مرجع و تخصصي ترين مقالات تخصصي تشخيص انواع محتوا
مرجع رسمي مقالات انواع محتوا


سرعت لود
كنديِ لود صفحه ها نيز در سنجش محتواي بي كيفيت تشخيص كپي بودن متن  تأثيرگذارند. با دقت به اينكه يوزرها اينترنتي چندان بردبار نيستند، گوگل سرعت لود بدون نقص صفحه ها به ياروهمدم كل عكس‌ها و گرافيك‌ها را يكي معيارهاي اصلي در تشخيص كيفيت محتوا در حيث گرفته ميباشد. افزون بر دسترسي سريع، ريسپانسيو بودن صفحه هاي وب سايت (تطبيق مطلوب صفحه ها فارغ از به‌هم‌ريختگي فونت و گرافيك‌ها بر روي دستگاه‌هاي گوناگون نظير گوشي، تبلت و لپ‌تاپ) نيز به‌تيتر يكي طرق تشخيص محتواي كيفيت بالا مطرح شده‌است.

خطاها املايي
شايد برايتان شگفت انگيز باشد كه گوگل به سطحي از پيشرفت رسيده كه مشكلات املايي را تشخيص داده و از حاصل آن براي سنجش محتواي بي كيفيت به كار گيري مي‌نمايد؛ ولي با اعتنا به امتحان‌هاي انجام شده مي‌اقتدار با احتمال بالايي ذكر كرد كه الگوريتم‌هاي گوگل دست كم در نصيب لهجه‌هاي پر استفاده نظير انگليسي، ايرادات املايي و فرمان گويش را به خير و خوبي متوجه مي شوند و صفحه ها پراشتباه را از حاصل خويش حذف مي‌نمايند يا اين كه به سكو‌هاي ذيل‌خيس مي‌فرستند.

براي ادراك بهتر اين قضيه كافيست به يكي صفحه هاي كيفيت عالي و پر بازديد خويش (ترجيحاً انگليسي) عمداً مشكلات املايي و نگارشي را اضافه فرماييد. بعد از مدتي مشاهده خواهيد كرد كه كاغذ نام برده ديگر از سكو و بازديد قبل برخوردار وجود ندارد. اما ما چنين امتحان و خطايي را به شما پيشنهاد نمي‌كنيم! همينطور، همان طور كه گفته شد اين دستور براي محتواي انگليسي توجه بالايي دارااست و در خصوص محتواي فارسي هنوز با خللهايي روبرو ميباشد.

استعمال از تگ Alt براي محتواي تصويري
تصاوير يكي شيوه هاي ارتقاء جذابيت، بهتر احضار شدن و كوتاهي محتواي متني به شمار مي روند كه از سوي يوزرها اينترنتي و موتورهاي كاوش نيز بسيار آيتم اعتنا قرار ميگيرد. با اين هم اكنون، براي گوگل صرفا به‌كارگيري تصاوير كفايت نميكند و اين موتور كاوش به استعمال از تگ Alt براي تصاوير نيز تأكيد متعددي داراست.

تگ Alt در واقع تعريف‌كننده موضوعي ميباشد كه از تصوير استنباط مي‌گردد و در هنگام عدم لود آن به‌مكان متن به اكران درمي‌آيد. همينطور، مرورگرهايي كه از قابليت و امكان تلاوت متن براي اشخاص نابينا برخوردار باشند نيز ميتوانند با قرائت اين تگ، معنا تصاوير را بدين دسته از يوزرها اينترنتي انتقال دهند.

با اين درحال حاضر، به خيال و خاطر داشته باشيد كه ارتفاع تگ Alt بيش تر از 125 كاراكتر نباشد و در شكل قابليت و امكان از عبارات كليدي در آن استعمال شود تا از اقبال بيشتري براي قرارگيري در درجه‌هاي فراتر نتيجه ها تصويري گوگل برخوردار گرديد. به عقيده برخي كارشناسان عدم به كارگيري از اين تگ به معناي محتواي بي كيفيت ميباشد چون تصاوير فاقد توضيحات كافي براي خزنده‌هاي گوگل مي باشند.

لينك و پيوند به منابع فرنگي
لينكِ موضوعي صفحه ها، نحوه‌اي ميباشد كه اينترنت‌مسترها براي ارتقا بازديد يوزرها از اينترنت‌وب سايت و بالا رفتن بازه زماني مدت ماندگاري آنها به فعاليت مي برند. با اين درحال حاضر گوگل عشق و علاقه دارااست تا محتواي صفحه ها به‌مراد ارتقاءِ داده ها يوزرها به منابع فرنگي نيز پيوند بدهند. اين پيوند‌هاي فرنگي در صورتي‌كه به صفحه ها پر طرفدار و مربوط به قضيه ورقه باشند در ارتقاء كيفيت محتوا تأثيرگذارند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: تشخيص كپي بودن متن،
موضوع:
[ ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۵۵:۱۷ ] [ مهمان نواز ] [ نظرات (0) ]


محتواي تصويري
محتواي متني عالي با پباده سازي ضعيف، هنوز تشخيص كپي بودن متن    هم از حيث قيمت، محتوايي ضعيف ميباشد. همين يك گزاره ميتواند بها محتواي تصويري را نشان دهد. بر پايه ي جديدترين پژوهش ها بيشتراز ۹۰ درصد اطلاعاتي كه به مغز وارد مي گردد بصري ميباشد. به خيال و خاطر داشته باشيد، محتواي ساخت و ساز گرديده به وسيله شما درين قسمت در قالب يك تصوير بايستي گنجانده گردد. و يااينكه از تصاوير براي ارسال بهتر پيام محتواي خويش به استفاده كننده به كار گيري فرماييد. اين محتوا مي‌تواند براي مخاطبين مختلفي پباده سازي خواهد شد و در موقعيت هاي متفاوت به استفاده كننده ارائه شود. شبكه‌هاي‌مردمي مانند اينستاگرام، فيسبوك و … منحصر نشر اينگونه محتواهاي تصويري ميباشند. تنظيم محتواي تصويري نسبت به محتواي متني بي آلايش خيس بوده و از جذابيت بيشتري براي كاربر شامل است. در‌پي يك كدام از مهم ترين سبك هاي محتواي تصويري را به شما عزيزات معرفي مي كنيم. پباده سازي يك محتواي تصويري مستلزم شناخت با اصول و قواعدي ميباشد كه ما در نوشته ي علمي ي خصوصيت محتواي تصويري خوب (چه طور شايسته ترين باشيم؟!) به تشريح آنان پرداخته ايم.

اينفوگرافيك
اينفوگرافيك ها طرح هاي بصري ميباشند كه پيام محتوا را براي مخاطبينتان قابل فهم و شعور مي نمايند. به طبع براي شما هم اتفاق افتاده ميباشد كه در واكنش با آمار و ارقام پيچيده در گير سردرگمي گرديد و نتوانيد به داده ها صحت دست پيدا نمائيد. اينفوگرافيك ها براي برطرف كردن همين نياز اساسي پباده سازي گرديده اند. اينفوگرافيك ها به يوزرها امداد مي نمايند وسعت بخش اعظمي از داده ها را در كادر تصوير و به طور گرافيكي مشاهده نمايند. به تصوير ذيل اعتنا نماييد. اين تصوير اينفوگرافيك درباره با فعال سازي يك كسب و عمل پولساز ميباشد. در‌اين تصوير كارايي گرديده تا روش هاي ابتدا يك كسب و عمل لبريز درآمد را در فريم مراحلي معين به تصوير بكشد و مخاطب قادر است با نگاه كردن به‌اين تصوير با كليات اين فرايند آشنا گردد. از ساير نمونه هاي اينفوگرافي ها مي شود به پيام هايي كه براي رويا رويي با بيماري كرونا در شبكه‌هاي‌عمومي دست به دست ميگردند اشاره نمود. اپليكيشن فتوشاپ شايسته ترين قابل انعطاف افزاري ميباشد كه مي‌توانيد به امداد آن به ساخت و ساز محتواي تصويري بپردازيد. براي اينكه بتوانيد به آساني ، هر طرح و نقشي را در‌اين اپليكيشن پباده سازي فرماييد، فولدر هاي لايه گشوده فتوشاپ را براي دانلود قرار داده ايم كه به راحتي مي‌توانيد با دانلود آن ، مبادرت به ويرايششان فرماييد.

 


محتواي صوتي
لذت گوش دادن به صداي كاست مدرس شجريان، در يك روز باراني پاييزي زماني يك فنجان قهوه در مشت داريد، يك نوستالژي خاطره انگيز و تكرار نشدني و يك تجربه ي شيرين به كارگيري از محتواي صوتي را براي هر مورد از ما تداعي مي نمايد. يكي‌از قديميترين گونه هاي ايجاد محتوا در عالم ساخت محتواي صوتي ميباشد و به كار گيري از آن به برهه زماني پيدايش او‌لين دستگاه هاي راديو گشوده مي‌گردد. مسافراني را در حيث بگيريد كه در قبل در درحال حاضر تردد در سطح شهر ها بودند، در وقتي كه تلويزيون و وب هنوز متولد نشده بود اين محتواي صوتي بود كه بعداز محتواي متني ميان عموم جا گشوده كرد و به يكي دوست داستني ترين طريق هاي ساخت‌و‌ساز محتوا تبديل شد.

ولي با سپري شد مدت از واحد سنجش اين اعتبار كاسته شد و يا اين كه با مخلوط با اشكال ديگر محتوا مانند محتواي ويديويي ظواهر جديدي به خويش گرفت. طبق آماري كه در سال ۹۶ منتشر شده‌است ترازو به كارگيري اشخاص از راديو در جمهوري اسلامي ايران ۳۴ درصد ميباشد، در حالي كه مخاطبين تلويزيون چيزي نزديك به ۸۰ درصد جمعيت مرزوبوم را مشتمل بر مي گردد. در‌صورتي‌كه به تفكر ساخت‌و‌ساز محتواي صوتي مي‌باشيد، نياز ميباشد كه با تعريف و تمجيد ظريف آن آشنا گرديد و مخاطبين خويش را بشناسيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: تشخيص كپي بودن متن،
موضوع:
[ ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۰۰:۴۸ ] [ مهمان نواز ] [ نظرات (0) ]


يك كدام از راهكارهاي راحت براي ساخت و ساز محتوا كه اكثر تشخيص كپي بودن متن  زمان هاِ وبمستران تنبل از آن استعمال ميكنند، نسخه برداري كردن محتواست! اين قضيه مطمئنا براي توليدكنندگان محتواها قضيه ناگوار اي ميباشد و به همين عامل آن‌ها دائما در پي راهكاري براي خودداري كردن از اسكن مطالب تارنما مي باشند.

درين نوشته‌ي علمي قصد دارم به شما يادگرفتن دهم كه چطور مي‌توانيد با يكسري تكنيك معمولي (و گاها ماهر) از اسكن شدن مطالب سايتتان پرهيز نماييد. اما بهتر ميباشد پيش از آن، اشاره اي به معايب اسكن شدن مطالب تارنما ما به وسيله ديگر افراد داشته باشيم:

آنچه در‌اين مقاله ياد خواهيد گرفت اكران سرفصل ها
اشتباهات ناشي از اسكن مطالب تارنما
اشتباهات ناشي از نسخه برداري مطالب وبسايت

خب در نگاه اوليه شايد وبمستران با خودشان بگويند؛ با دقت به عمل الگوريتم هاي معتبري مثل گوگل پاندا، تارنما هاي نسخه برداري فعاليت نميتوانند از محتواي اسكن گرديده استعمال خاصي نمايند.

اين مورد در نگاه اوليه درست ميباشد. يعني در حالتي كه محتواي تارنما شما بوسيله يك وبسايت ديگر اسكن و منتشر خواهد شد، گوگل علاوه بر اينكه به آن محتوا امتياري نميدهد، يه خرده هم به اعتبار وبسايت و محتواي شما اضافه ميكند. ولي اينجا گاها 2 نقص‌ پيش ميايد كه سود را به صورت كلي عوض ميكند:

1_ اسكن محتواي پيش از اينكه در تارنما شما ايندكس گرديده باشد
اين يعني پيش از اينكه محتواي شما بوسيله گوگل ايندكس (آناليز و فهرست بندي در حاصل) خواهد شد، مديريت يك وب سايت ديگر يا اين كه ربات هاي آن، سريعا محتوا را نسخه برداري و در وبسايت خودشان منتشر ميكنند. در‌اين حالت احتمالا گوگل سايت نسخه برداري فعاليت را صاحب و مالك محتوا شناخته و بعد از آن محتوايي كه در وب سايت شما منتشر مي شود، تحت عنوان محتواي اسكن شناسايي خواهد كرد.

2_ نسخه برداري محتوا و تصاوير و در فيض كاهش منابع هاست
ايراد ديگر مرتبط با وقتي ميباشد كه وب سايت اسكن فعاليت كليه محتواي شما‌را به طور اتوماتيك از تارنما اسكن كرده و در سود عوض اين كه تصاوير را در هاست خودش بار گذاري نمايد، آنان‌را از هاست شما روي وب سايت خويش قرار مي دهد. اين يعني با هر توشه بازديد مخاطب از اين برگه، تصاوير از هاست شما دانلود گرديده و منابع آن كاهش پيدا ميكند.

پيرو راهكارهاي پرهيز از اسكن محتوا را به شما فراگيري داده و توضيح مي ‌دهم كه چطور مي بايست از وقوع اين ايرادات خودداري نماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: تشخيص كپي بودن متن،
موضوع:
[ ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۵۸:۲۵ ] [ مهمان نواز ] [ نظرات (0) ]


مطلقا محتواي روز بي قيمت وجود ندارد و ساخت و ساز ابزار كپي اسكيپ  محتواي آپديت مي‌تواند شمارا پيشرو و كارشناس نشان دهد به اين ترتيب مورد نياز ميباشد مطالبي كه آپ ديت مي‌باشند و تاريخ انقضاي مشخصي هم دارا‌هستند منتشر فرماييد. ولي در كنار آن براي ايجاد محتواي مدام سبز هم ما يحتاج ميباشد اپليكيشن مشخصي داشته باشيد.

وبسايت هاي خبري به صورت روزمره وسعت متعددي از محتواهاي جالب روز ساخت‌و‌ساز مي نمايند و مدام مخاطبان خاص خودشان را خواهند داشت البته زمانيكه براي يك كمپاني يا اين كه سازمان معين ساخت‌و‌ساز محتوا مي‌كنيد ارائه گزارش ها، مقاله‌ها و محتواهاي مدام سبز به طبع بيشتر از خبر ها داخلي كمپاني و گروه تان براي شما بازديد، اعتبار و فروش به ارمغان خواهد آورد.


روز‌نگار محتوايي و محتواي مدام سبز

كلمه ها كليدي لبريز كاوش در ساخت محتواي مدام سبز نقش كليدي ايفا مي نمايند، شما مي بايست عبارات كليدي داراي ارتباط به حوزه عمل خويش كه دائما كاوش ميگردند و كاربر به آنان عشق داراست را شناسايي نمائيد و حول آن عبارات به ساخت‌و‌ساز محتواي مدام سبز بپردازيد.

محتواي مدام سبز بايستي به تناسب از لغات كليد اساسي و فرعي به كار گيري نمايد و در عين حالا استفاده كننده را با لغت ها تكراري خسته نكند و فراري ندهد. اين فعاليت براي خودش هنري ميباشد كه محتواي اثر قسمت، اثرگذار و مدام سبز ساخت و ساز نماييد هم زمان لغت ها كليدي را به تناسب بكار ببريد و در عين اكنون تبليغاتي و خسته كننده هم نباشيد.

شايد در حيث نخستين پاره اي ترسناك به لحاظ رسد البته با تمرين، ارتقا تدبير و اشراف بر نويسندگي ميتوانيد به‌اين مهارت دست پيدا فرماييد.

البته قبل از اينكه يادگرفتن هاي موردنياز را ملاحظه كنيد مبادرت به ساخت‌و‌ساز محتوا نكنيد و در‌حالتي كه شم مي‌كنيد دوران كافي براي يادگيري نداريد از امداد متخصص ساخت محتوا منفعت بگيريد تا براي شما محتواي سبز و اثرگذار ايجاد نمايد.

هيچگاه رده مارك خويش را با به اشتراك گذاري مفاهيم نادر قيمت به خطر نيندازيد حضور كمرنگ و حتي عدم حضور در فضاي اينترنت بسيار بهتر از حضور بد و نامناسب خواهد بود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ابزار كپي اسكيپ،
موضوع:
[ ۸ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۲۶:۵۷ ] [ مهمان نواز ] [ نظرات (0) ]


ساخت و ساز محتوا ابزار كپي اسكيپ چه مي‌باشد؟ امروزه تاكيد بيشتر seo بر ايجاد محتوا كيفيت بالا ميباشد. ساخت‌و‌ساز محتواي كيفيت خوب سبب مي‌گردد كه مرتبه تارنما شما به صورت چشمگيري ارتقاء پيدا نمايد. براي همين اكثر مديران تارنما ها يكي‌از قسمت هاي خويش را به ساخت‌و‌ساز محتوا تخصيص داده اند و كارايي مي نمايند كه وبلاگ نويسان زبده اي را دراين مورد استخدام نمايند.

يكي‌از ايرادات اساسي اين وب لاگ نويسان، توليد محتواي مطلوب با كسب و فعاليت مي‌باشد. اينكه چه‌طور محتوايي را ساخت و ساز نمايند كه مطلوب با مخاطبان تارنما باشد و كشف كردن يك منبع داراي اعتبار به طور كامل طاقت فرسا ميباشد.

ما درين نوشته‌علمي بهينه سازي مي خواهيم درباره‌ي راهكار همين ايراد با شما كلام كنيم.اينكه شما چه طور يك محتواي مطلوب ايجاد نماييد و چه مواقعي براي آن نياز داريد. پس با سئوكار باشيد.

داشتن ايده براي ساخت و ساز محتوا
او‌لين گام ساخت ايده ايجاد محتوا است. شما اوليه مي بايست زمينه سايت و مقاله ها خويش را گزينش كرده و آن‌گاه براساس آن ها استارت به ساخت ايده و يك قضيه نو نماييد. يك دفترچه در كنار خويش داشته باشيد و موضوعات داراي ربط را بنويسيد و شايسته ترين مسئله را گزينش فرمائيد.

ليست عبارات كليدي را تهيه و تنظيم فرمائيد
ايجاد محتوا

يكي عارضه ها فني كه شما به ساخت محتوا مي پردازيد، به عمل بردن لغت ها كليدي درون وبسايتتان است. ليست عبارات كليدي كه مي‌خواهيد برروي آن‌ها طرح ريزي فرماييد را بنويسيد و آغاز به تايپ كردن فرمائيد.براي اينكار مي توانيد از ابزارهاي بهينه سازي براي ساخت‌و‌ساز محتوا به كار گيري كرده و عبارات و عبارت داراي ربط كه بيشترين كاوش را دارا‌هستند را بيابيد.

از ابزارهاي سازنده عبارت مربوط به لغت ها كليدي استعمال فرمائيد
ابزار ساخت‌و‌ساز محتوا

غير از گوگل، ابزارهاي اكثري وجود دارا‌هستند كه با اعتنا به واژه و كلمه كليدي ، عبارت متبوع را ايجاد ميكنند. يكي‌از ابزارها و وبسايتها ubersuggest ميباشد كه شايسته ترين عبارتهاي كه دارنده بيشترين معيار كاوش ميباشند را به شما نشان مي دهد.

تايپ كردن تيتر در ساخت و ساز محتواي گيرا و ديدني
متسفانه يكي‌از اصلي ترين اشتباهاتي كه اشخاص جديد در تايپ كردن محتواي خويش مي نمايند، تيتر محتواي خويش را حداقل مي گيرند يا اين كه يك تيتر كلي مي نويسيند مانند " روشهاي ارتقاء بازديد تارنما " اين تيتر علاوه براينكه تكراري ميباشد مخاطبان كمتري به خويش ميگيرد. تيتر مهم ترين نصيب ميباشد چون درعنوان ميتوانيد لغات كليدي و يا اين كه عبارتهاي اساسي را به صورت هوشمندانه به فعاليت ببريد و از همگي مهمتر اينكه اين تيتر محتواي شماست كه مخاطب را جذب مي نمايد پس در تايپ كردن آن اعتنا اكثري نماييد.

محتواي وبسايتهاي حريف خويش را بررسي نماييد
پيش از ساخت و ساز محتوا، مقاله‌ها وبسايتهاي حريف را ارزيابي كرده و عملكرد فرماييد كه كاستي هايي كه در ساخت‌و‌ساز محتوا آنان وجود داراست را در قسمت محتواي سايت خويش رفع فرماييد در شرايطي كه هم به هيچ عنوان درحوزه كاري شما نوشته‌ي‌علمي خير و خوبي نيست، اين به طور كامل به نفع شماست و موردنياز وجود ندارد كه كارايي متعددي براي بالا داخل شدن تارنما خويش بكنيد.

نياز استفاده كننده در ساخت‌و‌ساز محتوا را در حيث بگيريد
استفاده كننده اساسي محتواي سايت شما، كاربرانتان هستند پس مي بايست محتوايي ساخت‌و‌ساز فرماييد كه نياز هاي آنان، مسائل روزمره و همگي خصوصيت هايي كه در پي مي‌باشند را گزينه پوشش قرار دهد. يوزرها، ساعت هايي متعددي را دراينترنت تلف مي نمايند تا بتوانند مقاله موردنياز خويش را پيدا نمايند، در صورتي شما بتواند نيازهاي اساسي آنان را از روش ساخت و ساز محتوا آيتم پوشش قرار دهيد، مي‌توانيد به يك منبع داراي اعتبار تبديل گرديد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ابزار كپي اسكيپ،
موضوع:
[ ۷ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۱۰:۳۷ ] [ مهمان نواز ] [ نظرات (0) ]


محتواي آموزشي  كپي اسكيپ يكي بنيان هاي اصلي سيستم هاي آموزشي نوين و يك كدام از دستاوردهاي اساسي فناوري الكترونيك است. محتواي آموزشي كه با متون و تصاوير معمولي بر روي لوح هاي فشرده مقدمه گشت، امروز به مرحله مهمي از حيات و تكامل خويش رسيده ميباشد. از آنجايي كه عمل اساسي فراگيري را در نحوه هاي از فراگيري از راه و روش به دور و دانش گاه مجازي و .... ، محتواي آموزشي را به دوش ميكشد، توجه در پباده سازي و ايجاد محتواي آموزشي امري دوري ناپذير ميباشد و هرگونه آلرژي و وسواس در ساخت‌و‌ساز آن به طور كامل توجيه گرديده و بحق ميباشد.

محتواي آموزشي به تيم اي از عكس ها، متون، و برنامه خردسالان هاي صوتي و تصويري گفته ميشود كه به امداد تكنولوژي رايانه اي پديد آمده تا يك مبحث درسي را فراگيري دهد. اين محتواهاي آموزشي بوسيله مدرسان اين دروس و متخصصين رايانه ساخت‌و‌ساز ميشود و براي اجرا و يادگيري در دست فراگيران قرار مي‌گيرد.

 

 

خصوصيت هاي ساخت و ساز محتواي آموزشي


هر محتواي آموزشي كه براي يادگيري ارائه مي‌شود، مي بايست كاربردي و اثر گذار باشد. محتواي آموزشي بايستي متناسب با نياز فراگيران باشد ، و مطالب آن آپديت و ظريف باشد در غايت اينكه مي بايست براي اشخاص قابل يادگيري باشد. در صورتي‌كه اشخاص هنگام تعليم نقش فعالي داشته باشند، يادگيري صورت مؤثري پيدا مي نمايد؛ به‌اين خواسته در درس دادن مطالب و ارائه محتواي آموزشي نبايد از سخنراني ها طولاني و مراقبت مطالب بهره مند شد، چرا‌كه تعليم مي بايست ياروهمدم با شعور مقاله باشد.

 

ايجاد-محتواي-آموزشي

 

از ساير ويژگيهاي محتواي آموزشي مي شود به مورد ها پايين اشاره كرد:


1-محتواي آموزشي مي بايست روشن و قابل شعور و معمولي و پر‌نور باشند.

2- سنجيدني باشند.

3-محتواي آموزشي مي بايست نياز فراگيران را برطرف سازد.

4- براساس پديده هاي علمي باشند

۵) رفتاري باشند.

در گزينش و تهيه محتواي آموزشي دو حيث و طرز جدا وجود دارااست: يكي‌از حيث محققان ماهر و اصحاب دانش ميباشد كه بر روشهاي ماهر علم پژوهي و تحقيق تأكيد مي نمايند و برآن اند كه در تهيه محتوا، به سازمان منطقي زمينه آموزشي اعتنا خواهد شد. اين اشخاص كه از اهميت سازمان منطقي زمينه آموزشي دفاع مي نمايند و آن را ملاك و مرجع اساسي براي تهيه و تنظيم محتوا ميدانند، اين حقيقت را ناديده ميگيرند كه مي بايست فراخور رويش خيالي و شناختي فراگير باشد.

ديگري، حيث مدرسان تربيتي ميباشد كه روي طرز هاي فراگيري و يادگيري تأكيد مي نمايند و بر اين مورد دقت دارا هستند كه در تهيه و تنظيم محتواي آموزشي، به ساختار سازمان جاري شناختي و تجارب يادگيري بايستي اعتنا خواهد شد. اين اشخاص به صورت معمول به توالي سرازير شناختي تجارب يادگيري اهميت ميدهند و اين حقيقت را ناديده ميگيرند كه از هر نوع كه باشد دارنده ساخت و ساز معلوم و منطقي ميباشد و نبايد به‌اين منطق در نظم دهي براي يادگيري، بي دقت بود. در هر درحال حاضر در تهيه و تنظيم محتواي آموزشي هر دو جنبه، يعني منطق زمينه فراگيري و توالي سرازير شناختي تجارب يادگيري را مي بايست در حيث داشت. براي تدوين محتواي آموزشي بايستي به اصول ساخت محتوا، مضمون‌ سازي در محتوا، سازماندهي محتوا، تايپ كردن و ارزشيابي محتوا دقت نمود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: كپي اسكيپ،
موضوع:
[ ۶ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۵۱:۲۸ ] [ مهمان نواز ] [ نظرات (0) ]


اكثري از وب سايت ها هنگام ساخت محتوا مطالب مفيدي كپي اسكيپ در مسئله كاري خويش منتشر نميكنند و خيلي از نكات مرتبط با seo و seo تارنما را مد حيث قرار نمي دهند. كليه ما مي‌‌دانيم يك محتواي خوب از نگاه seo بسيار با اهميت ميباشد و خواسته از محتواي خوب محتوايي ميباشد كه بتواند نياز مخاطبان را بر آورده نمايد و از لحاظ seo در سطح بالايي قرار داشته باشد.

ولي ترازو ارزشمندي يك محتوا براي بهينه سازي چه است؟ پيرو اين نوشته‌علمي با ما ياروهمدم باشيد:

تاثير محتوا ي خوب بر seo وبسايت
محتوا وقتي جايگاه بندي وبسايت شما‌را بالا مي برد كه به خير و خوبي از آن به كارگيري كرده باشيد و وقتي تحت عنوان يك محتواي باارزش شناخته ميگردد ‌كه بها نشر را داشته باشد. اين بدان معناست كه متخصصان مي بايست مقصود خويش را در كسب و فعاليت انتخاب نمايند و متناسب با غرض خويش براي مخاطبان محتوايشان را ساخت و نشر دهند.

پس براي ساخت يك محتواي با ارزش و قابل قبول براي بهينه سازي خصوصيت هاي ذيل را در حيث بگيريد:

خصوصيت هاي يك محتواي باارزش
۱- با اسكن مطالب بي كيفيت در تارنما‌هاي ديگر، هيچ اميدي براي سكو به دست آوردن در موتورهاي كاوش نيست. براين اساس در محتوايتان خلاقيت به خرج دهيد و همت فرماييد مورد ها مختلف و تازه را به موضوعتان اضافه نمائيد.

۲- زمينه و مطالب ديدني براي استفاده كننده خويش بنويسيد، براي اين فعاليت ميتوانيد از كانال‌هاي اجتماعي امداد بگيريد كه با تايپ كردن چكيدهايي از مطلبي كه مي خواهيد در خصوص آن سخن نمائيد، استفاده كننده را تشويق به تلاوت ادامه مطالب فرماييد.

۳- هدف گيري مراد هاي مخاطبان ازجمله مواقعي ميباشد كه در مورد محتواي گرانبها و بهينه سازي گزينه ارزيابي قرار مي گيرد. درواقع شما براي استفاده كننده مي‌نويسيد. پس مراد اورا در حيث بگيريد كه طبعا اين منظور در ليست جستجوي گوگل ميباشد و مخاطبان در گوگل در پي آن مي گردد.

۴-در لحاظ تصاحب كردن يك روزنگار كاري به شما ياري خواهد كرد كه محتواي گران بها ساخت و ساز نماييد. مي توانيد تصميم بگيريد چه هنگامي مطالب تازه در محتواهايتان قرار دهيد و يا اين كه حتي ميتوانيد نوع محتواي خويش را انتخاب فرماييد.

در واقع مي توانيد براي اين عمل يك پوشه اكسل پباده سازي نماييد و همه عنوان ها سفارش گرديده، تاريخ آغاز محتوا و هرچيزي كه براي فعاليت به آن نياز داريد را پيش از استارت محتوا بنويسيد. شما با در لحاظ تصاحب كردن روز‌نگار، نظم خاصي به محتواهايتان خواهيد داد.

۵-از ساير نكات اساسي در ساخت محتواي باارزش براي seo، در نظرگرفتن لغت ها كليدي متناسب با كسب و فعاليت شماست. تعيين عبارات كليدي توانمند كه بيشترين واحد سنجش كاوش را داشته باشند، به يوزرها امداد مي‌نمايد كه بتوانند در موتور‌هاي كاوش به راحتي به تارنما شما دسترسي پيدا نمايند.

۶- به كار گيري از تگ هاي نوشتاري براي گوگل داراي اهميت ميباشد. براي اينكار از تگ‌ هاي H1 تاH6 به كار گيري نماييد. با استعمال از تگ ها مي توانيد موضوعات را دسته بندي فرماييد و به كاربر ياري فرمائيد تا مورد را بهتر شعور نمايد.

تگ H1 براي گوگل اهميت متعددي دارااست و به كار گيري از اين تگ براي تارنما ها اصلي و ضروري ميباشد. در مقابل تگ H6 از اهميت كمتري شامل است و براي غيروابسته كردن عنوان ها معدود اهميت بكار مي‌رود.

۷- از ساير مواقعي كه بعداز ساخت‌و‌ساز محتوا براي seo وب سايت اهميت داراست، محاسبه محتواي مندرج ميباشد. پس از اينكه محتوايتان را ايجاد مي كنيد بايستي آن را چك نمائيد تا متوجه ترازو اثر‌ بخشي آن بر روي مخاطب گرديد. ميتوانيد نظارت محتوا را با به كارگيري از ابزارهايي مانند گوگل آناليتيكس، گوگل اينترنت مسترتولز و غيره انجام دهيد.

۸-در محتواي گران بها براي درجه به چنگ آوردن در گوگل از اقتدار پيوند سازي به كارگيري فرماييد. براي اين فعاليت مي‌‌توانيد از به عبارتي كاغذ اي كه مخاطب در آن جاي دارد به صفحه ها ديگر به عبارتي تارنما پيوند دهيد كه‌اين عمل تحت عنوان پيوند سازي داخلي شناخته ميگردد و همينطور ميتوانيد از تارنما‌هاي داراي اعتبار ديگر به محتواي خويش پيوند دهيد و مخاطب را به سمت محتوا سوق دهيد.

كلام نهايي
مي‌قدرت فيض گرفت زمينه طراوت و مخصوص بودن محتوا از موضوعات مهمي ميباشد كه براي موتور هاي كاوش اهميت متعددي داراست؛ براين اساس براي بهتر رابطه برقرار كردن با يوزرها و مخاطبان خويش همينطور درجه به دست آوردن از گوگل، عملكرد نماييد محتواي گرانبها ساخت‌و‌ساز نمائيد و در اين مورد از رقباي خويش پيشي بگيريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: كپي اسكيپ،
موضوع:
[ ۵ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۴۷:۴۹ ] [ مهمان نواز ] [ نظرات (0) ]


seo و سئو محتوا
بهينه سازي محتوا از اولي كپي اسكيپ و اصولي ترين مباحث بهينه سازي ميباشد كه هر مديريت تارنما بايستي دارنده داده ها كافي نسبت به آن باشد. خواسته از بهينه سازي محتوا، گزينش تيتر مطلوب و تايپ كردن باصرفه مطالب وب سايت ميباشد، به طوري كه بيشترين مرتبه را بتوان در موتورهاي كاوش كسب نمايد. بازاريابي محتوا تكنيك ساخت محتواي گرانبها و پر بازديد و اشتراك گذاري آن در وب ميباشد و غرض آن جذب حداكثري ترافيك از سوي يوزرها به سمت تارنما هست. اين فعاليت بوسيله ابزارهاي مختلفي كه وب به ما داده ميباشد ميتواند صورت بپذيرد. ساخت محتوا بسيار با seo نيز در رابطه ميباشد به طوري كه بخش اعظمي از اشخاص و متخصصين، بهينه سازي را مساوي ساخت‌و‌ساز محتوا مي‌دانند.

محتوا و كاوش با يكديگر پيوند خورده اند، به گونه اي كه در‌حالتي كه مجموع تكنيك هاي بهينه سازي را رعايت كرده باشيد، البته وبسايت شما دارنده محتواي به در به خوري نباشد، بخت متعددي براي اكران در صفحه ها جستجوي گوگل نخواهيد داشت. گوگل صرفا به وب سايت هايي اهميت مي‌دهد كه دارنده محتواي با ارزش باشند.

بازاريابي محتوا و قطعا ساخت و ساز محتوا از شيوه هاي اكثري قابل اجرا ميباشد. شما با اعتنا به ذوق فردي خويش و آشنايي يوزرها، از هر روشي كه استعمال ميكنيد، خروجي آن بايد دارنده سه خصوصيت باشد. جالب بودن، درگير كننده بودن و كاربردي بودن سه خصوصيت اساسي و اصلي هر محتوايي ميباشد. در صورتيكه كه محتواي وبسايت مربوط به تيتر آن نباشد و يا اين كه در شكل داراي ربط بودن بسيار سطحي و به درد نخور باشد، موتور هاي كاوش درجه اي براي آن قائل نمي‌شوند. بازاريابي محتوا يكي‌از بزرگترين تفاوت ها بين مارك هاي گوناگون ميباشد.

طريق هاي ساخت‌و‌ساز محتوا
طرز هاي متعددي براي ايجاد محتوا وجود دارااست همچنان كه خويش محتوا نيز از تنوع متعددي شامل است. براي اينكه با بازاريابي محتوا بيشتر آشنا گرديد و معنا آن را بهتر فهم فرماييد، به‌دنبال به ارائه يك‌سري نمونه و طريق براي ايجاد محتوا ميپردازيم.

اينفوگرافيك: خواسته از اينفوگرافيك، طرح هاي گرافيكي بلنديست كه دربرگيرنده آمارها، نمودارها، گراف ها و بقيه داده ها مي‌گردد. اينفوگرافيك مي‌توانند بسيار موثر باشند، به دليل آن كه در شكل پسند يوزرها ميتوانند به واسطه اشتراك گذاري هاي فراوان سال‌ها در اينترت بمانند و آيتم به كارگيري قرار گيرند. پباده سازي يك اينفوگرافيك به خيال و خاطر اينكه به پژوهش ها متفاوت و نيروهاي انساني داراست مي‌تواند مقداري مالامال هزينه باشد. ولي اشتراك گذاري آن و معرفي ان به يوزرها در راستاي بازاريابي شبكه‌هاي‌اجتماعي نياز به صرف فرصت دارد.

وب لاگ: بلاگ وبسايت يكي مهم‌ترين بخش هاي ساخت‌و‌ساز محتوا قادر است باشدو با به كارگيري انتشار محتواي باارزش در دوران هاي وقتي معلوم، ميتوانيد در مسئله بازاريابي محتوا قدم بسيار بزرگي را برداريد. در صورتي‌كه كه قسمت ساخت و ساز محتوا و اشخاص كارشناس دراين مورد نداريد، مستقل از هر منطقه كاري كه داريد، ميتوانيد از سرويس ها تخصصي رادزاد در موضوع ساخت و ساز محتوا سود بگيريد.

ويدئوها: با اعتنا به رويش روز افزون عشق و علاقه يوزرها به ديدن محتواي ويدئويي، تهيه و تنظيم ويئو هاي آموزشي و معرفي توليدها به عنوان مثال قدم هاي قادر در جذب يوزرها ميباشد. ايجاد محتواي ويدئويي مي‌تواند پاره اي وقت گير و نياز به انرژي بالايي نيز داشته باشد. ويدئوي خويش را مي‌توانيد هم در تارنما خويش و هم در تارنما هاي اشتراك ويديو مانند يوتيوب و آپارات تكثير دهيد. پرداخت پول به ازاي اكران هاي ويديو كه از خدمت هاي يوتيوب ميباشد، تهيه و تنظيم كنندگان ويديو را به‌اين عمل بسيار عشق مند كرده و بالطبع يوزرها را نيز به ديدن اين ويديو ها ترغيب نموده است.

مطالعات مي‌داني: به واسطه تحقيق و كاوش در رابطه يك زمينه خاص ميتوانيد دست به يك مطالعه مي داني در اين مورد بزنيد و نتيحه استدلال ها و مطالعات خويش را در قالب يه گزارش به يوزرها ارائه دهيد. در آخر نيز مي‌توانيد از روش سود متبوع به ارائه يك خدمت يا اين كه مال خويش به يوزرها بپردازيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: كپي اسكيپ،
موضوع:
[ ۳ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۵۱:۲۱ ] [ مهمان نواز ] [ نظرات (0) ]


محتوا در فارسي (نام، صفت) عربي (محتوي) و در گويش لاتين (content) ميباشد.

محتوا در فرهنگ وتمدن لغت اينچنين تعريف‌و‌تمجيد شده‌است:

آنچه داخل چيزي قراردارد.
[مجاز] آنچه در يك صحبت قصد كپي اسكيپ  گرديده؛ مضمونِ حرف
محتوا در حوزه رسانه
به پباده سازي و انتشار گونه هاي پرونده هاي چندرسانه اي و متني از قبيل (تصاوير، كليپ، اينفوگراف، متن و ... ) محتوا گفته مي‌شود.

محتوا از مهم‌ترين قسمت هاي وبسايت ها و كانال هاي مجازي ميباشد و در بدست اوردن كسب درجه اوليه گوگل نقش بسزايي داراست. در واقعيت محتوايي فرمانروا ميباشد كه مطابقت و همخواني با مقررات و استراتژي هاي گوگل باشد.

 

تفكيك پذيري محتوا
تقسيم بندي محتوا ممكن وجود ندارد، يا اين كه دست كم فعاليت معمولي اي وجود ندارد. از جمله هنگامي در امر سن اشخاص مصاحبه ميكنيم براحتي ميتوانيم بگوييم: انسانها بر پايه ي سن به 4 دسته تقسيم مي گردند. اشخاص ذيل 10 سال، في مابين 10 تا 20 سال، 20 تا 40 سال و اشخاص بالاي چهل سال. اما درخصوص محتوا اينچنين وجود ندارد. مثلا محتواي آموزشي يا اين كه محتواي سرگرمي را نميتوان به راحتي تفكيك كرد به اين دليل‌كه يك محتوا ميتواند در قالب جوك پيام آموزشي نيز در بر داشته باشد.

نكته ديگر اينكه در ارزيابي گونه هاي محتوا، روي بستر محتوا تاكيد نمي‌شود، يعني زماني از يك برنامه خردسالان كلام مي‌زنيم،‌ اهميتي ندارد كه‌اين كارتون قرار ميباشد در تلگرام به اشتراك نهاده خواهد شد يا اين كه در وبسايت يا اين كه در يك بيلبورد خيابان انتشار داده گردد. به دنبال تني چند از گونه هاي محتوا روايت شده كه مي‌توانند ايده هاي خير براي ساخت‌و‌ساز محتوا باشند.

اشكال محتوا
فولدر هاي صوتي، اسلايدها و اينفوگرافيك ها (اكران گرافيكي داده ها به اشكال گوناگون در سمت و سوي ادراك بهتر و سريع خيس آن اينفوگراف اسم دارااست.) متن، تصوير، ويديو، وب، تلويزيون يا اين كه حتي تئاتري كه به طور زنده اجرا ميشود نيز محتوا گفته ميشود.

نكات اساسي در نگارش محتوا

از كلماتي به كارگيري فرمائيد كه كاربر و موتور كاوش را در يافتن محتواي داراي ربط كمك نمايد و تلاوت آن سرازير باشد.

مشكل دستوري يا اين كه نوشتاري نداشته باشد.

دست كم 300 واژه باشد. (موتورهاي كاوش لغات كمتر از اين را spam شناسايي مي نمايند)

در محتواهاي متني، متن را باطن تصوير ننويسيد. (قابل قرائت براي موتور كاوش و قابل اسكن كردن براي استفاده كننده وجود ندارد)

منظم و هدفدار بنويسيد و براي راحتي مخاطب آنرا تقسيم بندي فرماييد. (جمله بندي نمائيد)

خودتان را مكان مخاطب قرار دهيد و از به عبارتي كلماتي كه در ذهنتان براي جستجوي داريد در محتوا به كارگيري فرمائيد.

از لغات كليدي متفاوت به كار گيري نماييد، مثلا (كاربرعادي، واژه كليدي "نحوه" و استفاده كننده ماهر كلمه و واژه كليدي " method" را كاوش مي نمايد.

محتواي منحصربه‌فرد خودتان را ساخت نماييد. (اسكن، يا اين كه دارنده شباهت زياد با محتواي قبل سايتتان ننويسيد)

محتواي تازه ضمن جذب كاربر تازه، يوزرها سابق را نگه مي‌دارد.

براي مخاطبانتان بنويسيد، براي موتورهاي كاوش ننويسيد.

حداكثر 70٪ محتوايتان را خنثي و سواي جهت گيري بدون واسطه بنويسيد.

محتواي سوخته
ميانگين قدمت اثرگذار قسمتي از محتوا در توييتر كمتر از 3 ساعت و در فيسبوك كمتر از 5 ساعت ميباشد. همينطور قدمت اثر گذار نوشته‌ي علمي در دنياي انلاين، كمتر از 40 روز ميباشد اين در حاليست كه اعتنا اكثر وقت ها يوزرها به انها حدود 8 ثانيه ميباشد.

وسعت محتوا در كانال هاي مجازي بطور تعجب آوري روبه ارتقاء ميباشد در فيض سرعت بيات شدن ان نيز در دنياي ديجيتال امروز نسبت به پيشين بسيار بالاتراست به همين عامل در وبسايت هاي خبري اكثر وقت ها،70% محتواي ساخت گرديده، چشم نميشوند.

همينطور قابليت و امكان داراست بازديدكنندگان محتواي تارنما شما، كاربر شما نباشند. تمامي اينها عواملي مي‌باشند كه مي توانند محتواي شمارا در بدو نشر بسوزانند.

در صورتي‌كه كه قصد تهيه و تنظيم محتواي خوب و مطلوب داريد مي‌توانيد از موسسات ساخت محتوا ياري بگيريد. اكثر اوقات اين شركتها با در چنگ داشتن نويسندگان مجرب و كارشناسان ميتوانند در كمترين بازه شايسته ترين محتوا را در مشت شما قرار دهند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: كپي اسكيپ،
موضوع:
[ ۱ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۵۰:۴۶ ] [ مهمان نواز ] [ نظرات (0) ]


همگي ما شنيده‌ايم كه بايستي محتواي باارزش ساخت و ساز كنيم. محتوايي كپي اسكيپ كه چيزي به استفاده كننده بيفزايد و براي وي خلق و خوي بها نمايد. البته اين محتواي با ارزش يعني چه؟ تبليغات در بستر وب مثل قبل وجود ندارد و صورت و فرم آن عوض شده‌است. عموم اين اجاره را دارا هستند كه تبليغات را مسدود نمايند و پاپ آپ‌ها را ببندند. فرم و صورت تبليغات به سمت محتوا كشش پيدا نموده است. بدين معنا كه در كنار تبليغات براي كاربر رفتار قيمت كنيم. چيزي به وي خاطر بدهيم، به داده ها وي اضافه كنيم و يا اين كه مشكلي از او‌را حل كنيم. اين وسيع ترين تبليغ براي كسب و عمل شماست. كاربر ميخواهد از شما ماجرا بشنود، پس شما بايستي روايت نويس خير باشيد. شما كي ميباشيد؟ چرا بايستي به شما اعتماد نمايند؟ چه چيزي منجر مي گردد مال يا اين كه سرويس ها شما مختلف از رقبا باشد؟ آيا حقيقتا نيازهاي آن ها را فهم و شعور ميكنيد؟ نمونه بي آلايش براي ما ديجيكالاست. ديجيكالا با محتوا وارد بازار شد. محتواي مقايسه و انتقاد دوربين ديجيتال كه نياز عموم بود. و طي 10 سال قبلي پروش يافت و به منزلت رهبري بازار رسيد. اين رهبري بازار ديجيكالا هم در گفت و گو محتواست و هم فروش. پس در لزوم ساخت و ساز محتوا بحثي وجود ندارد. البته آيا هر محتوايي براي كسب و عمل شما موءثر ميباشد؟ نكته اساسي كه مي بايست در اينجا به خيال و خاطر بسپاريم اين ميباشد كه بازاريابي محتوا نبايد در سوي اعمال نرم افزار‌هاي فردي شما باشد. تمركز مدام مي بايست روي ساخت و ساز محتواي با ارزش براي مخاطبان شما باشد. 5 خصوصيت محتواي گران بها 1) استفاده كننده محتوا را به راحتي پيدا نمايد او‌لين ضابطه گسترش محتوا ساخت و ساز محتوايي ميباشد كه يافتن آن براي خواننده گان و موتورهاي كاوش سهل وآسان ميباشد. عموم از موتورهاي كاوش مانند Google يا اين كه Bing براي انجام پژوهش ها به كار گيري مي‌نمايند و اين به‌اين معنا ميباشد كه شما بايستي با به كارگيري از شايسته ترين نحوه‌هاي سئو موتور كاوش محتوا ساخت‌و‌ساز نماييد. رفتار محتوايي كه گوگل دوست داشته باشد، با تحقيق در باب لغت ها كليدي استارت مي شود. براي seo موتور جست و جو (بهينه سازي) لغت ها كليدي را در تگ‌هاي H1 و H2 استعمال فرماييد تا يافتن شما براي مخاطبان سهل و آسان خواهد شد. در كانال‌هاي اجتماعي هم شما مي توانيد با به كارگيري از هشتگ، ريلكس‌خيس در معرض مشاهده كرد مخاطبان قرار بگيريد. 2) كاربر محتوا را به سادگي بخواند سهل وآسان ساختن مطالب شما اولي نصيب از اخلاق و رفتار محتواي باارزش ميباشد. زماني اشخاص محتواي شمارا پيدا نمايند، درصورتي كه قرائت آن سهل وآسان نباشد، آن را به راحتي كنار مي گذارند. با استعمال از اين عنصر، گسترش محتوا از seo موتور كاوش به خوانايي مي‌رود. مهم ترين چيزي كه شما مي بايست بدانيد اين ميباشد كه عموم تا هنگامي محتوا را تا‌زماني‌كه برايشان اثرگذار باشد، كپي مي‌نمايند و ميخوانند. علاوه بر اين كه محتوا‌هاي شمارا نمي‌خوانند، ممكن ميباشد به كلي آنان را از دست بدهيد. براي نگهداري اعتنا آن ها، مهمترين داده ها را در بالا پست وب لاگ قرار دهيد و جمله‌هاي خويش را كوتاه نگه داريد. يك پيشنهاد: بيشتراز سه پاراگراف در هرپاراگراف و بيش تر از سه گزاره در هر تيتر به كارگيري نكنيد. بيشتر بخوانيد: ۲۰ ايده محتواي كانال‌هاي اجتماعي در سال ۲۰۲۰ 3) محتوا براي استفاده كننده قابل ادراك باشد قالب بندي مطالب به سيرتكامل‌اي كه تلاوت آن سهل و آسان باشد، اصلي ميباشد، البته شما همينطور مي بايست مطالب خويش را در سطح سواد مخاطبان متبوع خويش بنويسيد. تايپ كردن در رابطه راهبردهاي سرمايه‌گذاري در سطح دانش كده براي مخاطبي كه متوسطه را مجموع نكرده، موءثر نخواهد بود. كردار محتواي قابل شعور، نصيب ضروري از توسعه و گسترش محتواست. شما بايستي ازقالب‌هاي متفاوت محتوا به كار گيري فرمائيد. از عكس، ويدئو و گيف براي فهم و شعور بهتر مطالب به كارگيري فرمائيد. 4) مخاطبان به سادگي فعاليت نمايند در صورتي شما از محتوا براي هدف ها بازاريابي استعمال ميكنيد، تصور مي كنم كه ميخواهيد مخاطبان پس از تلاوت مطالب شما، كاري نمايند. محتواي شما بايستي طوري باشد كه كاربر فورا پس از خواند آن كاري كه شما مي خواهيد را انجام دهد. مهمترين عنصر براي اين فعاليت، دكمه فراخوان يا اين كه (Call to action) ميباشد. دكمه فراخوان به استفاده كننده ميگويد شما از وي ميخواهيد دقيقا چه كاري انجام دهد. در جايي نام نويسي نمايد، كتاب الكترونيكي را دانلود نمايد، براي يك روزنامه نام نويسي نمايد و… . 5) كاربر محتوا را به سادگي به اشتراك بگذارد وقتي كه اشخاص محتواي شمارا پيدا كردند، آن را خواندند و كاري كه خواستيد را انجام دادند، از آنان بخواهيد مطالب شمارا با سايرافراد به اشتراك بگذارند. اين عمل سبب به وايرال شدن محتواي شما گردد. هنگامي كاربر محتواي شمارا با بقيه افراد به اشتراك بگذارد، تاثير بيشتري از تبليغات شما دارااست. تبليغات شفاهي و پيشنهاد ديگرافراد، يك كدام از موثرترين گونه هاي تبليغ ميباشد. در صورتيكه مي خواهيد كه مخاطبان محتواي شما‌را با سايرافراد به اشتراك بگذارند، مي بايست در ذيل مقاله ها خويش دكمه‌هايي براي به اشتراك گذاري در كانال‌هاي اجتماعي بگذاريد، تا آن‌ها سواي دردسر، از به عبارتي برگه نوشته‌ي علمي را با دوستانشان به اشتراك بگذارند. يك رويه ديگر هم اين ميباشد كه شما محتواهايي كه كردار مي كنيد را در كانال‌هاي اجتماعي خويش به نيكي توزيع فرمائيد تا مخاطبان متنوع و متعدد مقاله‌ها شما‌را ببينند. فقط مقصود بسط محتوا توليد سيستمي ميباشد كه، محتوا را براي حل مورد موثر اخلاق و رفتار مي‌نمايد. ساخت و ساز هر چيزي به غير از محتواي باارزش، اتلاف وقت ميباشد. محتواي باارزش بايستي سهل باشد، سهل وآسان براي قرائت، سهل وآسان براي شعور، سهل وآسان براي فعاليت و سهل براي اشتراك گذاري.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: كپي اسكيپ،
موضوع:
[ ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۵۹:۴۵ ] [ مهمان نواز ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی