مرجع و تخصصي ترين مقالات تخصصي تشخيص انواع محتوا مرجع رسمي مقالات انواع محتوا
|
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
۳. ملايم بازنويسي فرماييد خيليها ميگويند هيچگاه مثل هنگاميكه ازشان منظور گرديده بينش تشخيص كپي بودن متن و لحاظ فرديشان را در باب چيزي اعلام نمايند، شم گرانبها بودن بهشان دست نداده ميباشد. در واقع آنان شم مينمايند در بهره بردنِ بِباذكاوت، نقشي كليدي ايفا مينمايند.
يكسري تا ضابطه كلي بنويسيد و بچسبانيد به ديوار، آن گاه برويد عقب بايستيد. هنوز هم اين اختيار را داريد كه محتوا را پيش از منتشر شدن بازبيني و تأييد نماييد، ولي با محافظت كردن مغز پيام و احترام گذاشتن به محتواي ساختوساز گرديده بوسيله كارمندانتان، نشان بدهيد كه براي كوشششان بها قائليد.
مطمئنم متعجب خواهيد شد كه كاركنان مولفتان چقدر فناي ميباشند. پس آن خود كار قرمز رنگ را شُلخيس در اختيارتان بگيريد.
۴. به وجههي مولفها بيفزاييد بالا يا اين كه ذيل محتوا اسم تاليف كنندهها، دستاوردهاي قبل و تصاويرشان را اكران بدهيد. بگذاريد چشم شوند و مارك فردي خودشان را بسازند. از كارمندانتان ستارههايي بسازيد كه نور و روشنايي خودشان را در كمپاني شما منعكس مينمايند.
فقط از اين طرز ميباشد كه ميتوانيد به كاركنانتان القا نماييد عمل را فرآورده خودشان بدانند. ۵. از نويسندگان بخواهيد محتوا را در كانالهاي اجتماعيشان به اشتراك بگذارند كمپاني ExactTarget كه راجعبه قابل انعطافافزارهاي بازاريابي تعاملي فعاليت مينمايد، چيزي نزديك به ۷۰ تاليف كنندهي فعال داراست. آنان محتواي ExactTarget را از روش كانالهاي اجتماعي فردي نويسندگان در وب پخش مينمايند. (وب لاگ اين موسسه، مثالاي بسيار عالي از تجمع كاركنان ساخت و ساز محتواي متفاوت ميباشد)
پرسنلتان را تشويق فرمائيد كه محتوا را از حساب فردي خودشان به اشتراك بگذارند، به دليل آن كه حيف ميباشد كه از كانالهاي اجتماعي طفلهاي خودتان هيچ به كار گيرياي نكنيد.
۶. نتيجه ها را به طفلهاي مجموعه بگوييد پلتفورمهاي خوبِ بازاريابي محتوا، اكانتِ آمار و ارقام را دارا هستند – چيزهايي نظير تعداد بازديدها، نظرها، ترافيك وب سايت و ترافيك كاوش. در حالتي كه برخورد فعاليت را با مولفها ميان بگذاريد، ميل به رقابتطلبيشان گُل مينمايد.
۷. بالاتر از بازاريابي تصور كنيد وب لاگ ميتواند ابزار مفيدي براي جذب نيروي عمل باشد. محتواي ساخت و ساز گرديده به وسيله پرسنل، جو حكم دهنده بر تيمي انساني كمپاني شمارا منعكس مينمايد. چِفت شدن از ديد فرهنگي چيز خيلي خيلي مهمي ميباشد. بگذاريد كاركنان بالقوهتان، پيش از اينكه وارد كمپانيتان شوند به خير و خوبي متمدن شما عجين ميشوند.
علاوه بر اين، وبلاگهاي پرسنل مثل دُنبهي ديجيتالي كمپاني كار مينمايد. به پرسنل اذن بدهيد محتوايي با ژن خودشان را ايجاد نمايند و به طور تلويحي به آنان القا نمائيد كه دوست داريد امدادشان نماييد تا وجههي خودشان را بسازند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
باصرفهسازي توضيحات متا ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
محتوا نويسي رشتهاي
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
وبسايت محتوا و اهميت محتواي باصرفه گرديده اين بازديد بيشتر در معناي ورود نفرات تازه خيس ميباشد. هرچه نفرات جديدتر به وبسايت شما مراجعه نمايند اعتبار تارنما ها نزد موتورهاي كاوش فراتر مي رود و اين بالا رفتن اعتبار سبب ساز ميگردد كه در ابتدا نتيجه ها كاوش ها در اشكال متفاوت موتورهاي كاوش باشيد. اينكه يك وب سايت محتوايي در بالا نتيجه ها كاوش جو ها باشد در معناي اين ميباشد كه يوزرها متعددي از اين وب سايت بازديد مي نمايند. دراينصورت نفرات بيشتري با سرويس ها و توليدها قرار داده گرديده روي تارنما آشنا مي گردند و اين بدين مضمون ميباشد كه مشتريان بيشتري به وبسايت شما وارد مي گردند. ساخت و ساز محتوا در جذب كاربر حضور مشتريان بيشتر در معناي فروش بيشتر سرويس ها و محصول ها و در فيض رونق كسب و عمل اينترنتي شما خواهد بود. اين عمل در غايت منجر بهبود فروش بيشتر و بهتر سرويس ها و توليد ها شما ميشود. به همين عامل ميباشد كه بهينه سازي و seo تارنما محتوايي بر طبق استاندارد هاي بهينه سازي امري اساسي به شمار مي رود. امروزه مديران وبسايت ها با به كار گيري از نفرات خالق محتوا و يا اين كه با به كارگيري از موسسه ها ارائه دهنده و آفريننده محتوا، اقدامات مهمي را در قضيه بهبود سئوي تارنما ها و سئو آنها انجام ميدهند. موسسه ها آفريننده محتوا به راحتي ميتوانند گونه هاي محتواي ما يحتاج شمارا تأمين و در دست شما قرار دهند. اين مجموعه ها با به كارگيري از كارشناسان ساختوساز محتوا ميتوانند به خير محتواي موردنياز شمارا تهيه و تنظيم و تأمين كنند. اين محتواي ايجاد گرديده مبتني بر آخري استاندارد هاي بهينه سازي ميباشند. هرچه كه پروسه بهينه سازي تارنما ها بيشتر و بهتر و باصرفه خيس باشد مرتبه وب سايت در نتيجه ها جست و جو ها فراتر خواهد بود. در كنار هم قرار گيرند اين محتوا ها دربرگيرنده يك كدام از مورد ها ذيل ميباشند: وبسايت محتوا و اهميت محتواي باصرفه گرديده اين بازديد بيشتر در معناي ورود نفرات تازه خيس ميباشد. هرچه نفرات جديدتر به وبسايت شما مراجعه نمايند اعتبار تارنما ها نزد موتورهاي كاوش فراتر مي رود و اين بالا رفتن اعتبار سبب ساز ميگردد كه در ابتدا نتيجه ها كاوش ها در اشكال متفاوت موتورهاي كاوش باشيد. اينكه يك وب سايت محتوايي در بالا نتيجه ها كاوش جو ها باشد در معناي اين ميباشد كه يوزرها متعددي از اين وب سايت بازديد مي نمايند. دراينصورت نفرات بيشتري با سرويس ها و توليدها قرار داده گرديده روي تارنما آشنا مي گردند و اين بدين مضمون ميباشد كه مشتريان بيشتري به وبسايت شما وارد مي گردند. ساخت و ساز محتوا در جذب كاربر حضور مشتريان بيشتر در معناي فروش بيشتر سرويس ها و محصول ها و در فيض رونق كسب و عمل اينترنتي شما خواهد بود. اين عمل در غايت منجر بهبود فروش بيشتر و بهتر سرويس ها و توليد ها شما ميشود. به همين عامل ميباشد كه بهينه سازي و seo تارنما محتوايي بر طبق استاندارد هاي بهينه سازي امري اساسي به شمار مي رود. امروزه مديران وبسايت ها با به كار گيري از نفرات خالق محتوا و يا اين كه با به كارگيري از موسسه ها ارائه دهنده و آفريننده محتوا، اقدامات مهمي را در قضيه بهبود سئوي تارنما ها و سئو آنها انجام ميدهند. موسسه ها آفريننده محتوا به راحتي ميتوانند گونه هاي محتواي ما يحتاج شمارا تأمين و در دست شما قرار دهند. اين مجموعه ها با به كارگيري از كارشناسان ساختوساز محتوا ميتوانند به خير محتواي موردنياز شمارا تهيه و تنظيم و تأمين كنند. اين محتواي ايجاد گرديده مبتني بر آخري استاندارد هاي بهينه سازي ميباشند. هرچه كه پروسه بهينه سازي تارنما ها بيشتر و بهتر و باصرفه خيس باشد مرتبه وب سايت در نتيجه ها جست و جو ها فراتر خواهد بود. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
وبسايت محتوا و اهميت محتواي باصرفه گرديده اين بازديد بيشتر در معناي ورود نفرات تازه خيس ميباشد. هرچه نفرات جديدتر به وبسايت شما مراجعه نمايند اعتبار تارنما ها نزد موتورهاي كاوش فراتر مي رود و اين بالا رفتن اعتبار سبب ساز ميگردد كه در ابتدا نتيجه ها كاوش ها در اشكال متفاوت موتورهاي كاوش باشيد. اينكه يك وب سايت محتوايي در بالا نتيجه ها كاوش جو ها باشد در معناي اين ميباشد كه يوزرها متعددي از اين وب سايت بازديد مي نمايند. دراينصورت نفرات بيشتري با سرويس ها و توليدها قرار داده گرديده روي تارنما آشنا مي گردند و اين بدين مضمون ميباشد كه مشتريان بيشتري به وبسايت شما وارد مي گردند. ساخت و ساز محتوا در جذب كاربر حضور مشتريان بيشتر در معناي فروش بيشتر سرويس ها و محصول ها و در فيض رونق كسب و عمل اينترنتي شما خواهد بود. اين عمل در غايت منجر بهبود فروش بيشتر و بهتر سرويس ها و توليد ها شما ميشود. به همين عامل ميباشد كه بهينه سازي و seo تارنما محتوايي بر طبق استاندارد هاي بهينه سازي امري اساسي به شمار مي رود. امروزه مديران وبسايت ها با به كار گيري از نفرات خالق محتوا و يا اين كه با به كارگيري از موسسه ها ارائه دهنده و آفريننده محتوا، اقدامات مهمي را در قضيه بهبود سئوي تارنما ها و سئو آنها انجام ميدهند. موسسه ها آفريننده محتوا به راحتي ميتوانند گونه هاي محتواي ما يحتاج شمارا تأمين و در دست شما قرار دهند. اين مجموعه ها با به كارگيري از كارشناسان ساختوساز محتوا ميتوانند به خير محتواي موردنياز شمارا تهيه و تنظيم و تأمين كنند. اين محتواي ايجاد گرديده مبتني بر آخري استاندارد هاي بهينه سازي ميباشند. هرچه كه پروسه بهينه سازي تارنما ها بيشتر و بهتر و باصرفه خيس باشد مرتبه وب سايت در نتيجه ها جست و جو ها فراتر خواهد بود. در كنار هم قرار گيرند اين محتوا ها دربرگيرنده يك كدام از مورد ها ذيل ميباشند: وبسايت محتوا و اهميت محتواي باصرفه گرديده اين بازديد بيشتر در معناي ورود نفرات تازه خيس ميباشد. هرچه نفرات جديدتر به وبسايت شما مراجعه نمايند اعتبار تارنما ها نزد موتورهاي كاوش فراتر مي رود و اين بالا رفتن اعتبار سبب ساز ميگردد كه در ابتدا نتيجه ها كاوش ها در اشكال متفاوت موتورهاي كاوش باشيد. اينكه يك وب سايت محتوايي در بالا نتيجه ها كاوش جو ها باشد در معناي اين ميباشد كه يوزرها متعددي از اين وب سايت بازديد مي نمايند. دراينصورت نفرات بيشتري با سرويس ها و توليدها قرار داده گرديده روي تارنما آشنا مي گردند و اين بدين مضمون ميباشد كه مشتريان بيشتري به وبسايت شما وارد مي گردند. ساخت و ساز محتوا در جذب كاربر حضور مشتريان بيشتر در معناي فروش بيشتر سرويس ها و محصول ها و در فيض رونق كسب و عمل اينترنتي شما خواهد بود. اين عمل در غايت منجر بهبود فروش بيشتر و بهتر سرويس ها و توليد ها شما ميشود. به همين عامل ميباشد كه بهينه سازي و seo تارنما محتوايي بر طبق استاندارد هاي بهينه سازي امري اساسي به شمار مي رود. امروزه مديران وبسايت ها با به كار گيري از نفرات خالق محتوا و يا اين كه با به كارگيري از موسسه ها ارائه دهنده و آفريننده محتوا، اقدامات مهمي را در قضيه بهبود سئوي تارنما ها و سئو آنها انجام ميدهند. موسسه ها آفريننده محتوا به راحتي ميتوانند گونه هاي محتواي ما يحتاج شمارا تأمين و در دست شما قرار دهند. اين مجموعه ها با به كارگيري از كارشناسان ساختوساز محتوا ميتوانند به خير محتواي موردنياز شمارا تهيه و تنظيم و تأمين كنند. اين محتواي ايجاد گرديده مبتني بر آخري استاندارد هاي بهينه سازي ميباشند. هرچه كه پروسه بهينه سازي تارنما ها بيشتر و بهتر و باصرفه خيس باشد مرتبه وب سايت در نتيجه ها جست و جو ها فراتر خواهد بود. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
Content production يا اين كه ساخت محتوا قادر است در قالب هاي متن، پادكست، ويديو و حتي عكس ساخته گردد. اين نكته را در حيث داشته باشيد كه شايسته ترين موقعيت ممكن براي ساخت محتوايي بي نقص به كار گيري از اشكال مورد هاي ( گونه هاي محتواهاي) نقل شده در نوشتهي علمي ميباشد. نوشتهعلمي داراي ارتباط: شناخت با ويديو ماركتينگ و اهميت آن در بازاريابي ديجيتال و seo وب سايت
مقاله مندرج در وبسايت حكم ويترين را براي وبسايت شما دارااست پس مي بايست ويتريني ديدني و جديد براي كاربرانمان محيا كنيم تا مقاله مارا ببينند و به اشتراك بگذارند تا توسط اين فعاليت رنكينگ سايتمان در موتورهاي كاوش ارتقا يابد.
چهگونه وارد ورقه اوليه گوگل گرديد؟ يا اين كه چه طور به شيت اوليه گوگل روش پيداكنيم؟ تيتر محتوا استراتژي محتوا ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
آيا محتواي شما امكانهاي پايين را داراست؟ درصورتي كه كه جواب شما به هريك از سوالات منفي ميباشد لطفاً بررسي ليست ساختوساز محتواي گرانبها را مطالعه نماييد تا در خوي محتواي باصرفه به شما ياري دهد. آيا استفاده كننده قادر است محتوا را پيدا نمايد؟ آيا استفاده كننده ميتواند محتوا را بخواند؟ آيا مخاطب محتوا را فهم و شعور مي نمايد؟ آيا استفاده كننده آن را به فعاليت خواهد موفقيت؟ آيا استفاده كننده محتوا را به اشتراك خواهد گذاشت؟ ساختوساز محتوا در بازاريابي محتوا محتوا مخفي يكياز شايسته ترين عارضه ها و تمجيد هايي كه ميتوانيم در رابطه بازاريابي محتوا ارائه بدهيم، اين ميباشد كه بازاريابي محتوا در واقع يعني ساخت و ساز راهي براي رابطه با مشتريان احتمالي به صورتي كه مخاطبان شما از اعتنا به كلام هاي شما لذت ببرند و متقاعد بشوند كه شما شخص صحت براي انجام بيزينس با آنان ميباشيد. شايد به تعريفوتمجيد معمولي به حيث رسد، ولي در واقع پياده سازي همين دو گام معمولي مقداري نقص خيس از چيزي ميباشد كه به لحاظ ميآيد. درين نوشته ي علمي كوشش داريم با ارائه ارزيابي ليست مختصري به شما نشان دهيم كه چهگونه ميتوانيد محتواي باارزشي ساخت فرماييد به صورتي كه مخاطبانتان به شما اعتماد و از توليد ها و سرويس ها شما به كار گيري نمايند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
نسخه برداري كنيم يا اين كه نكنيم ؟ به عنوان مثال درصورتيكه به برهه زماني پنج سال، درگير ايجاد محتواي نامناسب و بيقيمت بودهايد و درحال حاضر تصميم گرفتهايد كه محتوايتان را افزايش بدهيد، مشكلي وجود ندارد و به شما تهنيت ميگوييم. البته مي بايست بدانيد كه بدين زوديها نميتوانيد خويش را به گوگل اثبات فرماييد. سوابق نامناسب قديم، سكو محتواي بي قيمت و خصوصيتهاي قبلتان از خاطر نميرود. براي اينكه محتواهاي با كيفيت نوتان خودشان را به گوگل ثابت نمايند، يه خرده مقطع نياز داريد. گوگل هم بعداز بازديدهاي پياپي از شما و زيرنظر به چنگ آوردنتان مي تواند مقامتان را عوض نمايد و به دادتان رسد. ( اصول ساخت و ساز محتواي داراي اعتبار ) ويرايش نماييد ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |