مرجع و تخصصي ترين مقالات تخصصي تشخيص انواع محتوا مرجع رسمي مقالات انواع محتوا
|
خطاها املايي براي ادراك بهتر اين قضيه كافيست به يكي صفحه هاي كيفيت عالي و پر بازديد خويش (ترجيحاً انگليسي) عمداً مشكلات املايي و نگارشي را اضافه فرماييد. بعد از مدتي مشاهده خواهيد كرد كه كاغذ نام برده ديگر از سكو و بازديد قبل برخوردار وجود ندارد. اما ما چنين امتحان و خطايي را به شما پيشنهاد نميكنيم! همينطور، همان طور كه گفته شد اين دستور براي محتواي انگليسي توجه بالايي دارااست و در خصوص محتواي فارسي هنوز با خللهايي روبرو ميباشد. استعمال از تگ Alt براي محتواي تصويري تگ Alt در واقع تعريفكننده موضوعي ميباشد كه از تصوير استنباط ميگردد و در هنگام عدم لود آن بهمكان متن به اكران درميآيد. همينطور، مرورگرهايي كه از قابليت و امكان تلاوت متن براي اشخاص نابينا برخوردار باشند نيز ميتوانند با قرائت اين تگ، معنا تصاوير را بدين دسته از يوزرها اينترنتي انتقال دهند. با اين درحال حاضر، به خيال و خاطر داشته باشيد كه ارتفاع تگ Alt بيش تر از 125 كاراكتر نباشد و در شكل قابليت و امكان از عبارات كليدي در آن استعمال شود تا از اقبال بيشتري براي قرارگيري در درجههاي فراتر نتيجه ها تصويري گوگل برخوردار گرديد. به عقيده برخي كارشناسان عدم به كارگيري از اين تگ به معناي محتواي بي كيفيت ميباشد چون تصاوير فاقد توضيحات كافي براي خزندههاي گوگل مي باشند. لينك و پيوند به منابع فرنگي ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
اينفوگرافيك
ولي با سپري شد مدت از واحد سنجش اين اعتبار كاسته شد و يا اين كه با مخلوط با اشكال ديگر محتوا مانند محتواي ويديويي ظواهر جديدي به خويش گرفت. طبق آماري كه در سال ۹۶ منتشر شدهاست ترازو به كارگيري اشخاص از راديو در جمهوري اسلامي ايران ۳۴ درصد ميباشد، در حالي كه مخاطبين تلويزيون چيزي نزديك به ۸۰ درصد جمعيت مرزوبوم را مشتمل بر مي گردد. درصورتيكه به تفكر ساختوساز محتواي صوتي ميباشيد، نياز ميباشد كه با تعريف و تمجيد ظريف آن آشنا گرديد و مخاطبين خويش را بشناسيد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
درين نوشتهي علمي قصد دارم به شما يادگرفتن دهم كه چطور ميتوانيد با يكسري تكنيك معمولي (و گاها ماهر) از اسكن شدن مطالب سايتتان پرهيز نماييد. اما بهتر ميباشد پيش از آن، اشاره اي به معايب اسكن شدن مطالب تارنما ما به وسيله ديگر افراد داشته باشيم: آنچه دراين مقاله ياد خواهيد گرفت اكران سرفصل ها خب در نگاه اوليه شايد وبمستران با خودشان بگويند؛ با دقت به عمل الگوريتم هاي معتبري مثل گوگل پاندا، تارنما هاي نسخه برداري فعاليت نميتوانند از محتواي اسكن گرديده استعمال خاصي نمايند. اين مورد در نگاه اوليه درست ميباشد. يعني در حالتي كه محتواي تارنما شما بوسيله يك وبسايت ديگر اسكن و منتشر خواهد شد، گوگل علاوه بر اينكه به آن محتوا امتياري نميدهد، يه خرده هم به اعتبار وبسايت و محتواي شما اضافه ميكند. ولي اينجا گاها 2 نقص پيش ميايد كه سود را به صورت كلي عوض ميكند: 1_ اسكن محتواي پيش از اينكه در تارنما شما ايندكس گرديده باشد 2_ نسخه برداري محتوا و تصاوير و در فيض كاهش منابع هاست پيرو راهكارهاي پرهيز از اسكن محتوا را به شما فراگيري داده و توضيح مي دهم كه چطور مي بايست از وقوع اين ايرادات خودداري نماييد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
وبسايت هاي خبري به صورت روزمره وسعت متعددي از محتواهاي جالب روز ساختوساز مي نمايند و مدام مخاطبان خاص خودشان را خواهند داشت البته زمانيكه براي يك كمپاني يا اين كه سازمان معين ساختوساز محتوا ميكنيد ارائه گزارش ها، مقالهها و محتواهاي مدام سبز به طبع بيشتر از خبر ها داخلي كمپاني و گروه تان براي شما بازديد، اعتبار و فروش به ارمغان خواهد آورد.
كلمه ها كليدي لبريز كاوش در ساخت محتواي مدام سبز نقش كليدي ايفا مي نمايند، شما مي بايست عبارات كليدي داراي ارتباط به حوزه عمل خويش كه دائما كاوش ميگردند و كاربر به آنان عشق داراست را شناسايي نمائيد و حول آن عبارات به ساختوساز محتواي مدام سبز بپردازيد. محتواي مدام سبز بايستي به تناسب از لغات كليد اساسي و فرعي به كار گيري نمايد و در عين حالا استفاده كننده را با لغت ها تكراري خسته نكند و فراري ندهد. اين فعاليت براي خودش هنري ميباشد كه محتواي اثر قسمت، اثرگذار و مدام سبز ساخت و ساز نماييد هم زمان لغت ها كليدي را به تناسب بكار ببريد و در عين اكنون تبليغاتي و خسته كننده هم نباشيد. شايد در حيث نخستين پاره اي ترسناك به لحاظ رسد البته با تمرين، ارتقا تدبير و اشراف بر نويسندگي ميتوانيد بهاين مهارت دست پيدا فرماييد. البته قبل از اينكه يادگرفتن هاي موردنياز را ملاحظه كنيد مبادرت به ساختوساز محتوا نكنيد و درحالتي كه شم ميكنيد دوران كافي براي يادگيري نداريد از امداد متخصص ساخت محتوا منفعت بگيريد تا براي شما محتواي سبز و اثرگذار ايجاد نمايد. هيچگاه رده مارك خويش را با به اشتراك گذاري مفاهيم نادر قيمت به خطر نيندازيد حضور كمرنگ و حتي عدم حضور در فضاي اينترنت بسيار بهتر از حضور بد و نامناسب خواهد بود. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
يكياز ايرادات اساسي اين وب لاگ نويسان، توليد محتواي مطلوب با كسب و فعاليت ميباشد. اينكه چهطور محتوايي را ساخت و ساز نمايند كه مطلوب با مخاطبان تارنما باشد و كشف كردن يك منبع داراي اعتبار به طور كامل طاقت فرسا ميباشد. ما درين نوشتهعلمي بهينه سازي مي خواهيم دربارهي راهكار همين ايراد با شما كلام كنيم.اينكه شما چه طور يك محتواي مطلوب ايجاد نماييد و چه مواقعي براي آن نياز داريد. پس با سئوكار باشيد. داشتن ايده براي ساخت و ساز محتوا ليست عبارات كليدي را تهيه و تنظيم فرمائيد يكي عارضه ها فني كه شما به ساخت محتوا مي پردازيد، به عمل بردن لغت ها كليدي درون وبسايتتان است. ليست عبارات كليدي كه ميخواهيد برروي آنها طرح ريزي فرماييد را بنويسيد و آغاز به تايپ كردن فرمائيد.براي اينكار مي توانيد از ابزارهاي بهينه سازي براي ساختوساز محتوا به كار گيري كرده و عبارات و عبارت داراي ربط كه بيشترين كاوش را داراهستند را بيابيد. از ابزارهاي سازنده عبارت مربوط به لغت ها كليدي استعمال فرمائيد غير از گوگل، ابزارهاي اكثري وجود داراهستند كه با اعتنا به واژه و كلمه كليدي ، عبارت متبوع را ايجاد ميكنند. يكياز ابزارها و وبسايتها ubersuggest ميباشد كه شايسته ترين عبارتهاي كه دارنده بيشترين معيار كاوش ميباشند را به شما نشان مي دهد. تايپ كردن تيتر در ساخت و ساز محتواي گيرا و ديدني محتواي وبسايتهاي حريف خويش را بررسي نماييد نياز استفاده كننده در ساختوساز محتوا را در حيث بگيريد ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
محتواي آموزشي به تيم اي از عكس ها، متون، و برنامه خردسالان هاي صوتي و تصويري گفته ميشود كه به امداد تكنولوژي رايانه اي پديد آمده تا يك مبحث درسي را فراگيري دهد. اين محتواهاي آموزشي بوسيله مدرسان اين دروس و متخصصين رايانه ساختوساز ميشود و براي اجرا و يادگيري در دست فراگيران قرار ميگيرد.
خصوصيت هاي ساخت و ساز محتواي آموزشي
ايجاد-محتواي-آموزشي
از ساير ويژگيهاي محتواي آموزشي مي شود به مورد ها پايين اشاره كرد:
2- سنجيدني باشند. 3-محتواي آموزشي مي بايست نياز فراگيران را برطرف سازد. 4- براساس پديده هاي علمي باشند ۵) رفتاري باشند. در گزينش و تهيه محتواي آموزشي دو حيث و طرز جدا وجود دارااست: يكياز حيث محققان ماهر و اصحاب دانش ميباشد كه بر روشهاي ماهر علم پژوهي و تحقيق تأكيد مي نمايند و برآن اند كه در تهيه محتوا، به سازمان منطقي زمينه آموزشي اعتنا خواهد شد. اين اشخاص كه از اهميت سازمان منطقي زمينه آموزشي دفاع مي نمايند و آن را ملاك و مرجع اساسي براي تهيه و تنظيم محتوا ميدانند، اين حقيقت را ناديده ميگيرند كه مي بايست فراخور رويش خيالي و شناختي فراگير باشد. ديگري، حيث مدرسان تربيتي ميباشد كه روي طرز هاي فراگيري و يادگيري تأكيد مي نمايند و بر اين مورد دقت دارا هستند كه در تهيه و تنظيم محتواي آموزشي، به ساختار سازمان جاري شناختي و تجارب يادگيري بايستي اعتنا خواهد شد. اين اشخاص به صورت معمول به توالي سرازير شناختي تجارب يادگيري اهميت ميدهند و اين حقيقت را ناديده ميگيرند كه از هر نوع كه باشد دارنده ساخت و ساز معلوم و منطقي ميباشد و نبايد بهاين منطق در نظم دهي براي يادگيري، بي دقت بود. در هر درحال حاضر در تهيه و تنظيم محتواي آموزشي هر دو جنبه، يعني منطق زمينه فراگيري و توالي سرازير شناختي تجارب يادگيري را مي بايست در حيث داشت. براي تدوين محتواي آموزشي بايستي به اصول ساخت محتوا، مضمون سازي در محتوا، سازماندهي محتوا، تايپ كردن و ارزشيابي محتوا دقت نمود. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
ولي ترازو ارزشمندي يك محتوا براي بهينه سازي چه است؟ پيرو اين نوشتهعلمي با ما ياروهمدم باشيد: تاثير محتوا ي خوب بر seo وبسايت پس براي ساخت يك محتواي با ارزش و قابل قبول براي بهينه سازي خصوصيت هاي ذيل را در حيث بگيريد: خصوصيت هاي يك محتواي باارزش ۲- زمينه و مطالب ديدني براي استفاده كننده خويش بنويسيد، براي اين فعاليت ميتوانيد از كانالهاي اجتماعي امداد بگيريد كه با تايپ كردن چكيدهايي از مطلبي كه مي خواهيد در خصوص آن سخن نمائيد، استفاده كننده را تشويق به تلاوت ادامه مطالب فرماييد. ۳- هدف گيري مراد هاي مخاطبان ازجمله مواقعي ميباشد كه در مورد محتواي گرانبها و بهينه سازي گزينه ارزيابي قرار مي گيرد. درواقع شما براي استفاده كننده مينويسيد. پس مراد اورا در حيث بگيريد كه طبعا اين منظور در ليست جستجوي گوگل ميباشد و مخاطبان در گوگل در پي آن مي گردد. ۴-در لحاظ تصاحب كردن يك روزنگار كاري به شما ياري خواهد كرد كه محتواي گران بها ساخت و ساز نماييد. مي توانيد تصميم بگيريد چه هنگامي مطالب تازه در محتواهايتان قرار دهيد و يا اين كه حتي ميتوانيد نوع محتواي خويش را انتخاب فرماييد. در واقع مي توانيد براي اين عمل يك پوشه اكسل پباده سازي نماييد و همه عنوان ها سفارش گرديده، تاريخ آغاز محتوا و هرچيزي كه براي فعاليت به آن نياز داريد را پيش از استارت محتوا بنويسيد. شما با در لحاظ تصاحب كردن روزنگار، نظم خاصي به محتواهايتان خواهيد داد. ۵-از ساير نكات اساسي در ساخت محتواي باارزش براي seo، در نظرگرفتن لغت ها كليدي متناسب با كسب و فعاليت شماست. تعيين عبارات كليدي توانمند كه بيشترين واحد سنجش كاوش را داشته باشند، به يوزرها امداد مينمايد كه بتوانند در موتورهاي كاوش به راحتي به تارنما شما دسترسي پيدا نمايند. ۶- به كار گيري از تگ هاي نوشتاري براي گوگل داراي اهميت ميباشد. براي اينكار از تگ هاي H1 تاH6 به كار گيري نماييد. با استعمال از تگ ها مي توانيد موضوعات را دسته بندي فرماييد و به كاربر ياري فرمائيد تا مورد را بهتر شعور نمايد. تگ H1 براي گوگل اهميت متعددي دارااست و به كار گيري از اين تگ براي تارنما ها اصلي و ضروري ميباشد. در مقابل تگ H6 از اهميت كمتري شامل است و براي غيروابسته كردن عنوان ها معدود اهميت بكار ميرود. ۷- از ساير مواقعي كه بعداز ساختوساز محتوا براي seo وب سايت اهميت داراست، محاسبه محتواي مندرج ميباشد. پس از اينكه محتوايتان را ايجاد مي كنيد بايستي آن را چك نمائيد تا متوجه ترازو اثر بخشي آن بر روي مخاطب گرديد. ميتوانيد نظارت محتوا را با به كارگيري از ابزارهايي مانند گوگل آناليتيكس، گوگل اينترنت مسترتولز و غيره انجام دهيد. ۸-در محتواي گران بها براي درجه به چنگ آوردن در گوگل از اقتدار پيوند سازي به كارگيري فرماييد. براي اين فعاليت ميتوانيد از به عبارتي كاغذ اي كه مخاطب در آن جاي دارد به صفحه ها ديگر به عبارتي تارنما پيوند دهيد كهاين عمل تحت عنوان پيوند سازي داخلي شناخته ميگردد و همينطور ميتوانيد از تارنماهاي داراي اعتبار ديگر به محتواي خويش پيوند دهيد و مخاطب را به سمت محتوا سوق دهيد. كلام نهايي ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
محتوا و كاوش با يكديگر پيوند خورده اند، به گونه اي كه درحالتي كه مجموع تكنيك هاي بهينه سازي را رعايت كرده باشيد، البته وبسايت شما دارنده محتواي به در به خوري نباشد، بخت متعددي براي اكران در صفحه ها جستجوي گوگل نخواهيد داشت. گوگل صرفا به وب سايت هايي اهميت ميدهد كه دارنده محتواي با ارزش باشند. بازاريابي محتوا و قطعا ساخت و ساز محتوا از شيوه هاي اكثري قابل اجرا ميباشد. شما با اعتنا به ذوق فردي خويش و آشنايي يوزرها، از هر روشي كه استعمال ميكنيد، خروجي آن بايد دارنده سه خصوصيت باشد. جالب بودن، درگير كننده بودن و كاربردي بودن سه خصوصيت اساسي و اصلي هر محتوايي ميباشد. در صورتيكه كه محتواي وبسايت مربوط به تيتر آن نباشد و يا اين كه در شكل داراي ربط بودن بسيار سطحي و به درد نخور باشد، موتور هاي كاوش درجه اي براي آن قائل نميشوند. بازاريابي محتوا يكياز بزرگترين تفاوت ها بين مارك هاي گوناگون ميباشد. طريق هاي ساختوساز محتوا اينفوگرافيك: خواسته از اينفوگرافيك، طرح هاي گرافيكي بلنديست كه دربرگيرنده آمارها، نمودارها، گراف ها و بقيه داده ها ميگردد. اينفوگرافيك ميتوانند بسيار موثر باشند، به دليل آن كه در شكل پسند يوزرها ميتوانند به واسطه اشتراك گذاري هاي فراوان سالها در اينترت بمانند و آيتم به كارگيري قرار گيرند. پباده سازي يك اينفوگرافيك به خيال و خاطر اينكه به پژوهش ها متفاوت و نيروهاي انساني داراست ميتواند مقداري مالامال هزينه باشد. ولي اشتراك گذاري آن و معرفي ان به يوزرها در راستاي بازاريابي شبكههاياجتماعي نياز به صرف فرصت دارد. وب لاگ: بلاگ وبسايت يكي مهمترين بخش هاي ساختوساز محتوا قادر است باشدو با به كارگيري انتشار محتواي باارزش در دوران هاي وقتي معلوم، ميتوانيد در مسئله بازاريابي محتوا قدم بسيار بزرگي را برداريد. در صورتيكه كه قسمت ساخت و ساز محتوا و اشخاص كارشناس دراين مورد نداريد، مستقل از هر منطقه كاري كه داريد، ميتوانيد از سرويس ها تخصصي رادزاد در موضوع ساخت و ساز محتوا سود بگيريد. ويدئوها: با اعتنا به رويش روز افزون عشق و علاقه يوزرها به ديدن محتواي ويدئويي، تهيه و تنظيم ويئو هاي آموزشي و معرفي توليدها به عنوان مثال قدم هاي قادر در جذب يوزرها ميباشد. ايجاد محتواي ويدئويي ميتواند پاره اي وقت گير و نياز به انرژي بالايي نيز داشته باشد. ويدئوي خويش را ميتوانيد هم در تارنما خويش و هم در تارنما هاي اشتراك ويديو مانند يوتيوب و آپارات تكثير دهيد. پرداخت پول به ازاي اكران هاي ويديو كه از خدمت هاي يوتيوب ميباشد، تهيه و تنظيم كنندگان ويديو را بهاين عمل بسيار عشق مند كرده و بالطبع يوزرها را نيز به ديدن اين ويديو ها ترغيب نموده است. مطالعات ميداني: به واسطه تحقيق و كاوش در رابطه يك زمينه خاص ميتوانيد دست به يك مطالعه مي داني در اين مورد بزنيد و نتيحه استدلال ها و مطالعات خويش را در قالب يه گزارش به يوزرها ارائه دهيد. در آخر نيز ميتوانيد از روش سود متبوع به ارائه يك خدمت يا اين كه مال خويش به يوزرها بپردازيد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
محتوا در فرهنگ وتمدن لغت اينچنين تعريفوتمجيد شدهاست: آنچه داخل چيزي قراردارد. محتوا از مهمترين قسمت هاي وبسايت ها و كانال هاي مجازي ميباشد و در بدست اوردن كسب درجه اوليه گوگل نقش بسزايي داراست. در واقعيت محتوايي فرمانروا ميباشد كه مطابقت و همخواني با مقررات و استراتژي هاي گوگل باشد.
تفكيك پذيري محتوا نكته ديگر اينكه در ارزيابي گونه هاي محتوا، روي بستر محتوا تاكيد نميشود، يعني زماني از يك برنامه خردسالان كلام ميزنيم، اهميتي ندارد كهاين كارتون قرار ميباشد در تلگرام به اشتراك نهاده خواهد شد يا اين كه در وبسايت يا اين كه در يك بيلبورد خيابان انتشار داده گردد. به دنبال تني چند از گونه هاي محتوا روايت شده كه ميتوانند ايده هاي خير براي ساختوساز محتوا باشند. اشكال محتوا نكات اساسي در نگارش محتوا از كلماتي به كارگيري فرمائيد كه كاربر و موتور كاوش را در يافتن محتواي داراي ربط كمك نمايد و تلاوت آن سرازير باشد. مشكل دستوري يا اين كه نوشتاري نداشته باشد. دست كم 300 واژه باشد. (موتورهاي كاوش لغات كمتر از اين را spam شناسايي مي نمايند) در محتواهاي متني، متن را باطن تصوير ننويسيد. (قابل قرائت براي موتور كاوش و قابل اسكن كردن براي استفاده كننده وجود ندارد) منظم و هدفدار بنويسيد و براي راحتي مخاطب آنرا تقسيم بندي فرماييد. (جمله بندي نمائيد) خودتان را مكان مخاطب قرار دهيد و از به عبارتي كلماتي كه در ذهنتان براي جستجوي داريد در محتوا به كارگيري فرمائيد. از لغات كليدي متفاوت به كار گيري نماييد، مثلا (كاربرعادي، واژه كليدي "نحوه" و استفاده كننده ماهر كلمه و واژه كليدي " method" را كاوش مي نمايد. محتواي منحصربهفرد خودتان را ساخت نماييد. (اسكن، يا اين كه دارنده شباهت زياد با محتواي قبل سايتتان ننويسيد) محتواي تازه ضمن جذب كاربر تازه، يوزرها سابق را نگه ميدارد. براي مخاطبانتان بنويسيد، براي موتورهاي كاوش ننويسيد. حداكثر 70٪ محتوايتان را خنثي و سواي جهت گيري بدون واسطه بنويسيد. محتواي سوخته وسعت محتوا در كانال هاي مجازي بطور تعجب آوري روبه ارتقاء ميباشد در فيض سرعت بيات شدن ان نيز در دنياي ديجيتال امروز نسبت به پيشين بسيار بالاتراست به همين عامل در وبسايت هاي خبري اكثر وقت ها،70% محتواي ساخت گرديده، چشم نميشوند. همينطور قابليت و امكان داراست بازديدكنندگان محتواي تارنما شما، كاربر شما نباشند. تمامي اينها عواملي ميباشند كه مي توانند محتواي شمارا در بدو نشر بسوزانند. در صورتيكه كه قصد تهيه و تنظيم محتواي خوب و مطلوب داريد ميتوانيد از موسسات ساخت محتوا ياري بگيريد. اكثر اوقات اين شركتها با در چنگ داشتن نويسندگان مجرب و كارشناسان ميتوانند در كمترين بازه شايسته ترين محتوا را در مشت شما قرار دهند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |