مرجع و تخصصي ترين مقالات تخصصي تشخيص انواع محتوا مرجع رسمي مقالات انواع محتوا
|
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
بايستي بگم به لطف الگوريتم پاندا چنين امري ميسر وجود ندارد و كل نوشتهعلمي هاي شما به وسيله اين خرس قشنگ تنبل خونده ميشن و درصورتيكه 25 درصد مقالتون شباهت داشته به مقالهها ديگه اون مقاله رو همون جا بلاك ميكنه و حتي به خودش زحمت نميده تا پايان اون مقاله رو ادامه بده پس مي بايست اعتنا داشته باشيد كه مطالبتون رو اسكن نكنيد و تا جايي كه ميتونيد داده ها خودتون رو ارتقا بديد و با علم خودتون نوشتهيعلمي بنويسيد.
ارزيابي مقالهها و مطالب تارنما : و تارنما ديگه كه معرفي مي كنم براي جستن وب سايت هاييه كه مطالب وب سايت شما رو اسكن ميكنن و محتوايي مانند تارنما شما دارا هستند. ✅وبسايت يك : 1- معدل تعداد كلمه ها مطالب شما ✅وبسايت دوم : لينك و پيوند فرنگي را با تمركز تعيين فرماييد : ممكنه پرسش بپرسيد خب ما در تايتل ها و تگ ها كه سيگنال اصلي تري مي باشند لغت ها كليدي گذاشتيم گوگل ميفهمه قضيه مقاله ما راجعبه چه موضوعي ميباشد. حق با شما ميباشد ولي در بهينه سازي هر چه بيشتر اصولي جلو بريم بهتر خواهد بود . در مثالي كه زده وب سايت هاب اسپات ميگه ممكنه از يك كاغذ اي كه در امر ماشين ها در آن مندرج ميباشد پيوند بدهيم به يك پيج مرتبط با فيلم ماشين ها و گوگل انديشه كنه متن شما بيشتر در زمينه ي «كارتن ماشين ها» ميباشد تا درخصوص خويش ماشين . فيض اي كه در فعاليت گرفتيم برگه مرتبط با يك مارك ماشين مانند مزدا را به تارنما قانوني مزدا پيوند بديم خير ويكي پديا و منابع ديگر. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
اين قضيه در ناحيهي ديجيتال ماركتينگ و بهطور خاص، كپي اسكيپ نيز مصداق داراست. بدين معني كه هيچ نصيبطوماري قانوني صادر نشده كه هر اصطلاحي چه تعريفي داراست و در چه چارچوبي مي بايست بهعمل برود. اين خويش استراتژيستهاي محتوا ميباشند كه بعداز مشاهدهي يك اصطلاح و چك معنا پردازي آن، تصميم مي گيرند از اصطلاح متبوع استعمال نمايند يا اين كه آن را كنار بگذارند. با اين پيشگفتار، ميتوانيم بگوييم كه رواج محتوا (Content Promotion) اصطلاحي ميباشد كه گهگاه هم معني با توزيع محتوا (Content Distribution) بهعمل ميرود و گاه به طور اصطلاحي غير وابسته گزينه استعمال قرار ميگيرد. قضاوت متمم اين ميباشد كه تفكيك اين دو اصطلاح، قادر است موءثر باشد و در حالتي كه رواج محتوا را تحت عنوان يك كار جدا از ساخت و ساز محتوا و توزيع محتوا در لحاظ بگيريم، اينشيوهي نگاه به ناحيهي محتوا مي تواند براي ما ايدهآفرين و الهامنصيب باشد. خويش متمم هم استراتژي توزيع و استراتژي اشاعه را به طور به طور كاملً غير وابسته محاسبه مينمايد و حتي شاخصهاي نظارت اثربخشي آنان را به شكلي تماماً غير وابسته تمجيد كرده و جهت آناليز مد حيث قرار ميدهد. تمجيد رواج محتوا چه ميباشد؟ اين عمل ميتواند بسيار اثرگذار و گران بها باشد. زيرا در حالتيكه به محتوا تحت عنوان يك جنس متعارف (از جملهً مشابه كالاهاي فيزيكي يا اين كه سرويس ها روزانه) نگاه كنيم، خواهيم توانست از دانشي كه طي يك قرن اخير براي بازاريابي جنس و فروش فرآورده مستعمل سود بگيريم و مجدد كليهي چرخها را از اوليه ابتكار نكنيم. ميدانيم كه يكي مفاهيم كلاسيك در مدير بازاريابي، آميخته بازاريابي ميباشد كه در سنتيترين صورت آن، در قالب چهار P داراي شهرت تمجيد مي شود: فرآورده (Product) ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
چنانچه چه محتوا و نياز به ساخت و ساز آن از الزامات طبيعي معاش و با آن توام ميباشد، ولي مراد ما درين مشاجره، ساختوساز محتوا به معناي خاص و با كاربري هاي نوين ميباشد. محتوايي كه قادر است فيزيكي ،ديجيتال يا اين كه مولتي مديا باشد و در فضاي مجازي مكان بگيرد. محتوايي كهاين خصوصيات را دارا باشد حكم كالايي ذي بها را پيدا مي نمايد كه ما ميتوانيم اين را محتوا را نوعي متاع به اكانت آوريم. محتواي آماتور/ محتواي ماهر ساخت محتوا ميتواند در بين ۲ نفر ، تيم يا اين كه در فرم جمعي و رسانه اي، مثل عمل در شبكههايعمومي ، شبكه هاي تلگرامي يا اين كه پست هاي اينستاگرامي باشد. همينطور ساختوساز محتوا ميتواند با نرم افزار ، انديشيده گرديده ، روشمند ، هدفمند و براي رفع نياز انجام شود. آنچه متبوع ما و نياز حقيقي وواقعي جامعه و بازار فعاليت ميباشد همين سبك محتواست. پيش از هر چيز مي بايست دانست: محتوا يعني چه؟ “محتوا” مثل “جنس” ، ازشمند و قيمتي در اصطلاح دانش اقتصاد محصول ها و مواد مختلفي كه بوسيله توليد كننده به بازار عرضه خواهد شد و در قبال اخذ پول، يك كدام از نياز هاي آدم را تامين و رفع نمايد فرآورده اسم داراست.(نقل از ويكي پديا) ميبينيد كه مجموع عناصري كه براي مال درك كردن يك شيء بر شمرديم راجعبه محتوا نيز مصداق پيدا مي نمايد. “مال”يي به اسم محتوا/ويژگي رفع نياز پس براي بازاريابي و تبليغات نياز روز افزوني به رابطه با مشتري-استفاده كننده وجود داراست. اين واسطه به عبارتي محتواست كه در قالب رسانه اي كه بر مي گزينيد كسب و عمل و سرويس ها شمارا تبليغ مي نمايد ، معرفي مي نمايد،يادآوري مي نمايد و … مبحث كليدي : كاربرد محتوا در بازاريابي و تبليغات شغل ها و سرويس ها بازاريابي محتوا محتواي مكتوب مراد از عنوان كردن اين مورد ياداوري اين نكته ميباشد كه خبرنامه هم مال به حساب آورده مي شود. كاري كه امروز توليدكننده محتواي ماهر ديجيتال انجام ميدهد در سرشت خويش تفاوت چنداني با ايجاد محتواي مكتوب از قبل تا هم اكنون ندارد. تفاوت در نياز هاي جامعه امروز ، تغييرات در پيشرفت هاي تكنولوژيك و عمومي شدن و دسترسي همگاني توسط هاي رابطه عمومي ميباشد. انحصار نيست صحيح يا اين كه اشتباه معاش ما به سمتي مي رود كه روز آپ تو ديت نياز بيشتري براي حضور و عمل در اين باره ها را شم كنيم. پس اين حق ماست كه بتوانيم فعال باشيم از تجهيزات جان دار به كارگيري ببريم و حق گزينش داشته باشيم. سازنده/مصرف كننده بعنوان نمونه مي قدرت از نام نويسي هاي اينترنتي،سرويس ها بانكي،خريد هاي اينترنتي، كتابهاي ديجيتال و دسترسي به تجارب و رابطه با سايرافراد اشاره نمود. در حالتي كه چه همگي ما به واسطه فعال بودن و حضور در فضاي مجازي ساخت و ساز محتوا انجام ميدهيم، البته از حيث ماهر و خاص واژه اكثريت با مصرف كنندگان محتوا ميباشد. ضمن اين كه هر توليدكننده اي هم در مكان ديگر ي به نوبه خويش مصرف كننده محتوايي ميباشد كه ساير افراد ساختوساز كرده اند. كالاي محتوا/ ساخت و ساز جنس يك مقاله مربوط به قضيه بخوانيد: استراتژي محتوا – استراتژيست محتوا با دقت به جميع جهات و كاركردهايي كه بخشي آن دراين نوشته بازگو شد، بايستي به عهده گرفت كه محتوا به طور بالقوه، ميتواند مانند كالايي استراتژيك براي به سرويس گيرنده و مخاطب اش قيمت افزوده ساختوساز نمايد و از پيشين همين نقش كاربردي، بسيار ذي بها و دارنده بها متساوي مبلغي باشد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
محتواي غير اسكن يا اين كه دستكاري گرديده بيشتر بدانيد: اصول ساخت و ساز محتواي بر پايه ي seo محتواي يونيك يا اين كه دستكاري گرديده؟ در جواب بهاين پرسش مي بايست بگوييم كه اگرچه محتوا نقش پادشاهي را در اينترنت داراست، البته بها آن در كنار آيتم هايي زيرا گرافيك وب سايت، قدمت دامنه، بازديد از وب سايت، ترافيك، رابط كاربري و غيره ميباشد كه معلوم ميشود. حتي در حالتي كه يك محتوا يونيك باشد اما ما يحتاج مخاطبين نباشد، نمي تواند سبب ساز تبديل بازديدكننده به مشتري گردد. در غايت اين شما مي باشيد كه با دقت به حالت و دارايي خويش نوع مطلوب محتوا را تعيين ميكنيد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
قبل از اينكه سراغ روش هاي بررسي كپي بودن مقاله برويم؛ بهتر است نگاهي هم داشته باشيم به اين موضوع كه اصلا چرا نوشتن محتواي كپي بد است و بايد نسبت به آن حساسيت داشته باشيم؟ 1_ تاثير كپي محتوا بر سئو اگر يادتان باشد تا همين 6/7 سال پيش اغلب مواقع، زماني كه عبارتي را در گوگل جستجو ميكرديم نيمي از محتواهايي كه در نتايج نمايش داده ميشد، محتواهاي كپي شده از يكديگر بودند. اين موضوع به دليل ضعف گوگل در شناخت محتواي كپي بود. 2_ كاهش تجربه كاربري و اعتماد مخاطب حالا در اين زمان وقتي ببينم سايت x به جاي توليد يك محتواي مفيد از اطلاعات سايت moz استفاده كرده، اسم آن را به عنوان يك سايت كپي كار در ذهنم هك ميكنم و دفعات بعدي سراغش نميروم. دقت كنيد: تمامي فرآيند توليد محتوا و بازاريابي محتوا كه در سايت براي آن هزينه ميكنيم، براي ديده شدن محتوا توسط كاربر و ترغيب مخاطب به خريد محصول يا خدمات است. بنابراين زماني كه قرار باشد يك محتواي كپي همه چيز را خراب كند؛ خيلي به صرفه تر است كه دور آن را خط بكشيم. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
يك كدام از ديگر از بعد ها اسكن محتوا كه مي تواند دامنتان را بگيرد، اين ميباشد كه گهگاهزمان ها، از روي محتوايتان اسكنبرداري مي گردد و اين هم مي تواند به ضررتان گردد. چرا؟ زيرا هم اصالت محتوايتان را از ميان مي برد و هم در جايگاهي كه براي خويش در جايگاهبندي گوگل پيدا كردهايد، خدشه ساخت مينمايد. برهان اهميت به كارگيري از ابزارهاي تشخيص نسخه برداري محتوا گوگل الگوريتمهاي پيچيدهاي داراست كه به راحتي ميتواند محتواهاي مشابه به هم را شناسايي نمايد. هم اكنون در حالتي كه شما از كسي نسخه برداري نماييد يا اين كه كسي از شما نسخه برداري نمايد، هر دو به دردسر خواهيد به زمين خورد. براي گوگل فرقي نمينمايد كه كي از روي ديگري اسكنبرداري نموده است و هنگامي كه ببيند، محتواهايي شبيه وجود داراست، ممكن ميباشد كپي اسكيپ شمارا كه از تمامي جا بيخبر ميباشيد هم جريمه نمايد. اين ميشود، آش نخورده و دهن سوخته. براي اينكه اسير چنين وضعيتهايي نشويد، بهتر ميباشد هر يكسري وقتيكتوشه به ياري ابزارهاي تشخيص نسخه برداري محتوا، حال و روز را رصد فرمائيد و مشاهده كنيد كه محتوايتان نسخه برداري ميشود يا اين كه نه. براي مثال در شرايطي كه پيشنهاد محتوا به كسي ميدهيد و مي خواهيد صدق كارش را نظارت نماييد هم ابزارها به دردتان خواهند خورد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
اولي خسارت محتواي نسخه برداري، تلف كردن يوزرها ميباشد. زماني يوزرها وب سايت شما متوجه شوند كه محتواي كپي اسكيپ ارائه گرديده در وبسايتتان نسخه برداري گرديده از تارنما هاي ديگر ميباشد، خيلي زود شمارا سوراخ مي نمايند. يوزرها در پي موضوعات نو ميباشند، خير اينكه به عبارتي محتواهاي ديگر وبسايت ها را در وبسيات شما نيز مشاهده نمايند. در سود درصورتيكه تحت عنوان يك وبسايت اسكن عمل شناخته گرديد، ديگر كسي به سراغتان نمي آيد. علاوه بر اين، گوگل نيز به شدت به محتواي اسكن حساس ميباشد. موتورهاي كاوش به ويژه گوگل همت مي نمايند تا با استعمال از پارامترهاي گوناگون، شايسته ترين صفحه ها را به برگزيدگان درجه برسانند. يكياز اين پارامترها كه از اهميت بالايي نيز في مابين پارامترهاي متعدد برخورداراست، محتواي كيفيت عالي ميباشد. گوگل با تمركز بسيار زياد بضاعت و توان شناسايي محتواي اسكن از غيركپي را داراست. همينطور قادر است تشخيص دهد كه هر محتوا اولي توشه به وسيله چه وبسايتي منتشر گرديده و برهمين اساس، منبع اساسي محتواي نسخه برداري را تشخيص ميدهد. پيشرفت الگوريتم هاي گوگل به ويژه الگوريتم Rank Brain ياري كرده تا وبسايت ها با محتواي ارزشمندتر و اصيل خيس به درجه هاي بهتري در گوگل دست پيدا نمايند. با دقت به الگوريتم رنك برين، محتواي گران بها يك كدام از مهمترين اصول براي دستيابي به درجه هاي برتر گوگل ميباشد. در واقع شما مي بايست محتوايي ايجاد نماييد كه كيفيت بالايي داشته باشد و كاربر از تلاوت آن به كارگيري نمايد. اينكه چطور گوگل اثرگذار بودن يك محتوا را تشخيص ميدهد، موضوعي ميباشد كه مي بايست به طور جداازهم به آن پرداخته گردد. محتواي نسخه برداري به راحتي بوسيله گوگل تشخيص داده ميشود. در سود حذف شيت از مرتبه هاي برتر يا اين كه جريمه هاي سنگين خيس، اقدامي بدور از انتظار وجود ندارد. درصورتي كه به چنين كارهايي دست زده ايد، نبايد از اين فعاليت گوگل تعجب فرمائيد. يك كدام از خط قرمزهاي گوگل، دقت به صداقت و امانتداري ميباشد كه محتواي نسخه برداري آن را نقض مي نمايد. همان گونه كه گفته شد ،محتواي نسخه برداري يكي ابزارهاي seo كلاه سياه ميباشد. اينكه تا چه معيار بتوانيد در حاصل برتر گوگل دوام بياوريد، مشخص و معلوم وجود ندارد؛ ولي مطمئن باشيد خيلي زود در گير ايراد خواهيد شد. گوگل آلرژي متعددي بر seo كلاه سياه دارااست. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |