتي ميباشد. به عبارت ديگر پيشرفت دنياي فناوري به گوگل نشان ميدهند اشخاص جستجو گر ميخواهند سريع خيس نتيجه ها دلخواه خويش را پيدا نمايند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
لايو اينستاگرام گفته ميشود كه ويدئو در سال ۲۰۱۹ تحت عنوان يك مورد عالي در وبلاگ ها و تارنما ها ميباشد صحيح به عبارتي اندازه كه در شبكه هاي عمومي تاثيرگذار ميباشند. شايسته ترين نكته اين ميباشد كه ساخت و ساز ويدئو براي آماتورها با به كار گيري از ابزارهايي مانند Animoto و Biteable سهل خواهد بود.
شايسته ترين نوع محتوا : ۲٫ بهبود تعامل با ساخت محتواي تعاملي
شبكه هاي مردمي پراز سوال ها نظرسنجي مي باشند. برخي از اين نظرسنجي ها بي اهميت و بعضا ديگر ديدني و اصلي ميباشند البته تارنما ها و بلاگ ها از اين نوع محتوا به كارگيري نميكنند. در سال ۲۰۱۹ عملكرد نماييد از اين نوع مطالب تعاملي به كارگيري نماييد مانند نظرسنجي ها، آزمونها، ليست ها يا اين كه نقشه هاي تعاملي ابزارهاي متعددي وجود داراست كه ميتوانيد براي توليد اين نوع محتوا مانند ContentTools يا اين كه Boombox به كار گيري فرماييد. بهبود تعامل با ساخت و ساز محتواي تعاملي
شايسته ترين نوع محتوا :۳٫ با وبينارها و زمان هاي آنلاين، قيمت بيشتري را ارائه دهيد
ساخت و ساز يك زمان آنلاين بيشتر از هر نوع محتواي ديگري زمان بر ميباشد البته يك نوع پيروز از ساخت و ساز محتوا ميباشد كه احتمال دارااست رقباي شما كمتر از آن به كارگيري نمايند.
فيض گيري سال ۲۰۱۹ ممكن ميباشد سال دشواري براي بازاريابي محتوا باشد به دليل آن كه اكثري از بازارياب ها اثربخشي اين نوع بازاريابي را تاييد كرده اند. اين به آن معنا وجود ندارد كه شما هنوز نمي توانيد بسيار برنده باشيد و نتيجه ها شگفت انگيزي از كمپين هاي بازاريابي محتوا را به دست آوريد؛ اين فقط بهاين مضمون ميباشد كه شما نياز به طرح ريزي پاره اي بيشتر، محتواي متنوع خيس و كيفيت عالي خيس نياز داريد. به حيث شما چه نوع محتوايي پيروز خيس ميباشد؟ درسال ۲۰۱۹ چه نوع استراتژي بازاريابي محتوا پيروز و يا اين كه با ناكامي مواجه شود؟ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
بازاريابي محتوا، 3 برابر سرنخ بيشتر نسبت به بازاريابي سنتي ساخت مي نمايد و 62% مخارج معدود تري به همپا دارااست.
استراتژي محتوا به عمل شما جهت ميدهد. بهاين شكل كه شما ميدانيد براي چه مجموعه مخاطبي داريد مي نويسيد، نياز به چه متاع محتوايي داريد و چه گونه بايستي آنانرا تبليغ فرماييد. استراتژي محتوا ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
محتوا در سال هاي آينده چه نقشي در معاش هركدام از اشخاص دارااست: فيلمهايي با اين مضمون كه درحالتي كه فقط دوست شما رايانه اي در پيش روي شما باشد در سالها اخير بارها و بارها نشان داده شدهاست. جهان با پيشرفت تكنولوژي هر روزه به سمتي سوق پيدا خواهد كرد كه آدم را از هر جهت به وسايل تكنولوژي ، حضور در خلوت با كامپيوتري در روبرويش براي انجام دادن كارهايش نزديكتر نمايد. نوباوه هاي جديد متولد گرديده با هوشي استثنايي از به عبارتي سالهاي نخستين زندگيشان مارا بهت زده خواهند كرد. حالا فكر كنيد كه گروهي اندكي از عموم دراين سمت نخواهند و يا اين كه نتوانند تكان نمايند ؟ چه شود!!! به يكباره كليه چيز نابود شود. " مدام ميگويند هم رنگ جماعت شو " حالا مي اقتدار اين اصطلاح را به وضوح فهم كرد. براين اساس به مجبور هم كه گرديده مي بايست از هر تكنولوژي در آينده ي خير چندان به دور براي گذران معاش رمز در آورد. هر وسيله تازه تشكيل شده دستورالعملهايي خواهد داشت تا عموم به راحتي بتوانند با آن رابطه برقرار نمايند. درحالتي كه كامپيوترها يا اين كه موبايل هاي ديرين را به خيال و خاطر آوريد از نگاه چنين دستورالعملهايي با موبايلهاي امروزه و كامپيوترها تفاوتهاي اكثري داشتند . راهبرد هاي كامپيوترها و موبايلهاي سابق در دنياي غير گرافيكي با آب و تاب امروزه وجود فرنگي نداشت . محققان اكثري براي جالب نمودن اين وسيله ها كارايي فراواني را از ابتكار ويندوز ( دور و اطراف گرافيكي ) تا تلفن همراه هاي توسعه يافته خيس كردند. سود شد گوشيها و كامپيوتر هاي مدرن با اين كليه خصوصيت كه قابل لمس براي يوزرها باشد. رابطه برقرار كردن با اين وسيله ها ، تعامل با سايرمردم از روش تلفن همراه هاي گوشي به وسيله اپ ها و نرم افزار هاي گوشي در جامعه مدرن پر رنگ شد . پا به پاي توسعه يافته خيس شدن اين وسيله ها، توسعه و گسترش دهندگان برنامه و طراحان كامپيوتر و تارنما به محتواي مو جود درين تكنولوژي ها دقت خاصي داشته اند به طوري كه براي فروش بهتر و قابل درك خيس بودن توليد ها خويش از متخصصين ماهر ساخت و ساز محتوا در شركت هاي خودشان به كار گيري كرده اند. قصه از اينجا آغاز خواهد شد كه بايستي براي محتواي خوب احترام قائل شد و عمل را به دست متخصصان ساخت و ساز محتوا سپرد. ولي ايجاد محتوا خير مشروط در دنياي ديجيتال ميباشد بلكه در هر مرحله اي از معاش روزانه وجود خواهد داشت . دراين نوشته ي علمي، ساختوساز محتوا را به طور پيشرفت در دنياي ديجيتال در لحاظ مي گيريم و تمجيد آن را در يكسري سطر به كلي توضيح خواهيم اعطا كرد. استراتژي ساخت و ساز محتوا ديجيتال : خلق و خوي هر واژه و كلمه، پاراگراف، ويديويي براي رساندن پيامي به استفاده كننده ( كليپ ماركتينگ ) و پادكست را ساختوساز محتوا ميگويند و همان طور كه از ادامه نام آن پيداست قرار دادن آن محتوا بر روي بستر ديجيتال آن را ايجاد محتوا ديجيتال ميگويند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |